Gå til innhold

Wii gleder oss til fredag!?


sokkhue

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tenkte jeg skulle la være å lage en egen topic, så spør her.

 

 

Har noen prøvd Resident Evil 4 (gamecube) til Wii? Wii er vel sterkere enn Gamecube?

Syns det er litt rart at feks Red Steel ser dårligere ut enn forventet når den skal kunne dra grafikk på lik linje med RE4. Antar det er fordi Wii er såpass ny at dem ikke har fått utnyttet dens kraft. Noen idé?

 

 

Gode tider i vente uansett :]

Lenke til kommentar

Tror ikke det har noe særlig å si om den er ny eller ei. Wii skal i teorien kune prestere bedre grafikk enn RE 4 til GC, men grunnen til at den enda ikke har vist dette er ganske enkelt at utviklerne enda ikke har prioritert grafikk på spillene til Wii. I fremtiden vil nok Wii-spillene se veldig bra ut. :)

Lenke til kommentar

Mulig det. Men Ubisoft burde tatt seg tid å fikset über gameplay og bra grafikk mens dem dreiv. Slått to fluer i en smekk! Ennå Wii handler alt om gameplay, så er ikke bedre grafikk enn det Red Steel presterer og forakte ;]

 

De første bildene i blad om Red Steel så jo helt glimrende ut! :dribble:

Endret av BåGan
Lenke til kommentar

De første bildene har jeg hørt sterke rykter om at var fiksa på av Ubi soft selv. Såkalte bullshots, som er typiske for Ubi Soft. Er enig i at de så glimrende ut. :)

 

Du skal heller ikke glemme at Red Steel hadde tidspress på seg for å nå lansering. Hadde det ikke vært siktet for lansering den 8.desember, men heller rundt neste sommer, hadde nok spillet vært annerledes. :) Utviklerne fikk dev-kits i år, så de har ikke hatt altfor mange månedene på seg.

Lenke til kommentar

Sist fredag, etter misslykket Wii-jakt på Elkjøp Vinterbro, forhåndsbestillte jeg en Wii på SPaceworld i Moss. De sa de skulle få inn fler ila. uke 50, jeg antok det betydde i dag siden jeg hørte rykter om det.

 

Så jeg ventet i hele dag på telefon fra dem, fram til jeg for en stund siden ringte dem opp.

 

 

Dusten jeg snakket med mente nå plutselig at de ikke skulle få inn fler maskiner før etter jul.

 

Jeg skal i militæret i midten av januar, så det å kjøpe en Wii+spill som jeg får spillt på i kanskje to uker er uaktuellt.

 

 

Bra jobba, Spaceworld, dere kan se langt etter pengene mine. Og det depositumet skal jeg ha tilbake.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...