Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

 

 

Fytti grisen for et lag Liverpool har nå. Store favoritter til å ta seriegull neste sesong.

Nå tror jeg det må roes ned.

 

 

 

Begynner hvert fall å ligne på noe  :)

 

LFC10APC.jpg

 

 

 

Fyfaen, har vi virkelig mønstret det laget der! 

 

Spent på Fabinho. Sett han linket til de fleste storklubbene, stort å få han så tidlig, til den prisen, og så sjukt raskt!

 

 

Haha! De som er verdt å nevne der er Aurelio, Reina og Babel. That's it.

Tenk å ha Reina fra glansdagene. Det var keeperen sin det. De utspillene han hadde. Sikker på at han sikkert hadde klart å få flere assist på Salah i løpet av en sesong.  :rofl: 

Kjøpende klubber ønsker selvsagt å handle FØR VM. Selgende klubber ønsker selvsagt å vente til ETTER VM.

Et godt VM kan gjøre en spiller adskillig millioner £ dyrere for de som ønsker å kjøpe.

Derfor var det nok såpass enkelt å få til en grei deal med Monaco. Fabinho var uansett ikke plukket ut til VM troppen.

 

Det stikk motsatte ser en med Fekir. Lyon ønsker å vente i håp om et godt VM.

 

En annen spiller som det kan gå å få til en deal med nå siden han ikke spiller VM er Pulisic, gitt at Klopp er interessert i han.

Har nevnt det tidligere at han vil være en god investering for Liverpool både på og utenfor banen. Og er det noe FSG elsker, så er det sånt. Men igjen, det er gitt at Klopp faktisk ønsker å hente han og han er interessert i å flytte på seg. Blir i hvert fall ingen språkbarrierer der i gården. :p

Endret av Cappo
Lenke til kommentar

Liten funfact om Reina som sikkert ikke alle kjenner til er at han er under etterforskning nå for å ha vært liiiitt for god venn med mafiaen i Napoli. Hovedgrunnen til at han må forlate klubben der nå. Skal ha fått en god del gaver og feriert med høytstående klan-medlemmer

Hups! Er Vålerenga-fans også involvert? Ikkje bra ...

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Laget begynner å dra seg til nå. En god keeper, så ser plutselig Liverpool ut som en skikkelig gullkanditat. Blir ikke sjokkert hvis 2019 er året de røde fra Liverpool endelig kan løfte det gjeveste trofeet igjen. Fabinho og Keite er to spillere som har manglet i Liverpool i så mange år at jeg ikke klarer å huske det lengre. Enormt bra angrep, en solid midtbane, et ok+ forsvar og en god keeper. Lukter trofeer nå :)

Lenke til kommentar

Lukter egentlig ingenting så sant en ikkje har bredden dei beste laga stiller med. Benken i CL-finalen er liksom eit perfekt eksempel på dette.

Skader vil komme, og då må en ha en plan B og C. 

Per no føler eg kun city, united og til dels chelsea har dette. Tottenham og Arsenal er litt som pool med en god 11'er men rom for forbedring på dekning. 

 

Fabinho-overgangen hyller eg og har kanskje fylt et hol som har stått udekt sia Alonso og Macherano forsvant ut dørene.

 

(Ikkje noko rant - men føler det trengs ei god styrking av stall skal en hamle opp i toppen med united og city. Så eg tar ikkje like lett av. =))

Lenke til kommentar

Lukter egentlig ingenting så sant en ikkje har bredden dei beste laga stiller med. 

Men to spillere inn av kvalitet på midten lukter det svidd av. Can er kanskje på en av sine beste dager bedre enn Fabinho, men det er jo bare 10% av kampene han briljerer. En rotasjonsspiller inn på midten nå (for å fylle benkplassen til Can), så er den komplett. 

Lenke til kommentar

Zzz.. Kan Can bare skrive under den jævla kontrakten eller? Hvorfor venter han så jævla lenge?

Han er ikke med til VM, Champions League finalen er over. Så hva venter han på? Han er jo ferdig i klubben, så ingen grunn til å vente med å signere noe som helst.

Endret av Cappo
Lenke til kommentar

Zzz.. Kan Can bare skrive under den jævla kontrakten eller? Hvorfor venter han så jævla lenge?

Han er ikke med til VM, Champions League finalen er over. Så hva venter han på? Han er jo ferdig i klubben, så ingen grunn til å vente med å signere noe som helst.

 

 

Er ikke agenten en grådig jævel da? Vil vel ha så gode personlige betingelser som mulig. 

Lenke til kommentar

 

Zzz.. Kan Can bare skrive under den jævla kontrakten eller? Hvorfor venter han så jævla lenge?

Han er ikke med til VM, Champions League finalen er over. Så hva venter han på? Han er jo ferdig i klubben, så ingen grunn til å vente med å signere noe som helst.

 

 

Er ikke agenten en grådig jævel da? Vil vel ha så gode personlige betingelser som mulig. 

 

 

Og det har de ikke klart å bli enige om på 5 måneder eller? Det ville jo vært katastrofalt rett og slett. Om det skulle være tilfellet mener jeg.

Lenke til kommentar

 

 

Zzz.. Kan Can bare skrive under den jævla kontrakten eller? Hvorfor venter han så jævla lenge?

Han er ikke med til VM, Champions League finalen er over. Så hva venter han på? Han er jo ferdig i klubben, så ingen grunn til å vente med å signere noe som helst.

 

Er ikke agenten en grådig jævel da? Vil vel ha så gode personlige betingelser som mulig.

Og det har de ikke klart å bli enige om på 5 måneder eller? Det ville jo vært katastrofalt rett og slett. Om det skulle være tilfellet mener jeg.

Nei, nå tenkte jeg ikke at han ville skrive under for Liverpool fordi klubben ikke ønsker lave utkjøpsklausuler eller noe i den duren.. han vil jo ha så god lønn som mulig i den klubben han skriver under for. Godt spørsmål egentlig hvorfor det drøyer sånn. Kanskje han helst vil til en annen toppklubb i Premier League?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...