Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Jeg hater Mess TV

7459800[/snapback]

for ikke å snakke om sonen, som er enda værre

7463572[/snapback]

 

å ja, M mellomrom og ditt svar til 1984, det er det eneste de sier hele tiden. Og de påstår at de ikke hadde fått riktig svar enda hele tiden. Denne teorien skulle jeg bare teste en gang fordi jeg ble så provosert over de, sendte inn en melding med rett svar( visste at det var rett)rett før at de hadde sagt at de ikke hadde fått inn noen riktige svar enda. Og som forventet så var det en annen som vant, ikke jeg, og da hadde de stått der og påstått at de ikke hadde fått inn riktig svar enda etter at jeg sendte inn.

Endret av Brian_N
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg hater Mess TV

7459800[/snapback]

for ikke å snakke om sonen, som er enda værre

7463572[/snapback]

 

å ja, M mellomrom og ditt svar til 1984, det er det eneste de sier hele tiden. Og de påstår at de ikke hadde fått riktig svar enda hele tiden. Denne teorien skulle jeg bare teste en gang fordi jeg ble så provosert over de, sendte inn en melding med rett svar( visste at det var rett)rett før at de hadde sagt at de ikke hadde fått inn noen riktige svar enda. Og som forventet så var det en annen som vant, ikke jeg, og da hadde de stått der og påstått at de ikke hadde fått inn riktig svar enda etter at jeg sendte inn.

7463628[/snapback]

Tar faktisk lang tid, de må gå igjennom alle svarene for å finne rett svar.

Lenke til kommentar
Noe som irriterer meg langt inni buskaset er folk som ikke klarer å uttale engelsk ordentlig.

 

Jeajeaaa, vi er nordmenn, vi snakker ikke engelsk som morsmål, men alikevel; jeg klarer ikke høre på skandinaviske folk snakke gebrokkent engelsk.

7472228[/snapback]

HaHa

Du må jo bare elske Petter Solberg :!:

Lenke til kommentar

Altså, jeg har bedre ting å bruke hjernekapasiteten til enn å sitte å irritere meg over alle mulig småting som skjer i hverdagen. Jeg går ned til mopeden og finner ut at jeg glemte å ta med bankkortet og førerkortet, ja, so what, ikke værre enn å gå opp å hente det.

 

Hvis noen er selvopptatte, la de være det. Må ikke bli bestevenn med de fordet.

 

Har funnet ut etter mange år med irritering at man får så mye mer ut av hverdagen hvis man møter den med en positiv innstilling. Har inntrykk av at mange her irriterer seg over at andre kan ting og tenker at jeg vil være smartest/best osv... Var sånn for noen år sia sjøl, men så skjerpa jeg meg litt og ga slipp på alt det der. Ikke vits å ljuge på seg masse rart og hele tia leve med frykta for at folk skal finne ut sannheten når man bare kan være ærlig, være så god man er og synes ting er morro selv om man sjøl ikke alltid er best. Får så mye mer glede ut av hverdagen da :p.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...