Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Danielzu, den 13 Apr 2014 - 15:56, sa:snapback.png

Var det ikke du som snakket HØYT om andre supportere som var kom med pjatt i andre kamperskamptråd?
Hykler.

Få hjernen din på riktig plass.

Jeg jublet ikke da ManCity skårte, jeg heiet ingen av lagene. Egentlig likegyldig fra min side, jeg klagde kun i kamptråden om filming Liverpool drev med. Jeg så på kampen med faren min, vi reagerte voldsomt på Suarez falte i hver eneste duell pluss litt til og hvor mye friheter Skrtel hadde på corner. Sånt gjør oss kvalme.

Jeg føler at det har ødelagt mye av underholdningsverdi hos Liverpool. Det var helt latterlig å se på!

Samtidig skrev jeg i kamptråden at Liverpool spiller HELT fantatisk fotball, noe som Arsenal har mistet for lenge siden. Det er en fryd å se på Liverpool per idag, men ikke når noen visse spillere filmer så mye. De er til og med verre enn Barcelona, Bale og Young jo! Da tenker jeg på SaS-duoen. Den delen har ødelagt inntrykket mitt hos Liverpool, sorry.

Endret av Fox
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Ja det der er vel regelen om proffesional foul og stygt spill? Rødt kort for takling som siste mann gir 1 kamp....

 

Det er ingen regel for rødt kort som bakerste/siste mann. For å frata en klar målsjanse derimot..

 

Professional foul gis når det er snakk om å frata en klar målsjanse enten ved å felle en spiller, hands o.l.. Dette gir 1 kamp.

 

Direkte rødt kort for stygge taklinger f.eks. er "violent conduct" og gir alltid minst 3 kamper på sidelinjen. Henderson sin faller i den siste braketten her og det blir 3 kamper på sidelinjen for han.

Lenke til kommentar

Håper Agger spiller neste kamp. Rett og slett en bedre fotballspiller enn Sakho (for øyeblikket).

 

Coutinho er min man of the match. Herlig fotballspiller.

 

Ingen tvil om hvem som er man of the match, men hvorfor denne Sakho-skepsisen? I mine øyne gjorde han forsvarets beste figur i dag, utenom i straffesituasjonen der han mistet hodet. Han fremstår glup og bryter ofte foran mann og snapper opp ballen i helt vitale posisjoner. Det skadet heller ikke med våre to mest hodesterke stoppere mot Dzeko - jeg kunne så vidt se at han var på banen.

 

Det kommer til å bli ekstremt vanskelig å vinne de fire kampene igjen uten Hendo. Mark my words. Irriterer meg sånn over at han gjorde den taklinga, var jo helt unødvendig.

 

Tull og tøys. Lucas og Allen, alt ettersom hvem som får sjansen, kommer til å spille over evne i de resterende kampene og fylle tomrommet Hendo etterlater seg helt fint. Sann deg mine ord!

 

Enig med siste taler! Håper Sturridge er tilbake mot Chelsea.

 

:D

Endret av Diskusjonsmumriken
Lenke til kommentar

 

 

 

Det kommer til å bli ekstremt vanskelig å vinne de fire kampene igjen uten Hendo. Mark my words. Irriterer meg sånn over at han gjorde den taklinga, var jo helt unødvendig.

 

Tull og tøys. Lucas og Allen, alt ettersom hvem som får sjansen, kommer til å spille over evne i de resterende kampene og fylle tomrommet Hendo etterlater seg helt fint. Sann deg mine ord!

 

Enig med siste taler! Håper Sturridge er tilbake mot Chelsea.

 

:D

 

 

Jeg kan ikke se for meg noen av de to løpe utholdende rundt på banen som en okse i 90 minutter slik som Hendo gjør, men ok, håper du sannelig har rett.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Vi har bra dekning på Henderson. Og om vi må så dytter man bare Gerrard fra sin nye rolle og tilbake til Henderson-rollen og setter Lucas der Lucas har briljert best. I sin gamle rolle(nåværende Gerrard-rolle).

 

Simple

Er ikke så simple når Gerrard gjør en mye bedre jobb der. Lucas var rusten sist hele kamp for u21. At barre Henderson mangler gjør ikke så mye, men viss Sturridge at på til er vekke sliter vi litt mer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...