Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
- Firmaer som bestille en, - 1 - , jævla kabellist med expresspakke. Kostnadene for å sende den opp til Hammerfest overstiger prisen for selve kabellisten, men joda. Man bestiller EN.

7414161[/snapback]

 

Det som er verre enn det er firmaer som bestiller hele jævla tiden, flere ordrer hver dag til samme addresse, som må sendes en og en. Alt mellom 50 kg til 5 gram, postlegges hver for seg og frakt-kostnad er minst 50 kr per pakke. Sløsing av miljø, penger, arbeidstid og nattesøvn.

Lenke til kommentar

Har noen andre lagt merke til at den tiden det tar fra mobilen begynner å ringe til det blir for sent fordi telefonsvareren slår inn, er NØYAKTIG den samme tiden det tar å finne den fram, reise seg opp og forlate rommet (hvis nødvendig)? ARGH! Skulle tro de hadde gjort en undersøkelse og satt telefonsvarer-tiden til gjennomsnittet av tiden det tar før folk svarer, minus litt for å være kjipe.

Lenke til kommentar
Svi grandisen :O

7423964[/snapback]

Grandis i seg selv tenker jeg. Jeg tar ikke sjansen på å være den neste som for rottehalen! :p

 

Svette/fettete hender på tastaturet. Gjør det ekkelt å drive med dette. :hrm:

7424590[/snapback]

Hehe.. Er ikkje redd for ein hale til, passer meg for resten av rotta eg. :p

 

Edit: Leif.

Endret av Doughman
Lenke til kommentar

Geografilæreren min irriterer meg. Tror aldri jeg har hatet en lærer så mye, det er litt skummelt.

 

Han bryr seg ikke i det hele tatt om elevenes mening, hva dem vil . Timene hans er dødskjedelige, lærer ikke en dritt. OG da jeg sa til han på en forholdsvis hyggelig måte at han muligens hadde alt for høye krav til oss, med tanke på at vi har kun geografi i to timer en gang i uka, sa han bare: " ja, jeg er streng. " Gaaah! Jeg får hvertfall ikke bra standpunkt karakter i det faget.. =/

Lenke til kommentar
Geografilæreren min irriterer meg. Tror aldri jeg har hatet en lærer så mye, det er litt skummelt.

 

Han bryr seg ikke i det hele tatt om elevenes mening, hva dem vil . Timene hans er dødskjedelige, lærer ikke en dritt. OG da jeg sa til han på en forholdsvis hyggelig måte at han muligens hadde alt for høye krav til oss, med tanke på at vi har kun geografi i to timer en gang i uka, sa han bare: " ja, jeg er streng. " Gaaah! Jeg får hvertfall ikke bra standpunkt karakter i det faget.. =/

7434115[/snapback]

Hehehe, velkommen til den virkelige verden. :thumbup:

Bit tennene sammen og ha litt selvdisiplin så går det bare bra. :p

Lenke til kommentar

Epsilon-delta definisjon:

 

La a være et punkt i definisjonsmengden til f. Vi sier at f er kontinuerlig i a dersom det for hver ε > 0 finnes en δ > 0 slik at

 

| f(x) − f(a) | < ε når | x − a | < δ og x ligger i definisjonsmengden til f.

 

Funksjonen f kalles kontinuerlig dersom f er kontinuerlig i alle punkt i definisjonsmengden.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...