Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

“Bloody hell, they've given this a lot of attention, the Salah thing ...” said Ramos while on international duty ahead of the World Cup in Russia.
 

“I didn't want to speak because everything is magnified. I see the play well, he [salah] grabs my arm first and I fell to the other side, the injury happened to the other arm and they said that I gave him a judo hold.
 

“After the goalkeeper said that I dazed him with a clash. I am only missing Firmino saying that he got a cold because a drop of my sweat landed on him.”
 

“I spoke with Salah through messages [and] he was quite good,” Ramos added. “He could have played if he got an injection for the second half.
 

“I have done it sometimes but when Ramos does something like this, it sticks a little bit more. I don't know if it's because you're at Madrid for so long and win for so long that people look at it a different way.”

 

 

 

Lenke til kommentar

Det gjør vel egentlig ingen ting. Timingen er bare så klønete. Kom med infoen rett etter kampen, eller drit i det. Dette er helt åpenbart en feilslått PR-greie.

 

Er jo ikke feilslått PR-greie. Selv om du ikke kjøper det, jeg ikke kjøper det og en del andre her inne på forumet ikke kjøper det, så er dette utspillet akkurat nok til å så tvil om at alt bare var Karius sin feil hos akkurat nok supportere som gjør at de er åpne for å gi Karius en sjanse til.

 

Det vekker en 'Hva om..?' og det er alt de trenger for å ikke bli kjølhalt om det ikke kommer en toppkeeper inn i sommer og Karius fortsetter som #1.

 

Så nei, dette er ingen feilslått PR-greie, men snarere en veldig gjennomtenkt og genial PR-greie.

Lenke til kommentar

Er jo ikke feilslått PR-greie. Selv om du ikke kjøper det, jeg ikke kjøper det og en del andre her inne på forumet ikke kjøper det, så er dette utspillet akkurat nok til å så tvil om at alt bare var Karius sin feil hos akkurat nok supportere som gjør at de er åpne for å gi Karius en sjanse til.

 

Det vekker en 'Hva om..?' og det er alt de trenger for å ikke bli kjølhalt om det ikke kommer en toppkeeper inn i sommer og Karius fortsetter som #1.

 

Så nei, dette er ingen feilslått PR-greie, men snarere en veldig gjennomtenkt og genial PR-greie.

 

Eller så er det en helt naturlig ting å gå ut med nyheter om skader etter en såpass høyprofilert fotballkamp. 

Lenke til kommentar

Nå skjønner ikke jeg hvordan det er en hodeskadet persons ansvar å kommunisere at en er hodeskadet, da det nærmest ligger i definisjonen at en er utilregnelig.

Når det er sagt, så forstår jeg veldig godt at han ønsket å fortsette, han trenger ikke en gang å ha kjent noe særlig på vanlige symtomer, eller kan ha tenkt at det er noe vanlig/som går over (dette er vanligere enn en tror: https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC3758800/).

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jørn Jamtfall, hvor er du? 

Han er vel hjemme og snur kjerringa...

 

Det var hvertfall uttalelsen hans etter en rævva kamp i Champions League for RBK en gang. Når han ble intervjuet om kampen og lagets prestasjon, sa han "Nei nå får vi dra hjem og snu kjerringa!

Jeg mener å tro at han mente "å snu trenden" eller "å reise kjerringa", men når han kombinerte uttrykkene ble det helt feil  :rofl:

Endret av sector
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Han er vel hjemme og snur kjerringa...

 

Det var hvertfall uttalelsen hans etter en rævva kamp i Champions League for RBK en gang. Når han ble intervjuet om kampen og lagets prestasjon, sa han "Nei nå får vi dra hjem og snu kjerringa!

Jeg mener å tro at han mente "å snu trenden" eller "å reise kjerringa", men når han kombinerte uttrykkene ble det helt feil  :rofl:

 

Det verste er at førstemålet til Real Madrid lett overskygger alle tabbene til Jørn til sammen. Og han gjorde en del rare ting i Champions League.

Endret av oOF
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...