Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Grujic er med Serbia til VM. Han får vel ikkje speletid?

 

Nei, midtbanen til Serbia er blant de sterkere der ute. 

 

Ser for meg at Serbia går ut i 4-2-3-1 hvor Milivojevic og Matic er defensive midtbane-ankere, SMS får fri rolle offensivt, Ljajic og Tadic på hver sin kant med Mitrovic som spiss. 

Lenke til kommentar

Karius er idiot om han spilte videre med hjernerystelse etter smellen han fikk av Ramos. Hvorfor kunne han ikke gitt beskjed? Bedre å ta en for laget og ikke sette seg selv fremfor resten av laget. Ramos burde heller revet av noen muskler i skulderen til Karius istedenfor Salah.

Lenke til kommentar

Åh herregud. Hvem bryr seg? Hadde tatt Ramos any day i midtforsvaret til Liverpool. Og Karius er fortsatt ikke en verdensklasse keeper.

 

Det heter uflaks. Sånn som finnes i fotball. Bare å se på mange av resultatene i Premier League. Måned etter måned. Mye rare resultater som på papiret strider mot all logikk.

Er det som er så flott med fotball, alt kan skje. Inkludert skader og megatabber.

 

Jeg tror også at dere misforstår poenget med å gi ut denne informasjonen. Det er ikke for å unnskylde tapet. Det er for å bygge Karius opp igjen ovenfor supporterne i den situasjonen at Liverpool ikke skulle klare å sikre seg en klassekeeper som f.eks Allison eller Oblak.

Det er PR på sitt beste. 

Lenke til kommentar

Så, så. Selvfølgelig helt enig i at Ramos er verdensklasse. Real Madrid er også et langt bedre fotballag enn Liverpool, så griner ikke så mye over tapet. 

 

Jeg har bare aldri likt den stygge siden av spilleren Ramos. Mye armer, bein og ikke minst filming. Det er min mening, og det er ikke noe jeg sier for å "unnskylde" tabbene til Karius.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...