Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

 

 

Liverpool har fått ligagullet. Laget fortjener det, Gerrard fortjener det og supportere fortjener det ikke. Ikke i mitt miljø hvor der 80% gadd ikke følge med for to år siden. Makan medganssupportere, og nå må jeg leve med dem.

 

Men Gerrard fortjener det mer :)

Høres ut som at du fått smake litt av egen medesin, og ikke likt den!

Hva med å lese mine tidligere innlegg? Du er akkurat som dem ser jeg.

 

Jeg har aldri mobbet dem, arsenal har ikke akkurat vunnet noe heller. Så hvilke grunner har jeg hatt? Jeg er ute ute på pub og sånt, spurte liverpool supportere om de ville bli med. "Neei, heier egentlig ikke Liverpool", "følger ikke så godt med" eller noe sånt.

 

Og nå skriker de overalt at Liverpool er best. Unnskyld meg, hvor var de da Liverpool lå nede? Liverpool fortjener ligagullet i år, spesielt Gerrard, men det gjør de supporterne ikke. Og det er minst 20 av dem.

Endret av Fox
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Fy flate så griseheldige dere er altså. Sunderland, et lag som hver eneste sesong ser ut til å rykke ned, tar poeng både mot City og Chelsea. Det er de to sistnevnte som roter det til og viser at de ikke takler presset, men det skal ikke gå an. Er det Brendan Rodgers som er hemmelig manager for Sunderland også?

Ikke fulgt med i timen ser jeg? Sunderland har vært meget gode mot alle topplagene i år.

Anbefaller deg å se på Premier League i sin helhet, ikke bare når de røde spiller. :)

 

Sunderland, god mot topplag eller ikke, skal "teoretisk" ikke kunne ta poeng mot to titteljagende og stjernespekkede lag. Vi ser det skjer hver eneste sesong, lag som kjemper om å få bli i PL tar ofte poeng mot gode lag, men Liverpool har definitivt vært heldig med de to resultatene til Sunderland denne påsken. Det var poenget.

 

 

Endret av G27
Lenke til kommentar

 

 

Fy flate så griseheldige dere er altså. Sunderland, et lag som hver eneste sesong ser ut til å rykke ned, tar poeng både mot City og Chelsea. Det er de to sistnevnte som roter det til og viser at de ikke takler presset, men det skal ikke gå an. Er det Brendan Rodgers som er hemmelig manager for Sunderland også?

Ikke fulgt med i timen ser jeg? Sunderland har vært meget gode mot alle topplagene i år.

Anbefaller deg å se på Premier League i sin helhet, ikke bare når de røde spiller. :)

 

Sunderland, god mot topplag eller ikke, skal "teoretisk" ikke kunne ta poeng mot to titteljagende og stjernespekkede lag. Vi ser det skjer hver eneste sesong, lag som kjemper om å få bli i PL tar ofte poeng mot gode lag, men Liverpool har definitivt vært heldig med de to resultatene til Sunderland denne påsken. Det var poenget.

Citykampen var de uheldig imo. Lei glipp fra keeper. Klart resultatene gnaget Liverpool, ingenting å si på det.

Men Sunderland hjalp først og fremst seg selv.

Lenke til kommentar

 

Men vi må ikke ta av, vi må selv slå Norwich, CP, og Newcastle. Samt ikke glem at City er rett bak om vi taper en kamp(mot chelsea)

 

Enda verre. Taper vi en kamp så er alt i City sine hender. Her er det bare å håpe Everton har noe å kjempe for når de kommer får besøk.

 

Pluss CP.

Lenke til kommentar

 

 

Liverpool har fått ligagullet. Laget fortjener det, Gerrard fortjener det og supportere fortjener det ikke. Ikke i mitt miljø hvor der 80% gadd ikke følge med for to år siden. Makan medganssupportere, og nå må jeg leve med dem.

 

Men Gerrard fortjener det mer :)

Høres ut som at du fått smake litt av egen medesin, og ikke likt den!

Hva med å lese mine tidligere innlegg? Du er akkurat som dem ser jeg.

 

Jeg har aldri mobbet dem, arsenal har ikke akkurat vunnet noe heller. Så hvilke grunner har jeg hatt? Jeg er ute ute på pub og sånt, spurte liverpool supportere om de ville bli med. "Neei, heier egentlig ikke Liverpool", "følger ikke så godt med" eller noe sånt.

 

Og nå skriker de overalt at Liverpool er best. Unnskyld meg, hvor var de da Liverpool lå nede? Liverpool fortjener ligagullet i år, spesielt Gerrard, men det gjør de supporterne ikke. Og det er minst 20 av dem.

 

 

Merkelig uttalelse. Så fordi det finnes medgangssupportere, fortjener ikke de av oss som henger med laget i tykt og tynt at laget vårt vinner tittelen?

Endret av Schweigaard
  • Liker 4
Lenke til kommentar

 

 

 

 

Liverpool har fått ligagullet. Laget fortjener det, Gerrard fortjener det og supportere fortjener det ikke. Ikke i mitt miljø hvor der 80% gadd ikke følge med for to år siden. Makan medganssupportere, og nå må jeg leve med dem.

 

Men Gerrard fortjener det mer :)

Høres ut som at du fått smake litt av egen medesin, og ikke likt den!

Hva med å lese mine tidligere innlegg? Du er akkurat som dem ser jeg.

 

Jeg har aldri mobbet dem, arsenal har ikke akkurat vunnet noe heller. Så hvilke grunner har jeg hatt? Jeg er ute ute på pub og sånt, spurte liverpool supportere om de ville bli med. "Neei, heier egentlig ikke Liverpool", "følger ikke så godt med" eller noe sånt.

 

Og nå skriker de overalt at Liverpool er best. Unnskyld meg, hvor var de da Liverpool lå nede? Liverpool fortjener ligagullet i år, spesielt Gerrard, men det gjør de supporterne ikke. Og det er minst 20 av dem.

Merkelig uttalelse. Så fordi det finnes medgangssupportere, fortjener ikke de av oss som henger med laget i tykt og tynt at laget vårt vinner tittelen?

Kjenner deg ikke og bryr meg ikke. Jeg skrev de jeg kjenner. Punktum.

 

Men hei! Jeg unner Gerrard det. Trur story.

Lenke til kommentar

 

 

 

 

Liverpool har fått ligagullet. Laget fortjener det, Gerrard fortjener det og supportere fortjener det ikke. Ikke i mitt miljø hvor der 80% gadd ikke følge med for to år siden. Makan medganssupportere, og nå må jeg leve med dem.

 

Men Gerrard fortjener det mer :)

Høres ut som at du fått smake litt av egen medesin, og ikke likt den!

Hva med å lese mine tidligere innlegg? Du er akkurat som dem ser jeg.

 

Jeg har aldri mobbet dem, arsenal har ikke akkurat vunnet noe heller. Så hvilke grunner har jeg hatt? Jeg er ute ute på pub og sånt, spurte liverpool supportere om de ville bli med. "Neei, heier egentlig ikke Liverpool", "følger ikke så godt med" eller noe sånt.

 

Og nå skriker de overalt at Liverpool er best. Unnskyld meg, hvor var de da Liverpool lå nede? Liverpool fortjener ligagullet i år, spesielt Gerrard, men det gjør de supporterne ikke. Og det er minst 20 av dem.

Merkelig uttalelse. Så fordi det finnes medgangssupportere, fortjener ikke de av oss som henger med laget i tykt og tynt at laget vårt vinner tittelen?

Kjenner deg ikke og bryr meg ikke. Jeg skrev de jeg kjenner. Punktum.

 

Men hei! Jeg unner Gerrard det. Trur story.

 

 

Sorry da, for det med medesin. 6491 innlegg blir litt for mye på påskeaften. Men oppførselen til din omgangskrets kan/vil ikke jeg gjøre noe med. Skal du deppe, kan det hende dette ikke er rette tråden.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...