Gå til innhold

Holgers lille NTNU-tråd | *Se første post for spørsmål om hybel*

HolgerL

Hvilket sted tilhører du?  

1 457 stemmer

1. 1. Velg ett av alternativene

• Dragvoll
      254
    • Gløshaugen
      1019
    • Annet
      202

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Savner de gode gamle dager da Akademika het Tapir (og var over dobbelt så stor) og alle forstod pulsklokke-spøker. Og Stripa så ut som en bunkers fra den kalde krigen.

• Liker 5
Skrevet

Hvor høyt snitt bør man ha for å få utveksling til USA? Ser NTNUs sider opererer med "minimum C i snitt". får man utveksling hvis man f.eks har klink C i snitt?

Gjest Bruker-182691
Skrevet

Hvor høyt snitt bør man ha for å få utveksling til USA? Ser NTNUs sider opererer med "minimum C i snitt". får man utveksling hvis man f.eks har klink C i snitt?

Jeg har hørt at utveksling vanligvis krever C i snitt blant alle karakterene. Dermed stiller alle oss smarte med E i exphil dårlig.

Skrevet (endret)

Er det bare meg eller har folk begynt å ta mote og klesvalg veldig seriøst på Gløs? Folk har blitt så "flinke" nå i forhold til hvordan det var for noen år siden.

Endret av Shushi
  • Liker 2
Skrevet

Varierer fra lærested til lærested. Sjekk denne tabellen. Noen krever A-B i snitt, andre godtar helt ned mot D.

Skrevet

For et år siden tok jeg et emne som jeg ifølge utdanningsplanen normalt sett ikke skulle hatt før nå i vår. Karakter i faget står pent og pyntelig under "Resultater" på Studentweb, men under "Registreringer" -> "Udanningsplan del 2" står det "Planlagte studiepoeng: 52,5" og "Planen mangler obligatorisk emne '[EMNE JEG HAR HATT]'. Kravet til antall studiepoeng innfris ikke i emnekombinasjonen". Jeg har også gjort nødvendige oppmeldinger i år, slik at jeg tetter hullet og får 60 studiepoeng i skoleåret 2014-15. Må jeg gjøre noe for at Studentweb skal oppfatte at alt er i sin skjønneste orden (rart at dette ikke skjer automatisk, da karakter i faget jo er registrert..)?

Skrevet

Hvis jeg tar opp et emne, får jeg to karakterer i det emnet på resultater-siden på StudentWeb, uavhengig av hva jeg fikk første og andre gang?

Skrevet (endret)

Du vil få opp begge karakterene på "Alle vurderinger", men kun den det beste karakteren på "Bare gyldige vurderinger"

Endret av Hertug1.
  • Liker 1
Skrevet (endret)

På alle vurdering står begge, men ikke på gyldige vurderinger.

Edit: så det var svart på alt.

Endret av Flin

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...