Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

 

Dødkjøtt? Vi har jo knapt 11 mann =)

 

Ja. Dødkjøttet er alle de andre enn de 11. Sturridge, Markovic, Flanagan, osv., osv.

 

 

Solgte vi ikke Sturridge?

 

 

Nei. Han ble lånt ut for at han skulle få spille fordi han håpet på plass i Englands VM tropp.

Lenke til kommentar

Messi er ikke akkurat en engel han heller. Selv om han imponerende nok ofte står på beina er han til tider teatralsk the Barca way. Har hatt spytteepisoder, nedsparkinger og unødvendige røde kort. Eller da han sparka ballen så hardt han kunne på Real Madrid-fansen (kids på tribunen). Eller da han skallet til OG tok kvelertak på Yanga-Mbiwa. 

 

Fortsatt et stykke opp til Pepe, Costa og Ramos, men Messi har gjort mye grisete.

Endret av Snikpellik
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Og albuen på Maicon også videre, kan nevne i fleng. Jeg tror mange oppfatter Messi som de gjør både fordi han blir takla så mye, og fordi han ser ganske snill ut. Blir ofte sammenlignet med Ronaldo, som ser mer ut som et cocky rasshøl for noen. Men etter min mening er ikke Messi noe bedre, kanskje til og med verre med årene.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Merkelig følelse etter kampen i går. Klarte ikke helt å være skuffet, var mer forundret og i en slags "wtf just happened"-tilstand. Var mye mye verre i 2007, der jeg følte vi var favorittene og rota det bort. Eneste jeg kanskje er litt skuffet over er fansen på stadion i går, syntes det var en uvanlig svak forestilling av dem etter at Salah ble skadet.

 

Ellers synes jeg egentlig de fleste gjorde god figur i går, men det er klart samspillet blir så utrolig svekket når vi mangler en av de tre på topp. Har sett det gang etter gang denne sesongen, vi trenger alle tre for å spille virkelig god fotball. Ut i fra hvordan kampen gikk før Salah ble skadet, skal man ikke se bort fra at vi hadde tatt dem. Selv med Karius sine tabber. Men det er jo her styrken på troppene kommer frem. RM kan sette inn Bale, vi må sette inn en rusten Lallana, som heller ikke er god i en front treer.

 

Har utrolig stor tro på dette laget, og sesongen overall har vært glimrende. Vi er på rett vei. Spesielt hvis Klopp og komiteen fortsetter som de har gjort på transfermarkedet.

Lenke til kommentar

Det er forskjellige grader av drittsekk og der er Ramos på et helt annet nivå enn Messi (er nevnt et par andre som er i samme kategori). Tror de fleste fotballspillere har svin på skogen om du virkelig begynner å grave. Poenget var heller ikke at Messi var en engel, men at det er mulig å vinne uten å være ufin.

Lenke til kommentar

Jepp, det minner meg på en historie om Mido og Zlatan i Ajax. Zlatan var jo kjempestor stjerne i Sverige (og begynnende stjerne i Europa) og var cocky over det. Så skulle Ajax på treningscamp til Egypt eller noe og det var regelrett ti-tusener som var på flyplassen bare for Mido. Var ikke en kjeft som brydde seg om Zlatan. 

Lenke til kommentar

 

Jeg håper faktisk at Liverpool beholder Karius og fyren får en sjanse til å slå tilbake :)

Vel, for å være ærlig så er det vel ikke akkurat mulig å gjøre det stort dårlig enn han gjorde. Så sånn sett kan det bare gå oppover. :p

Eneste muligheten for at han blir er dersom vi ikke får tak i en ny keeper, og at Mignolet blir solgt. Han har vært så ekstremt heldig i mange situasjoner denne sesongen, blant annet i semifinalen hvor han også fikk et langskudd rett på seg og likevel så vidt fikk den opp i tverrliggeren. Vi taper poeng og kamper på grunn av han. Ikke rart at alle rivalene vil at vi skal beholde Karius. Har ikke hatt en ok keeper siden Reina, er jo kun kaos og usikkerhet bak uansett. Håper vi kan få en keeper som faktisk er trygg, viser autoritet og kan fange en ball.

Lenke til kommentar

 

 

Jeg håper faktisk at Liverpool beholder Karius og fyren får en sjanse til å slå tilbake :)

Vel, for å være ærlig så er det vel ikke akkurat mulig å gjøre det stort dårlig enn han gjorde. Så sånn sett kan det bare gå oppover. :p

Eneste muligheten for at han blir er dersom vi ikke får tak i en ny keeper, og at Mignolet blir solgt. Han har vært så ekstremt heldig i mange situasjoner denne sesongen, blant annet i semifinalen hvor han også fikk et langskudd rett på seg og likevel så vidt fikk den opp i tverrliggeren. Vi taper poeng og kamper på grunn av han. Ikke rart at alle rivalene vil at vi skal beholde Karius. Har ikke hatt en ok keeper siden Reina, er jo kun kaos og usikkerhet bak uansett. Håper vi kan få en keeper som faktisk er trygg, viser autoritet og kan fange en ball.

 

 

Verste er jo at Karius er bedre enn Mignolet. Og det sier egentlig litt om keeper situasjonen i Liverpool.

Nå er det synd at ikke Ward har fått prøve seg mer. Han imponerte jo på utlån.

 

Mignolet blir uansett solgt. Han har jo allerede sagt eller i hvert fall hintet sterkt om at han ønsker å bytte klubb.

 

Enkelte "eksperter" mener også at Karius er ferdig i Liverpool. At det rett og slett ikke finnes noen vei tilbake for han.

Og jeg kan skjønne hvor det kommer fra. Vi hadde en gylden mulighet til å slå Real Madrid og vinne Champions League, selv uten Salah på banen. Forsvaret generelt hadde god kontroll på angrepsrekka til Real. Faktisk mye bedre kontroll enn jeg hadde sett for meg.

 

Tabbene til Karius fikk lufta til å gå ytterligere ut av ballongen etter at Salah hadde forlatt banen.

 

Nye rykter skal ha det til at Allison er eneste keeper på blokka. Altså Allison eller ingenting. Så da blir vi vel sittende med verdens dyreste forsvarspiller og verdens dyreste keeper. :p

 

Men om det er Allison Klopp vil ha, så skal jeg stille meg bak det kjøpet, selv om jeg ikke syns han imponerte stort mot Liverpool.

Van Dijk løftet forsvaret til Liverpool til de grader opp av gjørma, så hvis Allison gjør det tilsvarende bra som Van Dijk, så vil de £70-80m som Allison sikkert kommer til å koste, være gull verdt. Bokstavelig talt.

Endret av Cappo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...