Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Meget fine 2p å få med seg i dag.

 

Stemmer det nå at vi vinner ligaen med 3 seiere og poeng mot Chelsea? Det forandrer jo den kampen betraktelig :-)

 

Det er et meget bra utgangspunkt. Da kan nemlig ikke Mourinho parkere bussen fullstendig.

 

Leder vi etter 60.min har vi Sterling og co med syke skills på kontringer.

 

Har virkelig trua nå. Klare 3p mot Norwich nå!

Lenke til kommentar

Folk sammenlignet størrelsen på City kampen med Istanbul og CL finalen 07 sett med Liverpool øyne.

 

Med 3p mot Norwich så vil jo vinneren av Liverpool v Chelsea ha en meeget stor sjanse på ligagullet.

 

Hvis det er tilfellet (3p v Norw);

 

Blir da Chelsea kampen den største og viktigste kampen Liverpool har spilt siste 24 årene?

Lenke til kommentar

Flott med City-poengtap men nå er ble jeg meget nervøs foran Norwich og Palace-kampene.
Palaca har ikke tapt på siste 5, heldgivis så møter de City før oss. Alle hadde regnet med det var kamp mellom City og Liverpool, men nå er det Chelsea som bekymrer meg mest. Får håpe Sunderland gjør oss nok en tjeneste på lørdag.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Dei er sikra plass i PL og dei møtte eit svakt Everton lag i dag.

Burde ikke Everton spilt med toppet lag mtp 4. plassen? Eller mente du "svakt" som i spilte dårlig?

 

 

Det siste. Sjølv om man merka at McCarthy var borte, var det ein veldig svak kamp av dei fleste spelarane.

Endret av Karbutar
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...