Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeajeaaa, vi er nordmenn, vi snakker ikke engelsk som morsmål, men alikevel; jeg klarer ikke høre på skandinaviske folk snakke gebrokkent engelsk.

7472228[/snapback]

http://www.youtube.com/watch?v=M7_WkK95Wao

7472325[/snapback]

 

jeg HATER at firefoxen min ikke vil vise filmene, det kommer bare opp en enormt lang side med tall og bokstaver og tull på. Kommer ikke frem til filmene.

Endret av Brian_N
Lenke til kommentar
Noe som irriterer meg langt inni buskaset er folk som ikke klarer å uttale engelsk ordentlig.

 

Jeajeaaa, vi er nordmenn, vi snakker ikke engelsk som morsmål, men alikevel; jeg klarer ikke høre på skandinaviske folk snakke gebrokkent engelsk.

7472228[/snapback]

 

Ja, dette er skandaløst. Det drøyeste opplever jeg som regel på flyet fra London til Oslo. Spørsmål som "harru peanøtter, ell" til en tydelig forvirret vertinne er på kanten.

 

 

Så vil jeg legge til folk som ikke har bordskikk. Enten de lener seg over maten og hiver inn i kjeften mens de bruker gaffelen som en spade, eller slafser, eller snakker med kjeften full av mat, eller smatter, eller slikker rein henda eller raper og fiser; dere fortjener en god omgang med gammaldags juling hele gjengen. Eller bare en kilevink om det for eksempel er svigermor ...

Lenke til kommentar
Irriterer meg bittelitt over at jeg er blitt så veldig glad i alkohol i det siste.

Typ overdrevent glad :p

 

Og folk som spiser fingermat med bestikk, og folk som ikke kan la være å plukke på åssen jeg er og åssen jeg ser ut og mener at jeg ikke lykkes her i verden om jeg ikke er mainstream og perfekt.

 

Samt jenter...

7481850[/snapback]

Til dels enig i alt.

Dog, hvem definerer hva som er fingermat?

 

Irriterer meg forøvrig over ei jente i klassen som ikke gjør annet enn å klovne og å le me den ekle hekselatteren sin. (Spesielt mye når vi ser film. Uten undertekst er det ikke alltid lett å så med seg alt som blir sagt.)

Hu har også ei venninne som er som henne. Hun er like irriterende.

Endret av KristianG
Lenke til kommentar
Jeg misliker sterkt herretoaletter. Der finner nemlig flesteparten det for godt å gi hele toalettsetet en skikkelig omgang med urin, og av og til etterlater de til og med ballhår på toalettsetet. Snart må man jo faen ta med seg støvler når man går på dass.

6167213[/snapback]

 

Det værste jeg ved er toaletter på fly. Fy søren hvor mange griser som flyr. Før lange reiser unngår jeg å spise for mye mat. Dette slik at jeg ikke skal være nødt til å sitte ned på ramma på flyreisen. På en flight til Asia for noen år siden, var det en som hadde pissa på gulvet. Fytta katta for et sirkus det var når flyvertinnene oppdaget det.

Endret av butare
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...