Gå til innhold

Wii gleder oss til fredag!?


sokkhue

Anbefalte innlegg

Er vel bare miiene som kan/blir lagret i wiimoten. Veit ikke dette sikkert men har lest det ett sted. Har ikke testet dette selv

7464456[/snapback]

Noe så elendig. Burde være måter å overføre uten å kjøpe seg et minnekort. Mange SD-enheter tar og MMC-kort, noen som vet om det er tilfelle med Wii og?

 

Kom innom storo med kvittering, så skal jeg/noen andre fikse det der are.

 

Slik at du får igjen mellomlegget iallefall, vi har jo ikke fler wii play.

Jepp. Kommer innom på mandag, evt. venter til butikker har begynt å få inn Wii-play.

7464687[/snapback]

Fint om du kan komme så fort så mulig, det gjør det enklest for oss iallefall.

 

Så kan du heller returnere wiimoten på 30 dagers returrett etterpå når vi får wii-play inn feks. Hvor vi da kan ta å putte den nye wii-moten inn i din gamle eske, og du får wii-moten med et nytt wii-play, om du skjønner :).

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har og sikret meg Wii, sto som nr.1 i køen i stavangers elkjøp. Men kan ikke åpne den før jul :( Sto der med min samboer som jeg skal få den av som julegave:D Men om dere vett om jeg må ha den klassiske kontrolleren for å kunne spille de gamle nes, snes og N64 og Sega spill som du laster ned??

 

Har sikret meg:

Nintendo Wii, inc Wii Sports

Wii remote, inc Wii play

Nunchuck

Zelda

Endret av Marcelo
Lenke til kommentar
Banjo-Kazooie er et RARE spill, så jeg ville ikke akkurat holdt pusten ;)

Men det er jo lov å håpe, mitt håpespill er goldeneye :love:

7466495[/snapback]

 

Får vente å se.BK og BTm sat Goldeneye, er spill laget av Rare før samarbeidet med Microsoft ble ingått. Rare har lisensen på spillene, men tviler på at de blir å nekte Nintendo å gi ut de gamle spillene sine over VC.

Lenke til kommentar
Rare ville vel uansett fått ein liten sum. pr. solgte spill over VC også vel? Så sånn sett kommer de jo bedre ut av det enn at spillene ligger å støver ned :huh:

7467527[/snapback]

 

Yup, det er en suksess uansett hvordan du ser på det. Rare vinner stort på det, og jeg tror nok MS er ute etter så mye positiv omtale av Rare som mulig, siden de tross alt legger store penger inn i dem.

 

Uansett, jeg har både BK og BT så det eneste jeg trenger er Perfect Dark og Goldeneye 007 fra rare så er jeg fornøyd, for en stund.

 

Vil og se at Donkey Kong spillene kommer ut på VC. Elementær men morro platform spilling, perfekt for meg :)

Lenke til kommentar
Har og sikret meg Wii, sto som nr.1 i køen i stavangers elkjøp. Men kan ikke åpne den før jul :(  Sto der med min samboer som jeg skal få den av som julegave:D  Men om dere vett om jeg må ha den klassiske kontrolleren for å kunne spille de gamle nes, snes og N64 og Sega spill som du laster ned??

 

Har sikret meg:

Nintendo Wii, inc Wii Sports

Wii remote, inc Wii play

Nunchuck

Zelda

7466617[/snapback]

 

Er i samme situasjon. Dama og brodern stod i kø. De kjøpte to. En skulle være julegave til meg. :D Men, den skal ikke åpnes før julaften. :(

 

Marcelo: Det står et bilde av de kontrollene du kan bruke på siden til spillet.

Håper for guds skyld dere kjøpte en hver og solgte den ene? Det gjorde jeg, gode penger i det.

7466788[/snapback]

 

Det gjorde de. Stod i kø på lefdal lagunen. Kom klokken åtte. Klokken ni kom det en lefdal-mann og sa at posten hadde rotet bort en kontainer med konsoller, men at de fikk de inn senere på dagen. Så de skrev seg opp på en liste og fikk telefon når de kunne hente konsollen.

Den andre Wiien ble solgt for 3200,- + frakt.

Det var jeg som foreslo dette for dama... Jeg skjønner at folk hater svartebørshaier, men sjansene for at hun skulle stå i kø økte betraktlig da hun fant ut at hun kunne tjene litt penger på det. Jeg hadde eksamen den dagen, og så på forslaget som den beste muligheten for meg å få tak i en konsoll. :)

Lenke til kommentar
Noe så elendig. Burde være måter å overføre uten å kjøpe seg et minnekort. Mange SD-enheter tar og MMC-kort, noen som vet om det er tilfelle med Wii og?

 

Det funka iaffal ikke når jeg testa med det ene MMC kortet mitt...

 

Men min 2gb kingston brikke tok den lett. Den slideshow funksjonen var helt klart blant en av de mer lekre jeg har sett, blir helt klart å bruke denne for å vise bilder fra ferier o.l. :D

Lenke til kommentar
Fint om du kan komme så fort så mulig, det gjør det enklest for oss iallefall.

Mandag it is :)

 

Har du ikke SD minnekort på mobilen da?

Gått over til E60 med RS-MMC :/ Men hmm, 64 mb brikken som fulgte med N80 for en stund siden kan vel brukes ja :)

 

N64-spill=1000 poeng=10€

Synes dette er litt mye jeg.. Men må nok kjøpe meg i hvert fall Sonic 3..

 

Og så til grunnen til at jeg skulle skrive her nå:

Noen fler enn meg som har problemer med tilkobling av kontroller? I går måtte vi slå av og på maskinen flere ganger, ut og inn med strømmen, før den igjen ville kjenne igjen noe kontroller. Gjorde klart og tydelig som det sto i manualen, trykke rød knapp på kontroller og konsoll og vente til de blinkende lysene var slukket. Men ordnet seg i hvert fall til sist..

 

edit: Takk for svar dipso.. Tror du mente å quote meg forresten :)

Endret av arehei
Lenke til kommentar
Fint om du kan komme så fort så mulig, det gjør det enklest for oss iallefall.

Mandag it is :)

 

Har du ikke SD minnekort på mobilen da?

Gått over til E60 med RS-MMC :/ Men hmm, 64 mb brikken som fulgte med N80 for en stund siden kan vel brukes ja :)

 

N64-spill=1000 poeng=10€

Synes dette er litt mye jeg.. Men må nok kjøpe meg i hvert fall Sonic 3..

 

Og så til grunnen til at jeg skulle skrive her nå:

Noen fler enn meg som har problemer med tilkobling av kontroller? I går måtte vi slå av og på maskinen flere ganger, ut og inn med strømmen, før den igjen ville kjenne igjen noe kontroller. Gjorde klart og tydelig som det sto i manualen, trykke rød knapp på kontroller og konsoll og vente til de blinkende lysene var slukket. Men ordnet seg i hvert fall til sist..

 

edit: Takk for svar dipso.. Tror du mente å quote meg forresten :)

7467969[/snapback]

Nå er jeg ikke hetl sikker.. Men skulle ikke sync-knappen ha fikset det?

Endret av Dark_Nemesis
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...