Gå til innhold

Holgers lille NTNU-tråd | *Se første post for spørsmål om hybel*


HolgerL

Hvilket sted tilhører du?  

1 456 stemmer

  1. 1. Velg ett av alternativene

    • Dragvoll
      254
    • Gløshaugen
      1018
    • Annet
      202


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Når et fag faktisk har obligatoriske forkunnskaper tror jeg man bør forvente at det tas seriøst. Det er tross alt de færreste fag som har det, så når et fag først har det er det innført nettopp for at de uten forkunnskapene ikke skal kunne ta faget. Som nevnt tidligere i tråden ble jeg selv kastet ut av Sub-symbolske AI-metoder fordi jeg ikke hadde hatt TDT4136.

Lenke til kommentar

Noen som vet hvor vanskelig det er å få fri den første dagen av EiT? Umulig, eller går det med hvis jeg har en god grunn?

 

Hei :) jeg skal være fasilitator i EiT i år (kort forklart så er fasilitatorer studenter som hjelper dere å reflektere over gruppearbeid). Vi har i alle fall ikke fått noe beskjed om at elever må være til stedet første landsbydag mer enn de må være til stedet ellers, og du kan, som nevnt ovenfor, ha noen fraværsdager. Det som er viktig er at du ikke er vekk ALLE de 3 første dagene, fordi det er da sammarbeidsavtalen skrives, og dette må du være en del av. Jeg forstår det likevel slik at du kan være en del av dette selv om du går glipp av 1. dag.

 

Jeg kan dermed ikke garantere dette med 100% sikkerhet, da det kan være en ekstra regel jeg ikke har fått beksjed om.

 

Det du bør gjøre er å sende en mail til landsbylederen din, så går det sikkert fint! :)

 

Ha en god juleferie videre og ikke stress for mye med det ^_^ slike ting pleier å ordne seg etter hvert!

Lenke til kommentar

Hvem er rette instans å kontakte når forelesningene i fag jeg skal ha til våren kolliderer (med håp om å få flyttet dem)? Faglærer, fakultetsadministrasjon eller noen andre?

Fag i utdanningsplanen din er inndelt i fag som ikke skal kollidere, og fag som kan kollidere. Er faget av sistnevnte så tviler jeg på om at der noe du kan gjøre. Du kan prøve, men tviler sterkt.

Lenke til kommentar

Alle fagene jeg har valgt er merket som 'legges kollisjonsfritt' i planen. Det er ett fag som lager problemer, begge forelesningene i dette faget kolliderer med andre fag, og den ene av dem er lagt på samme dag som jeg har eksperter i team. Jeg vet av minst to andre som har samme fagkombinasjon (og problem).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...