Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Stikk tilbake til danmark om du absolutt ikkje likar det språket som faktisk er norsk. Nok om den saken, for eg hatar folk som ikkje aksepterer at vi har to skriftspråk her i landet. No offence :)

7361849[/snapback]

Irriterer meg over denne kommentaren. Det er for min del greit at vi har to skriftspråk, men jeg ser ikke grunnen til å prakke på det ene skriftspråket til noen som ikke vil ha det. Alle i klassen min hater nynorsk, og jeg er glad jeg slipper å lære det. Stikk tilbake til Danmark? Jeg bryr meg lite om hva som er ordentlig norsk skriftspråk eller ikke, og denne formen for nasjonalisme er bare teit. Synes det bare er en ulempe med to skriftspråk i Norge, man kunne heller brukt nynorsktimene til å lære noe nyttig. Håper nynorsk dør ut.

Lenke til kommentar

Jeg er en av de..

7366899[/snapback]

Du formulerer deg som et søppelhue. Hvis du a) er en av de som har måttet slutte å sykle alene, ok. Hvis du b) er en av de som liker å presse syklister ned i grøfta, så håper jeg at du glemmer å blinke en gang jeg møter på deg i trafikken. Jeg skal så gladelig ofre bilen for å kjøre inn i sånne mennesker som deg :)

 

 

Hvis du hadde lest innleggene mine i denne saken så hadde du skjønt at jeg ikke var en syklist som likte og sykle i veien..men når du er opptatt med og bruke ord som søppelhue så tar jeg deg ikke så jævla særiøs og regner med du ikke er mer enn akkurat fylt 18 da selvfølgelig nylig fått førerkortet.men jeg regner med at du ikke har sagt ditt i den saken her og at vi får se flere velartikulerte innlegg fra din side..Bring it on.

Lenke til kommentar
Hvis du hadde lest innleggene mine i denne saken så hadde du skjønt at jeg ikke var en syklist som likte og sykle i veien..men når du er opptatt med og bruke ord som søppelhue så tar jeg deg ikke så jævla særiøs og regner med du ikke er mer enn akkurat fylt 18 da selvfølgelig nylig fått førerkortet.men jeg regner med at du ikke har sagt ditt i den saken her og at vi får se flere velartikulerte innlegg fra din side..Bring it on.

7368544[/snapback]

Jeg har kjørt et par år i jobbsammenheng, begynner å bli noen mil til sammen om du regner det som relevant info. Om jeg er useriøs eller ikke får andre vurdere.

 

Men når noen helt åpenlyst sier "jeg liker å halveis presse syklister av vegen", så reagerer jeg. Det strider vel mot et par trafikkregler(om god klaring ved forbikjøring av andre kjøretøyer), skikk og bruk + all sunn fornuft og medmenneskelige handlinger JEG har blitt oppdratt med. Om du har en god grunn til å irritere deg nok over syklistene til å sette de i potensiell livsfare, evt. bare uttale at du gjerne vil det, så er jeg lutter øre.

Lenke til kommentar
At vi må ha nynorsk på skolen!  :ermm: argh!

 

En annen ting har er de uføretrygda som ikke er syke, men jævelig late! hele 50% av de som er uføretrygda har ingen grunn til det, dette betaler vi for!

7369924[/snapback]

 

Wow, du er på talefot med absolutt alle uføretrygdede i Norge, og loggfører hvorvidt de faktisk er egnet til å jobbe? Det må jo være ganske tidskrevende når du i tillegg går på skole. Jeg antar det blir mye kaffe og sene kvelder på deg.

Lenke til kommentar

Ååååhhh, fikk akkurat denne servert på mail. Trudde det var nok med de 17254 gangene jeg har fått den før:

 

Hei!

 

Fra og med august neste år, må vi alle betale for å bruke MSN og adresser

hvis ikke vi sender denne mailen videre til minst 18 stykker på

kontaktlisten din. Det er ikke tull, hvis du ikke tror på det, så bare go på

www.msn.com og se selv. Uansett, når du har sendt dette til minst 18

personer, så vil din MSN logo bli blå. Vær så snill og kopier og lim inn,

ikke videresend

Lenke til kommentar
Ååååhhh, fikk akkurat denne servert på mail. Trudde det var nok med de 17254 gangene jeg har fått den før:

 

Hei!

 

Fra og med august neste år, må vi alle betale for å bruke MSN og adresser

hvis ikke vi sender denne mailen videre til minst 18 stykker på

kontaktlisten din. Det er ikke tull, hvis du ikke tror på det, så bare go på

www.msn.com og se selv. Uansett, når du har sendt dette til minst 18

personer, så vil din MSN logo bli blå. Vær så snill og kopier og lim inn,

ikke videresend

7370732[/snapback]

hehe. de er irriterende. Men er imponert over vennene mine så langt, kun 1 har videresendt denne, men han er til gjengjeld rettere retardert i overført betydning.

Lenke til kommentar
Folk som bryr seg hvordan andrer ser ut - Utsende, klær etc

Selvfølgelig bryr folk seg om hvordan andre ser ut. Si en av kameratene mine kommer på skolen og ser ut som en udusjet slamp og lukter vondt, så bryr jeg meg om det. Ikke bare for min egen del som skal holde ut, men også fordi han driter seg ut for en hel del folk.

 

Såklart går det en grense på hvor mye man skal bry seg, men jeg mener at alle bør hvertfall dusje, kle seg akseptabelt og bruke hvertfall litt tid på seg selv om morgenen i samfunnet vårt. Såpass respekt bør man da ha for andre og hvis man skal ha et lite håp om å bli likt så må man.

Lenke til kommentar
Ok, jævla sytekopper. Syklistene, så lenge de betaler skatt som normale nordmenn, eier veien like mye som enhver jævla hobbyråner som får nervøse rykninger i tutern med en gang det ligger en muskeldreven tohjuling foran en. Og ikke kom trekkende med veiavgiften, den er en dråpe i skattehavet, og pengene blir uansett ikke øremerket veier. Tro det eller ei, men det er LOV til å sykle "midt i veien". Jeg sier ikke at man IKKE skal bruke sykkel- og gangvei om det er tilgjengelig, men ofte er det snakk om en ren gangvei. På disse er det faktisk ikke beregnet å sykle så fort man vil, derfor vil de raske syklistene gjerne trekke over på hovedveien.

 

Flere seriøse syklister jeg kjenner har helt sluttet å sykle lange distanser på vanlige veier alene, det er for farlig. De må sykle to og to, og ved siden av hverandre, så bilene må gjøre en skikkelig forbikjøring om de skal forbi. Hvorfor? Fordi Ola Trailersjåfør-Nordmann og Per Hobbyrånerjævel ELSKER som regel å kjøre forbi de enslige stakkarene med så liten margin at vi snakker om velt av dragsuget alene. "Grr, de tror jo de eier veien!"

 

For min del, hvis man først skal klage på syklistene, hvorfor stoppe der? Her er andre grupper mennesker jeg irriterer meg MYE OFTERE over i trafikken:

Mopedister, eldre, yngre, de som ikke kan grunnleggende vanlige trafikkregler, folk som ikke holder vikeplikten, de som aldri bruker blinklys, de som ikke reagerer raskt nok på grønt lys, de som kjører 10km/t under farstsgrensa bare på grunn av en fotoboks, osv. En vanlig straff er ikke mild nok for disse, still dem opp mot veggen og skyt dem. Alle sammen.

7366881[/snapback]

 

Syklister i veibanen har en tendens å syke som horer, og sammen med det faktum at de er vanskelige å få med seg i trafikken så KAN DE POKKER DRA SEG POKKERIVOLD FRA VEIEN. Ille nok å ha FZer som vimser rundt.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...