Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-Axby2kEH

Lukten av lutefisk irriterer meg akkurat nå :) vurderer å barrikadere døren med håndklær etc for å være sikker på at den ikke siver inn å rommet jeg sitter på...

Lenke til kommentar

Wannabe-moderatorer som sitter våkne hele natta for å rapportere avatarer som er for store!

Jeg har hatt min avatar i kanskje over 2 år, og det har aldri vært noe problem av den var ca 5 pixler for stor. Jeg var ikke engang klar over 80x80 grensa da jeg laget den, jeg tok bare utgangspunkt i en annen tilfeldig avatar jeg sjekket størrelsen på her inne.

I tillegg hadde jeg ingen backup av den på min nåværende pc, fordi jeg har hatt den i to forbanna år!

Dette gjorde meg faktisk skikkelig pissed.

Lenke til kommentar
Wannabe-moderatorer som sitter våkne hele natta for å rapportere avatarer som er for store!

Jeg har hatt min avatar i kanskje over 2 år, og det har aldri vært noe problem av den var ca 5 pixler for stor. Jeg var ikke engang klar over 80x80 grensa da jeg laget den, jeg tok bare utgangspunkt i en annen tilfeldig avatar jeg sjekket størrelsen på her inne.

I tillegg hadde jeg ingen backup av den på min nåværende pc, fordi jeg har hatt den i to forbanna år!

Dette gjorde meg faktisk skikkelig pissed.

7412979[/snapback]

Kjipt, men kanskje du kan finne igjen bildet på nettet også lage en ny?

 

 

Selv irriterer jeg meg over dagen hvor julepynten ryddes vekk, og juletreet kastes ut. =/

Lenke til kommentar

- Luremus.

- Pensjonister som "skal se om jeg har det i smått" når de handler for over 100kr.

- Pensjonister som "tar det rolig" når de kjører en tur. (40 i 60-sonen er for teit!)

- Popups

- Firmaer som bestille en, - 1 - , jævla kabellist med expresspakke. Kostnadene for å sende den opp til Hammerfest overstiger prisen for selve kabellisten, men joda. Man bestiller EN.

- Store ordre på kabelkanaler.

- Topp20

- Attention whores

 

Alt jeg gidder å skrive nå.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...