Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Epsilon-delta definisjon:

 

La a være et punkt i definisjonsmengden til f. Vi sier at f er kontinuerlig i a dersom det for hver ε > 0 finnes en δ > 0 slik at

 

    | f(x) − f(a) | < ε når | x − a | < δ og x ligger i definisjonsmengden til f.

 

Funksjonen f kalles kontinuerlig dersom f er kontinuerlig i alle punkt i definisjonsmengden.

7439516[/snapback]

Og da er det på sin plass med verdens tørreste humor:

La ε < 0.

:D

Lenke til kommentar

Noe som irriterer utrolig mye for tiden er alle data nybegynnere her inne som syter/hviner for ingenting...De lager en tråd, skriver minst mulig og at andre skal gjøre grunnjobben for de..Ja vi er her for å hjelpe hverandre med ting og tang men det må da være grenser hvor hjelpeløs og hjernedød enkelte er altså...Jeg skal ikke sitere noen bestemte...et kanske dårlig eksempel men "datamaskinen min er slått på men ingenting skjer på skjermen, også lager de en haug med identiske tråder og spør "oss" om han bør oppgradere maskinen eller spør "oss" hvor han finner drivere til maskinen sin uten å skrive ned informasjon om maskinvaren sin..Og når man har spurt vedkommende flere ganger og mange poster senere så finner de selv ut at de har glemt å slå på dataskjermen..

Lenke til kommentar

/-\¨|¨ |\|0€|\| ¨|¨|20|2 |)€¨|¨ €|2 $/*\ |<\_/|_¨|¨ /*\ $|<|2|\/€ |*/*\ |)€|\||\|€ |\/|/*\¨|¨€|\| €|2 ||2|2|¨|¨€|2€|\||)€! §/*\|2 }0 ||<|<€ /-\|\||\| /*\ $€ |-|\//-\ $0|\/| $¨|¨/*\|2 |)€|2 €|\|§/-\|\|§!

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
At noen tror det er kult å skrive på denne måten! Går jo ikke ann å se hva som står der engang
Lenke til kommentar

Folk som legger på uten å si hadet (til tross for at jeg allerede har sagt det).

Folk som virkelig tror de kjenner reglene bedre enn oss (som om vi virkelig gidder ringe folk manuelt fra en telefonkatalog, huh?).

Folk som på død og liv ikke klarer si "Samme til deg" el. når man sier "ha en fin dag" el.

 

Arg.

 

(Ja, jeg er telefonselger :ph34r: )

Lenke til kommentar
Folk som legger på uten å si hadet (til tross for at jeg allerede har sagt det).

Folk som virkelig tror de kjenner reglene bedre enn oss (som om vi virkelig gidder ringe folk manuelt fra en telefonkatalog, huh?).

Folk som på død og liv ikke klarer si "Samme til deg" el. når man sier "ha en fin dag" el.

 

Arg.

 

(Ja, jeg er telefonselger :ph34r: )

7443259[/snapback]

Jeg smårriterer meg over søte jenter som ikke tar telefonen *host*

Lenke til kommentar
Og da er det på sin plass med verdens tørreste humor:

La ε < 0.

:D

7441668[/snapback]

Nei, vi er på plass med eksamensforberedelser. Jeg har nok utviklet ε-δ-allergi.

Jeg er også irritert over språkbruken til Tom Lindstrøm, makan til tørrvittig fyr skal man lete lenge etter. :p

7443292[/snapback]

:D

Alle utvikler vel kanskje et snev av ε-δ-allergi etter en stund. Og Tom Lindstrøm er definitivt noe for seg selv. Meeeeeget irriterende til tider når man skal prøve å få med seg alt.

Lenke til kommentar
telefonselgere! (ja jeg avviser høflig)

7443283[/snapback]

Nemlig. Det er ingen grunn til å begynne med personangrep.

(På tlf, altså..)

7443301[/snapback]

 

Av og til er det kanskje på sin plass med personangrep også ;) Eller blir alle telefonselgere fortlt akkurat hva de skal si? Har blitt lurt trill runt noen ganger. En gang ringte det en og sa han hadde hørt om bandet jeg spillte i og la ut en masse om diverse interessante ting. Jeg tenker at "yes! nå skjer det noe!", men plutselig sier fyren: Interessert i å kjøbe "musikkblad"? Det irriterer meg grenseløst.

 

Men klart jeg avslår høflig og sier hade, men så er det jo de telefonselgerene som legger tvert på når de hører "ikke interessert" og da. Forferdelig irriterende :hrm:

Endret av Øssa
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...