Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er ikke sikkert Salah vet hvem det er heller, ville ikke lagt ansvaret på han. Vet fra før at han har gode verdier, selv om dette er en liten ripe i lakken. Kadyrov vil jo bruke kjente mennesker for å forsterke sin posisjon, og da er det fort gjort at Salah blir misbrukt uten at han helt vet det selv.

 

Edit: jeg tviler veldig på at Salah hadde stilt opp på bilde med Kadyrov om han visste hva han har gjort.

Endret av #EmeryOut
Lenke til kommentar

Jeg mener at som forbilde for så mange barn og unge verden over, har man et visst ansvar for å formidle gode verdier. Salah virker som en bra fyr med gode verdier fra før, så dette er litt skuffende. 

 

Egypt har blitt enormt kritisert helt siden det ble kjent at de skulle bo i Tsjetsjenia, også i hjemlandet. Salah kan ikke ha unngått å få med seg det, og hvis han likevel ikke har fått det med seg er det i beste fall ignorant. Men skal selvfølgelig ikke legge all skyld på han heller, det er det egyptiske forbundet som fortjener mest kritikk.

Lenke til kommentar

Selvsagt vet Salah hvem det er. Masse menneskerettighetsorganisasjoner har skrevet til Egypt, FIFA og Salah for å legge press på dem til å bytte basecamp under VM. Dette har vært en stor sak i media de siste ukene. 

 

Spar meg. Det er måte på hva man skal frita spillere for. De er godhjertede og engler når de donerer penger til sykehus og barnehjem i hjemlandet, men når de stiller opp på photo-op med diktatorer er det svært lite sannsynlig at de vet hvem vedkommende er. 

Endret av Mchansern
  • Liker 6
Lenke til kommentar

Selvsagt vet Salah hvem det er. Masse menneskerettighetsorganisasjoner har skrevet til Egypt, FIFA og Salah for å legge press på dem til å bytte basecamp under VM. Dette har vært en stor sak i media de siste ukene. 

 

Spar meg. Det er måte på hva man skal frita spillere for. De er godhjertede og engler når de donerer penger til sykehus og barnehjem i hjemlandet, men når de stiller opp på photo-op med diktatorer er det svært lite sannsynlig at de vet hvem vedkommende er.

 

Haha. Herregud. En ting er å kritisere det egyptiske forbundet. Men jeg hadde faen ikke visst hvem han fyren var om han ønsket å ta bilde med meg.

 

Men sånn er det å være muslim. De kan tydeligvis ikke bo hvor som helst slik som oss "kristne".

Lenke til kommentar

Haha. Herregud. En ting er å kritisere det egyptiske forbundet. Men jeg hadde faen ikke visst hvem han fyren var om han ønsket å ta bilde med meg.

 

Men sånn er det å være muslim. De kan tydeligvis ikke bo hvor som helst slik som oss "kristne".

 

Jøss, hvis du tror at jeg kritiserer Salah for å ta bilde med en diktator har noe med at noen av dem er muslimer å gjøre så er du relativt langt ute å sykler. 

 

Hvis du tror at Tsjetsjenia er "hvor som helst" så, tja. 

 

Oppe her er det også bilde av Maradona og Ronaldinho. Jeg synes det er like motbydelig. Hjelper det? 

Endret av Mchansern
  • Liker 6
Lenke til kommentar

Helt vanvittig at han lar seg avbilde sammen med Kadyrov. Både Egypt, Liverpool og Salah vet hvem han er. En ting er at forbundet har bestemt at de skal være der, det får stå for deres regning, med å stille opp på bilde med han er intet mindre enn en tragedie. Synd at han ikke har gode nok rådgivere som får han til å forstå alvoret med det der.

 

Jaja, verden glemmer det vel snart - men ser for meg at det produseres sanger om Salah i England nå. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jøss, hvis du tror at jeg kritiserer Salah for å ta bilde med en diktator har noe med at noen av dem er muslimer å gjøre så er du relativt langt ute å sykler.

 

Hvis du tror at Tsjetsjenia er "hvor som helst" så, tja.

 

Oppe her er det også bilde av Maradona og Ronaldinho. Jeg synes det er like motbydelig. Hjelper det?

 

Nei, men er det ikke derfor det egyptiske forbundet har valgt Tsjetsjenia og ikke en av de andre alternativene i Russland?

 

Forøvrig er det også delvis FIFA sin feil, som i det hele tatt ga Egypt det alternativet.

 

Det er selvsagt veldig uheldig med slike bilder, men spillerne har minst skyld her.

 

Men her bør det straffes. Fifa bør gi Egypt poeng straff, si 6 poeng, bøtelegge det egyptiske landslaget, Liverpool bør straffe Salah.

Vi kan jo ikke ha slike spillere i klubben. Så vurder å selge han for å vise at vi tar avstand fra slik oppførsel?

Endret av Cappo
Lenke til kommentar

Hva har Liverpool med dette å gjøre?

 

Ingenting, men det ser ikke bra ut for Liverpool at spilleren deres, i dette tilfellet også den største stjerna, lar seg avbilde smilende med en diktator og massemorder. Det er (forhåpentligvis) noe klubben misliker sterkt, selv om jeg ikke tror de kommer til å gjøre noe med det.

Endret av Snikpellik
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...