Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ok, til topic da.

 

Irriterer meg over politi, tollere og vektere som skal utnytte autoriteten sin. Ble for ikke lenge siden stoppet av en toller som ville sjekke bilen. Greit nok. Etter hun, sikkert ganske misfornøyd, ikke fant en dritt ulovlig begynte hun å stille mange usaklige spørsmål.

 

"Hvor har du vært?"

"På hyttetur."

"Alene?"

"Nei, med broren min som sitter her."

"Hvor er hytta?"

"Rett oppå fjellet her :)"

"Har du vært lenge?"

"Bare en dagstur"

"Hvor lenge da...?"

"HVA I HELVETE HAR DU MED DET Å GJØRE? DU FANT IKKE NOE ULOVLIG I BILEN SÅ DA KAN JEG KJØRE I FRED VIDERE ELLER?" Ok, sa ikke det.

"Ca. 5-6 timer."

"Ca.?"

"JA, DU SKAL VÆRE GLAD DU IKKE STOPPET MEG FOR 7 TIMER SIDEN FOR DA HADDE JEG BAGASJEROMMET FULLT AV "COKE"."

"Ja, husker ikke helt."

"Ok, hvor skal du?" osv, osv. HVA FAEN?

 

Ble stoppet i promillekontroll også for ikke lenge siden og da skulle politimannen også vite alt om mine planer, bosted og kjøretur etter at jeg hadde blåst grønt og vist fram gyldig førerkort. Hva er det med dem? Er folk mistenkt for noe? Og særlig når det av kontrollen deres har kommet fram at jeg er uskyldig skal de jo drite og dra og la meg være fri. Har en stygg mistanke om hvilke typer folk det er som blir politi ol. Og den stemmer gang etter gang.

 

Cowboy, det var helt tilfeldig, så ikke før nå at det var deg jeg postet under. Tror genrelt at jeg driter i de fleste her på forumet.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Våres toller sa at vi pakket som kvinnfolk. Det er ikke våres feil at vi måtte ta bagasjen til de i den andre lille corsaen også. Det verste av alt er at du bare kan le av disse "vitsene", ellers ender vi sikkert opp med bilene fraskrudde og en hånd oppi ræva.

Endret av Gavekort
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...