Gå til innhold

Wii gleder oss til fredag!?


sokkhue

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja da var den dagen ødelagt, nummer 18 i køen, Lefdal fikk selvsagt inn 17 konsoller. Hadde jeg vært 5min tidligere ute...

 

Ikke at det betyr noe, de hadde bare 11 zelda, og hva er vitsen med wii uten zelda.

 

Noen som har noen anelse om når elkjøp får inn neste ladning? Har hørt neste fredag, men er det noen som helst sikkerhet i det?

Lenke til kommentar
Wiiiiii! :) Nå ligger den i bilen og venter til jeg er ferdig på jobb.. den siste som fikk Zelda på den butikken oxo.. perfekt! :p

7453030[/snapback]

 

Hvor står bilen din, og er det alarm på den? :ph34r:

7453042[/snapback]

 

hihi... den står i trondheim men den har nok alarm, desverre... :(

Lenke til kommentar
Ja da var den dagen ødelagt, nummer 18 i køen, Lefdal fikk selvsagt inn 17 konsoller. Hadde jeg vært 5min tidligere ute...

 

Ikke at det betyr noe, de hadde bare 11 zelda, og hva er vitsen med wii uten zelda.

 

Noen som har noen anelse om når elkjøp får inn neste ladning? Har hørt neste fredag, men er det noen som helst sikkerhet i det?

7453071[/snapback]

 

I følge Elkjøp på Skøyen (der de hadde 21 stk. og jeg var nummer 34 :mad: ) så har ikke Elkjøp fått noen bekreftelser på neste leveranse. Mao. usikkert om de får flere før Jul.

 

SAR

Lenke til kommentar
Ja da var den dagen ødelagt, nummer 18 i køen, Lefdal fikk selvsagt inn 17 konsoller. Hadde jeg vært 5min tidligere ute...

 

Ikke at det betyr noe, de hadde bare 11 zelda, og hva er vitsen med wii uten zelda.

 

Noen som har noen anelse om når elkjøp får inn neste ladning? Har hørt neste fredag, men er det noen som helst sikkerhet i det?

7453071[/snapback]

 

I følge Elkjøp på Skøyen (der de hadde 21 stk. og jeg var nummer 34 :mad: ) så har ikke Elkjøp fått noen bekreftelser på neste leveranse. Mao. usikkert om de får flere før Jul.

 

SAR

7453145[/snapback]

 

Elkjøp får ny forsendelse på torsdag.

Lenke til kommentar

Sikker på at den ikke har kommet til postkontoret, men at hentelappen ikke har kommet enda?

Sjekk de du bestilte fra om det er noen pakkesporing på den, så du kan se hvor pakken din befinner seg. :)

Min pakke ankom postkontoret mitt kl 08:13 i dag, men har ikke fått noen hentelapp.. Men pga pakkesporingen har jeg hentenummeret og skal hente pakken etter jobb :)

Lenke til kommentar
Sikker på at den ikke har kommet til postkontoret, men at hentelappen ikke har kommet enda?

Sjekk de du bestilte fra om det er noen pakkesporing på den, så du kan se hvor pakken din befinner seg. :)

Min pakke ankom postkontoret mitt kl 08:13 i dag, men har ikke fått noen hentelapp.. Men pga pakkesporingen har jeg hentenummeret og skal hente pakken etter jobb :)

7454110[/snapback]

Stemmer. Du kan hente din pakke om du har pakkekoden og leverer id-kort. Ikke alltid du trenger id-kort heller.

Lenke til kommentar

Nei så heldig er nok ikkje denne karen du. Sjekket opp dette, den kom til Bergen rundt 12:30....så da SKAL eg ha den i morra,inget unntak. Alle andre ordrer eg har hatt uavhengig av størrelse har kommet 1 dag etter sitt opphold i Bergen. Selvføgelig vil jo Wii bli den første pakken som blir eit unntakk, og bestemmer seg for å stikke innom på mandag :p

 

Nei så pessimist man var i dag da :huh:

Lenke til kommentar

I dag sto jeg opp klokken 07:30, det er ca. 5 timer tidligere enn vanlig.

Jeg skulle kjøpe meg Wii.

Planen var å møte opp på Elkjip Vinterbro halvannen time_ før åpning.

 

Jeg tok toget til Ski klokken 08:12, det skulle være framme klokken 08:17, men det ble et par minutter forsinket så jeg rakk ikke bussen til Vinterbro klokken 08:20.

Min mor kunne ikke kjøre siden den ene bilen vår er på verksted, og den andre har automatgir.

Hun skjønner seg ikke på automatgir.

Min venn Jacob kunne ikke kjøre siden foreldrene hans hadde tatt bilen.

 

Så jeg plystret etter en drosje og når den kom nær så jeg at på nummerskiltet stod det FRESH og den hadde terninger i speilet.

Jeg tenkte et sekund at denne drosjen var rar, men bestemte meg for å glemme det og sa til sjåføren "Yo Holmes, til Vinterbro!"

 

Rundt 08:35 var drosjen framme, turen kostet 135,-

Det stod allerede mange folk foran butikken der, drosjesjåføren spurte meg hva som egentlig foregikk og jeg fortalte ham at Wii kom.

Han lo lavt for seg selv.

 

Så gikk jeg ut og fant en plass i køen.

Jeg ble nummer 33.

Elkjip hadde bare 25 konsoller...

 

Jeg stod likevel og ventet til de åpnet, klokken 10:00, men fikk meg ingen Wii.

 

Så ventet jeg i 45 minutter til på bussen hjem til Ås.

 

 

Hadde jeg stått opp litt tidligere, i syv tiden, kunne jeg kanskje ha tatt en drosje direkte fra Ås og jeg ville hatt en Wii nå.

Lenke til kommentar
Boogieman,08/12-2006 : 12:53] Dere må ikke bosette dere så langt fra lagrene vettu. :p

7454155[/snapback]

 

Dette har eg nevnt for mine foreldre fleire ganger tidligere, og det skal nevnes til mine fremtidige barn :)

 

 

:p

7454171[/snapback]

hmm. Jeg bor enda lengre fra lagrene, og jeg fikk den i går. Does not compute *poff*

Lenke til kommentar
Boogieman,08/12-2006 : 12:53] Dere må ikke bosette dere så langt fra lagrene vettu. :p

7454155[/snapback]

 

Dette har eg nevnt for mine foreldre fleire ganger tidligere, og det skal nevnes til mine fremtidige barn :)

 

 

:p

7454171[/snapback]

hmm. Jeg bor enda lengre fra lagrene, og jeg fikk den i går. Does not compute *poff*

7454265[/snapback]

 

 

Spørs hvor god WAF det er på det da. "Kjære, kan vi ikke flytte litt nærmere Elkjøp?"

 

:p

Endret av Thomas_H
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...