Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Liverpool har fått ligagullet. Laget fortjener det, Gerrard fortjener det og supportere fortjener det ikke. Ikke i mitt miljø hvor der 80% gadd ikke følge med for to år siden. Makan medganssupportere, og nå må jeg leve med dem.

 

Men Gerrard fortjener det mer :)

 

Høres ut som at du fått smake litt av egen medesin, og ikke likt den!

Lenke til kommentar

Fy flate så griseheldige dere er altså. Sunderland, et lag som hver eneste sesong ser ut til å rykke ned, tar poeng både mot City og Chelsea. Det er de to sistnevnte som roter det til og viser at de ikke takler presset, men det skal ikke gå an. Er det Brendan Rodgers som er hemmelig manager for Sunderland også?

Lenke til kommentar

Fy flate så griseheldige dere er altså. Sunderland, et lag som hver eneste sesong ser ut til å rykke ned, tar poeng både mot City og Chelsea. Det er de to sistnevnte som roter det til og viser at de ikke takler presset, men det skal ikke gå an. Er det Brendan Rodgers som er hemmelig manager for Sunderland også?

Ikke fulgt med i timen ser jeg? Sunderland har vært meget gode mot alle topplagene i år.

Anbefaller deg å se på Premier League i sin helhet, ikke bare når de røde spiller. :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15

Haha, er det mulig. Dommeren ødelegger hele kampen for Chelsea, men fy faen så takknemlig jeg er til Sunderland og Borini nå. Strøkent.

Endret av Slettet-w7DZlO15
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...