Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Å stjele blir noe annet enn å bryte fartsgrensa!

7387814[/snapback]

Riktig det, ved å stjele en Cola så vil du ikke utsette deg selv og andre for fare ...

 

Hater folk som skal ha oss som kjører pittelitt for fort til å være dødsfarlige og hjerne skada kriminelle!

7387814[/snapback]

Nehei ... hva om du dreper noen i en krasj?

 

Dessuten så er ikke 25 km/t for fort "pittelitt".

Lenke til kommentar

Å stjele blir noe annet enn å bryte fartsgrensa!

Hater folk som skal ha oss som kjører pittelitt for fort til å være dødsfarlige og hjerne skada kriminelle!

7387814[/snapback]

Forståelig, jeg hadde foretrukket at mine feil ikke ble påpekt og hånet. 105 i en 80-sone er ikke pittelitt, uansett hvordan man vrir og vender på det. Det er enkel fysikk; jo raskere du kjører, jo mindre kontroll du har, jo mer av en fare du er i trafikken. Å sette andres liv i fare er ille i seg selv, men det er nok en god del som bare har noe imot råkjørerne fordi de ikke respekterer loven.

Lenke til kommentar
Å stjele blir noe annet enn å bryte fartsgrensa!

7387814[/snapback]

Riktig det, ved å stjele en Cola så vil du ikke utsette deg selv og andre for fare ...

 

Hater folk som skal ha oss som kjører pittelitt for fort til å være dødsfarlige og hjerne skada kriminelle!

7387814[/snapback]

Nehei ... hva om du dreper noen i en krasj?

 

Dessuten så er ikke 25 km/t for fort "pittelitt".

7387878[/snapback]

 

 

Det var ikke trafikk på den strekninga jeg lå i 105km/h

 

Jo, det er det!

Når man kommer oppi 150km/h begynner det å gå altfor fort om mna kjører det lenge!

Lenke til kommentar
Er det irriterende å handle klær?

 

Daniel :)

7392687[/snapback]

 

Jah, takler ikke det å stå der som en idiot, mens betjeningen hele tiden skal mase på om du trenger hjelp.

 

Skulle spørre om klær, men gadd ikke gå inn engang. En på 17 som sto i disken, bare flaut å spørre sånn rookies.

 

AVOID

Lenke til kommentar
Er det irriterende å handle klær?

 

Daniel :)

7392687[/snapback]

 

Jah, takler ikke det å stå der som en idiot, mens betjeningen hele tiden skal mase på om du trenger hjelp.

 

Skulle spørre om klær, men gadd ikke gå inn engang. En på 17 som sto i disken, bare flaut å spørre sånn rookies.

 

AVOID

7392800[/snapback]

Uhm, ditt sosiale avvik :p. Hehe. Hvorfor er det flaut å handle klær på egenhånd og si nei til betjeningen som spør om hjelp? Eller svare ja hvis du trenger hjelp. Syns det er morro jeg å kjøpe noe nytt å ha på meg ;).

Lenke til kommentar
Det å handle klær er noe dritt. Med en gang jeg går inn i en klesbutikk er det som om det begynner å suge livskraften ut av meg. Føler meg fysisk utmattet når jeg er i en klesbutikk.. Går dog over sekundet jeg er ute. : P Rart det der.

7393861[/snapback]

Vet hvordan det er. Synes det er greit med nye klær, men liker ikke å gå å kjøpe.

Lenke til kommentar
Det å handle klær er noe dritt. Med en gang jeg går inn i en klesbutikk er det som om det begynner å suge livskraften ut av meg. Føler meg fysisk utmattet når jeg er i en klesbutikk.. Går dog over sekundet jeg er ute. : P Rart det der.

7393861[/snapback]

 

Da e me to! Huff og huff, var med dama på julehandel i fjor... Oh, the horror. Det var så vidt jeg overlevde. Hetetokter, skjelving og kaldsvette er ikke uvanlige symptomer hos meg :hm: Blir fysisk dårlig av klesbutikker.

Lenke til kommentar
At jeg ikke får sitte på pcen hele tiden og tjene penger på det.

-"I blame society" :D

7387921[/snapback]

Joda, det går fint an i Norge, det. Jeg så en fyr på dagsrevyen som levde på trygd et helt år for å spille WoW. Det rare var et var en oppvakt kar med mange venner og gode karakterer, han ville bare vise at det gikk an.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...