Gå til innhold

Wii gleder oss til fredag!?


sokkhue

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har lest den der avtalen du må gå med på for å bruke virtual console. Og hvis ikke jeg husker feil, så kan man ikke lagre vc spill på sd kort. Man må rett og slett slette spil man ikke spiller for å få plass til andre spill man har kjøpt. Man kan derimot laste ned spill man har slettet uten å betale for det enda en gang, slik at man kan slette spill uten å måtte tenke på å kjøpe de igjen. Skal ikke garantere at dette er "casen", men det var ihvertfall slik jeg oppfattet dette her.

Lenke til kommentar

Ble rimelig irritert på min lokale expert-butikk idag. På fredag sa de at de ikke hadde fått inn noen wii, men at de mest sannsynlig kom på mandag. På mandag sa de at de fikk dem inn før på tirsdag. Idag (eller, teknisk sett, igår) formiddag sa de at de ikke hadde fått dem inn ennå. Så i ettermiddag viste det seg at de hadde fått dem inn i dag tidlig likevel, de hadde bare ikke giddet å sjekke, og derfor var de selvfølgelig utsolgt. Nytter ikke å stille seg i noen kø heller, når butikken ikke selv vet når de får varene og ikke tar forhåndsbestillinger.

 

Heldigvis viste det seg at det var en lekebutikk i området (vel, et godt stykke unna, men jeg har en snill far som kjører) som skulle få inn et par konsoller i løpet av uken, og de lot meg forhåndsbestille både konsoll og Zelda, så det ser ut til at jeg får meg en Wii før jul likevel.

 

Og moralen er: det finnes ingen moral.

Lenke til kommentar
15. Desember var kun et ubekreftet rykte. Det vi vet er at det kommer en ny levering før jul... eller var det også bare et rykte? :S

7488717[/snapback]

Min lokale Elkjøp sa de regnet med nye leveringer den femtende.

7491401[/snapback]

 

Du er fra?

7492136[/snapback]

Er ikke derfra, men nærmeste ordentlige Elkjøp er Stormarked på Jessheim.

Lenke til kommentar
Ringte Expert Porsgrunn, og de var helt sikre på at de IKKE fikk noen inn før jul.

7492348[/snapback]

 

Fordi Elkjøp vistnok skal ha kjøpt hele neste sending av Bergsala. Vil nå tru det er derfor.

7492361[/snapback]

Jammen rart at Bergsala bekreftet på telefon i dag at kjeden jeg jobber i får et greit antall av neste levering da. :hmm:

Lenke til kommentar
Noen som har link til masse bilder av utpakking av Wii?

 

Skal pakke sammen min igjen, og esken ser bare ut som en forferdelig labyrint. Er _ikke_ flink på slike ting, så noen bilder hadde hjulpet på what goes where..

7494160[/snapback]

 

hah, det er nesten alltid umulig å få pakket ting ned igjen som de lå, så boksen buler utover hvis man i det hele tatt klarer å få alt nedi igjen.

 

http://www.engadget.com/2006/11/10/wii-hands-on-unboxing/

 

http://gizmodo.com/gadgets/home-entertainm...xing-213974.php

 

det er de jeg fant i farta.

Endret av Thomas_H
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...