Gå til innhold

Wii gleder oss til fredag!?


sokkhue

Anbefalte innlegg

For å presisere TorAtle:

 

På Elkjøp Storo satt det folk i kø på øvre inngang fordi det er der køen blir. Det er satt opp plakat angående dette ved hovedinngangen på Storo-senteret.

Jeg vet, jeg spurte en av dere litt tidligere i dag :). Regner med at de som har bilene parkert på utsiden porten sitter komfortabelt der og monitorerer situasjonen foran øvre inngang av og til.

 

Har du lov til å nevne hvor mange maskiner og Zelda dere har i morra nå?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Enig med deg, er ikke ute etter konsollen selv men synes det er ufattelig morsom å lese om alle planer for å skaffe seg Nintendoen i morgen...Blir spennende å lese om alle de glade og ikke minst skuffede tilhengerne senere i morgen eller i dag er det vel.

 

-SD-

7452282[/snapback]

Jeg vurderte faktisk å stille meg i kø, selv om jeg ikke skal ha maskinen. Høystbydende anyone? :D

Lenke til kommentar

Beklager TorAtle; har ikke det. :)

 

Selv synes jeg Elkjøp er særdeles realle mot kundene i slike tilfeller. Ikke bare får dere markedets laveste pris; dere får også en garanti i at vi ansatte ikke får lov å kjøpe. Og tro meg; det er mange på jobben som har lyst på, men ikke får grunnet at Elkjøp er strenge med disse reglene. :(

Lenke til kommentar
Tror du bør gå nå!!

:tease:

7452258[/snapback]

 

 

Tja, hadde tenkt å vente til idag tidlig, slik at jeg kunne få litt søvn, men ved at du sier det der så vet jeg ikke om jeg greier å få sove gitt :p

7452267[/snapback]

 

 

Bare tuller litt med deg, kjørte på motorveien så det å telle mennersker ville vært direkte farlig men så at der var endel hoder i forbifarten...

Lenke til kommentar
Ingen som vet noe om sånn ca hvor mange som står i kø alt på elkjøp lørenskog?

7452255[/snapback]

Allerede kl. 21.00 var de to første på plass.

7452271[/snapback]

 

 

Okay fohåpentligvis er det ikke mer enn en 10-15 stykker der, og hvis tallene her på forumet stemmer og lørenskog for inn 66 konsoller, så gjør det ikke noe for meg om jeg blir den nr 66 :p

 

Krysser fingrene.

 

Uansett da tar jeg kvelden, godnatt.

Lenke til kommentar

Jeg har fått vite att Elkjøp på Forus får inn 30-40Wiier og ca 22-30 Zelda.

Fikk vite det av broren min når han snakka med en ansatt hos Elkjøp :yes:, men skal ikke stole helt på kildene broren min har men, det er lov å håpe.

 

Husker jeg stod i kø uten å vite hvor mangen av X360 dem hadde så hørte noen som sa: Hahahaha det kom bare 9 stk av X360, så telte jeg og jeg var nummer 13 i køen :p "13 ulykkestalle tenkte jeg da" men siden jeg fyllte året den 13 så hadde jeg trua på å få X360 :thumbup:

Lenke til kommentar
Her var det nesten ingen i kø.

 

Litt over 20 stykker totalt. Sitter en jeg kjenner hjemme og spiller på Wii-en sin nå. De hadde masse maskiner igjen da han gikk.

7452304[/snapback]

 

Det var ikke så veldig rimelig heller...

 

Du får jo samme pris hos alle butikker som følger veilpris (2599,-) ved å kjøpe ting separat! Og der er det heller ikke tvang om å kjøpe zelda.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...