Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Og hvor mye betaler en skole-elev for det?

7370315[/snapback]

 

Det er ikke så veldig mye. Moms :p

 

var egentlig iritert etter en oppgave på skolen der jeg fant info om de uføretrygda. er en del Miliarder som går til dette formålet, og når egentlig mange av disse miliardene går til folk som på en måte lurer til seg penger, kan man bli litt iritert! Er flott at vi har en ordning slik at man kan få uføretrygd dersom man ikke har mulighet til å jobbe! Men det er mye latskap ute å går.. Dette kan dokumenteres! (leste det var opptil 50%)

 

Skal se om jeg finner linken til siden dette sto på( dette var ganske politli info).

 

Har ikke noe i mot de uføretrygda, tvert i mot. Bare mener det er mye "Unødvendig" penga til fellesskapet brukes på :ermm: En annen ting er all sløvheten innenfor stat og komune!

Endret av mr.nauz
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gymlæreren og norsklæreren. SAATAN!

 

Jeg blir så sykt urettferdig behandla av de!! :angry:

7372873[/snapback]

Uff da. Hvis dette er relevant så ta det opp med rektor på skolen.

Mye urettferdig behandling ute å går på skolen vår til tider og. Et eks: 3 personerkommer akkurat likt inn døra til klasse rommet. Det er 5 minnuter for sent, og alle har "sløva". Læreren finner frem anmerkningsboka og skriver anmerkning på 2 av personene, disse to var gutter, mens den jenta som også kom seint ikke får anmerkning. Hun er forresten klassens gullunge. Har mange eksempler på slikt!

 

Sånt iriterer meg! :hrm:

Lenke til kommentar
Gymlæreren og norsklæreren. SAATAN!

 

Jeg blir så sykt urettferdig behandla av de!! :angry:

7372873[/snapback]

Uff da. Hvis dette er relevant så ta det opp med rektor på skolen.

Mye urettferdig behandling ute å går på skolen vår til tider og. Et eks: 3 personerkommer akkurat likt inn døra til klasse rommet. Det er 5 minnuter for sent, og alle har "sløva". Læreren finner frem anmerkningsboka og skriver anmerkning på 2 av personene, disse to var gutter, mens den jenta som også kom seint ikke får anmerkning. Hun er forresten klassens gullunge. Har mange eksempler på slikt!

 

Sånt iriterer meg! :hrm:

7373067[/snapback]

 

Tryne-faktor heter det på godt norsk. Get used to it. life sucks. Jeg lever i håpet om at man ikke trenger å være en klyse/gullunge for å lykkes videre.

 

Det er Fryktelig kjipt når slik som dette skjer.

Husker en kompis av meg, vippa mellom 4 og 5 i matte, på siste prøve STRØYK han. lærern sier det var et arbeidsuhell og han går faders meg OPP til 5? Er dette i det hele tatt lov?

Lenke til kommentar

Jeg irriterer med sterkt over:

 

- mobilbrukere som har blåtannheadsett og diskuterer høylytt aksjekurser mens de handler på butikken

 

- selvopptatte mennesker, særlig den typen som konstant kritiserer andre, samtidig som de ikke ser/overser sine egne feil

 

- personer som aldri gir ros, bare kritikk

 

- eu- forkjempere som begrunner sitt ja til eu med billig importert kjøtt og billigere alkoholpriser...

 

- min ipods batteritid...

 

- at mange elektrikse duppeditter (mobiler, mp3-spillere) er designet for å gå i stykker etter en viss tid

 

- såpeserier

 

:yes:

Endret av ostenXX
Lenke til kommentar

Jeg blir så jævlig forbanna på forpu*** små drittungene som driver og kaster kongler, jord og stein på vinduene her hele tida! Vurderer å legge meg i bakhold nå for de småjævlene pleier å dukke opp i 17-tida og utover. Har vært plaga av de drittsekkene i et par uker nå. Har lyst å dra dem opp i skauen og lære de en skikkelig lekse: "IKKE kødd med folk du ikke vet hvem er!"

Men i og med at de bare 12-13 eller noe sånt så er det vel lurere å bare gripe tak i de og dra dem hjem til foreldra. Gidder ikke å bli anmeldt av små drittunger liksom...

Lenke til kommentar
Jeg blir så jævlig forbanna på forpu*** små drittungene som driver og kaster kongler, jord og stein på vinduene her hele tida! Vurderer å legge meg i bakhold nå for de småjævlene pleier å dukke opp i 17-tida og utover. Har vært plaga av de drittsekkene i et par uker nå. Har lyst å dra dem opp i skauen og lære de en skikkelig lekse: "IKKE kødd med folk du ikke vet hvem er!"

Men i og med at de bare 12-13 eller noe sånt så er det vel lurere å bare gripe tak i de og dra dem hjem til foreldra. Gidder ikke å bli anmeldt av små drittunger liksom...

7385669[/snapback]

 

 

Dette skjedde med meg også da jeg hadde hus utpå bygda!

 

Vil anbefale å skaffe deg paintball gævar ;) Funka fint med meg, så dem aldri mer!

Lenke til kommentar
Dette skjedde med meg også da jeg hadde hus utpå bygda!

 

Vil anbefale å skaffe deg paintball gævar ;) Funka fint med meg, så dem aldri mer!

7385759[/snapback]

Har en del softguns liggende... De svir mere enn paintball. Har jævlig lyst til å tømme et magasin rett i trynet deres. Men gidder ikke miste muligheten til å spille organisert heller da så den muligheten er på en måte utelukket :p

Lenke til kommentar
Dette skjedde med meg også da jeg hadde hus utpå bygda!

 

Vil anbefale å skaffe deg paintball gævar ;) Funka fint med meg, så dem aldri mer!

7385759[/snapback]

Har en del softguns liggende... De svir mere enn paintball. Har jævlig lyst til å tømme et magasin rett i trynet deres. Men gidder ikke miste muligheten til å spille organisert heller da så den muligheten er på en måte utelukket :p

7385779[/snapback]

 

 

Soft gun ville jeg ikke vurdert engang :S Hehe!

SKa bare skremme ungene, ikke skade dem :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...