Gå til innhold

Wii gleder oss til fredag!?


sokkhue

Anbefalte innlegg

Errrr...

 

Fyren har kjøpt en Wii-mote han. og ikke spillet mest sannsynlig. Også har det blitt slått feil på kvitteringen.

 

Wii play-esken ser ut som det bildet du har lagt inn, MEN - med et hull i esken der wiimoten ligger, dette hullet er plassert på høyre side av framsiden om du skjønner hva jeg mener.

 

Var han VELDIG tidlig inne i butikken?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ved lunsjtider i dag dro jeg innom Free Record Shop på Egertorget for å sjekke når de evt. ville få nye Wii - og til min overraskelse hadde de en del maskiner inne. Tok en rask telefon til en kollega og på under 30 sek. var vi 5 stk som skulle ha hver vår Wii. Og nei, det var ingen kø i butikken. :)

 

Verre var det for en kollega av meg som bor i Drøbak, og som dro hele veien til Vinterbro med den første bussen i dag morres. Han stod nokså lenge i kø men var dessverre nummer 26 (av 15 tror jeg) - men siden vi er så snille endte vi opp med å gå tilbake til Free Record Shop igjen og kjøpe en Wii til han. Han var - for å si det mildt - takknemlig i etterkant. :)

Lenke til kommentar
hwarang: Jeg var bak deg i køen. Synes fryktelig synd på deg da jeg så at kortet ditt ikke funka:P ble rørt:P

7457802[/snapback]

Hehe, takker. Ble heldigvis med skrekken da sparebanken vest har lokale bare 500 meter vekke, men det var en grusom opplevelse for å si det mildt! Har liksom ventet i 7 timer, og fått alt som jeg skal ha, så akkurat den dagen er kortet avmagnetisert! Snakker om timing! Åssen gikk det med deg da?

Lenke til kommentar

Nostradamus: takk for bilde. Da har det nok bare blitt slått feil vare i kassen ja.

 

Hmm, over til noe annet. Er ikke poenget at man kan ta med saves på wiimoten? Trykker jeg copy i filbrowsern står det bare at det ikke er noe SD-kort i.

 

Skal til en annen og spille 4-player kaningalskap, så hadde vært fint å ha med saven..

Lenke til kommentar
Nostradamus: takk for bilde. Da har det nok bare blitt slått feil vare i kassen ja.

 

Hmm, over til noe annet. Er ikke poenget at man kan ta med saves på wiimoten? Trykker jeg copy i filbrowsern står det bare at det ikke er noe SD-kort i.

 

Skal til en annen og spille 4-player kaningalskap, så hadde vært fint å ha med saven..

7464437[/snapback]

Kom innom storo med kvittering, så skal jeg/noen andre fikse det der are.

 

Slik at du får igjen mellomlegget iallefall, vi har jo ikke fler wii play.

Lenke til kommentar
Er vel bare miiene som kan/blir lagret i wiimoten. Veit ikke dette sikkert men har lest det ett sted. Har ikke testet dette selv

7464456[/snapback]

Noe så elendig. Burde være måter å overføre uten å kjøpe seg et minnekort. Mange SD-enheter tar og MMC-kort, noen som vet om det er tilfelle med Wii og?

 

Kom innom storo med kvittering, så skal jeg/noen andre fikse det der are.

 

Slik at du får igjen mellomlegget iallefall, vi har jo ikke fler wii play.

Jepp. Kommer innom på mandag, evt. venter til butikker har begynt å få inn Wii-play.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...