Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Forsvar er i bunn og grunn ok, angrepet er bra, men midtbanen er langt fra bra nok. Og keeperen... Karius har vært bra etter nyttår i det store og hele, men jeg kan ikke se at han får spille så mye mer etter kampen i går . Det han presterte, spesielt på førstemålet, skal ALDRI skje på dette nivået.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Fortjent seier .

Men fy faen så ekkel Ramos er.

Han burde fått en eller annen reaksjon .

Har vært sånn hele karrieren

Der er forskjellen mellom vinnere og tapere. Man vinner ikkje om man er snill hele tiden ;)

Er forsåvidt enig i at man ikke trenger å være snill HELE tiden, men man trenger heller ikke å være en konstant drittsekk for å vinne ;)

Lenke til kommentar

 

 

Fortjent seier .

Men fy faen så ekkel Ramos er.

Han burde fått en eller annen reaksjon .

Har vært sånn hele karrieren

Der er forskjellen mellom vinnere og tapere. Man vinner ikkje om man er snill hele tiden ;)

Er forsåvidt enig i at man ikke trenger å være snill HELE tiden, men man trenger heller ikke å være en konstant drittsekk for å vinne ;)

 

Man gjør det som må til for å vinne. Det gjorde desverre ikkje Waitingpool :p

 

PS: Jeg heier ikkje på noen av laga. Som nøytral, så var det et morsom finale :)

Endret av Nizzen
Lenke til kommentar

 

 

 

Fortjent seier .

Men fy faen så ekkel Ramos er.

Han burde fått en eller annen reaksjon .

Har vært sånn hele karrieren

Der er forskjellen mellom vinnere og tapere. Man vinner ikkje om man er snill hele tiden ;)

Er forsåvidt enig i at man ikke trenger å være snill HELE tiden, men man trenger heller ikke å være en konstant drittsekk for å vinne ;)

 

Man gjør det som må til for å vinne. Det gjorde desverre ikkje Waitingpool :p

 

PS: Jeg heier ikkje på noen av laga. Som nøytral, så var det et morsom finale :)

RM hadde nok vunnet uansett, så ser ikke helt poenget ditt.

Edit: Forøvrig så har vel Messi vunnet mer enn nok til å bevise at det fint går an å vinne uten å være ufin ;)

Endret av KANE2009
Lenke til kommentar

Ifht. selve kampen: Veldig synd at to tabber av Karius overskygger alt annet. Han hadde et par fine redninger, men man husker jo selvfølgelig bare tabbene (og ihvertfall når det kommer TO i en så viktig kamp). Midtforsvaret vårt så ganske solid ut. Robertson solgte seg selv et par ganger, men ble ikke (såvidt jeg kan huske) straffet for det. Må terpes mer på å ikke bare ruse rett i angrep. Synes dommeren generelt sett gjorde en god jobb. Virket som det var godt med liv på stadion og kampen i seg selv var også underholdende (dog hadde jeg vel 3 hjerteinfarkt iløpet av kampen som Liverpool-supporter). Klopp har ihvertfall en solid stamme å bygge videre på. Nå må vi få inn et par nye a-lagsspillere, få litt mer i bredden (så man ikke blir like avhengig av enkeltspillere) og Klopp må prøve å bli kvitt finale-spøkelset sitt. Positiv til fortsettelsen.

Lenke til kommentar

Skjønner godt at laget blir så forandret når salah må ut og Liverpools beste innbytter har spilt 2-3 kamper pga lang skadeavbrekk og den andre just got back from back injury. Er altfor tynn tropp som vi (forhåpentligvis) bedrer i sommer. En Fekir på benken igår hadde vært en annen bolle.

 

I sin helhet er jeg fornøyd med sesongen, styrket gode ledd i laget og det er bedring fra fjorårets sesong (selv om liverpool hentet flere poeng)

Lenke til kommentar

Skjønner godt at laget blir så forandret når salah må ut og Liverpools beste innbytter har spilt 2-3 kamper pga lang skadeavbrekk og den andre just got back from back injury. Er altfor tynn tropp som vi (forhåpentligvis) bedrer i sommer. En Fekir på benken igår hadde vært en annen bolle.

 

I sin helhet er jeg fornøyd med sesongen, styrket gode ledd i laget og det er bedring fra fjorårets sesong (selv om liverpool hentet flere poeng)

 

Jeg syns byttet i seg selv var feil. Solanke er mye mer i flyten enn Lallana og ville nok vært et bedre bytte ved å legge om formasjonen litt.

Solanke hadde også fungerte bra slik Liverpool ble spillende etter at Salah måtte ut, ved at han kunne vunnet hodedueller og Firmino kunne vært der til å plukke opp 2. ballen.

 

Sommeren kommer til å bli dyr. Veldig dyr, med tanke på alt som må inn for å styrke laget. Og med tanke på hvor mye dødkjøtt vi har som vi får null og niks for.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...