Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei og hå! For første gang i mitt voksne liv har jeg kjøpt meg proteintilskudd! Følte meg nesten dobbelmoralsk når jeg kjøpte det, så nå er jeg spent på om jeg 1) liker smaken 2) hvor mye jeg kommer til å bruke det.

 

Se den vakre store boksen :love::love:

 

 

 

Gratulerer med kjøpet, hvis du liker vanilje da anbefaler jeg french vanilla på det sterkeste. Det beste jeg har smakt! Jeg nyter alltid når jeg drikker det.

 

Jordbær er helt godt, lett fort lei. Ihvertfall for meg. Men det er bedre enn sjokolade ihvertfall.

 

 

 

Jeg er ofte ute på farta, spes i lunsj eller kveldstid. Så jeg sliter ofte å få meg nok mat i denne tiden, men i frokost eller middag spiser jeg alltid skikkelig. For det er veldig viktig for meg. Så jeg kom ved en tilfeldighet over Nutrilett bar som skal visstnok være "måltidsersatter", jeg tenkte at jeg måtte bare prøve. Jeg ble skikkelig mett av det!

 

Er det "sunt" og "bra" hvis man tar det av og til når man har veldig dårlig tid i f.eks lunsjtid?

Lenke til kommentar

Etter å ha tøysa rundt med diverse splitprogrammer har jeg bestemt meg for å gå over til SL5x5. Problemet med dette programmet er at det ser enormt kjedelig ut og derfor ønsker jeg

 

1. å legge til en fjerde økt med favoritt-øvelser og kjøre trening annenhver dag sånn at jeg får 3,5 økter i uka istedenfor de 3 opprinnelige i SL. Ønsker å legge til en økt med hangups/chips, dips, sidehev og smal kabelrooing. Gjør jeg dumt i dette? Dette er for å holde oppe motivasjonen.

 

2. Jeg misliker sterkt å trene benk av flere årsaker og ønsker å gjøre dette med hantler istedet. Er det noe problem?

Lenke til kommentar

Dro snatch for første gang i dag. Det ga mersmak!

 

Gratulerer, hva het hun?

 

Treningen går bra, faktisk så bra at jeg tenker å gjøre et tredje forsøk på å få treningsloggen igang!

Har kommet inn i en god rytme, er veldig motivert og null skader. Jeg var litt tung etter øktene i begynnelsen, men nå er alt ute av bena etter bare noen timer.

  • Liker 7
Lenke til kommentar

Er inne i tidenes dårligste treningsuke. Trente bare mandag, tirsdag, lørdag og søndag forrige uke, også sov jeg etter jobb i dag, i 2 timer.. Å jeg som pleier å ha maks 1 kanskje 2 dager fri..

 

Hater å deffe btw, føler jeg ødelegger kroppen min hver vår. Ser best ut midt i deffen.. Starter alltid for tidlig:p

Lenke til kommentar

Heh. Forstår meg ikke på sånne mennesker. Er en godt voksen dame på senteret her som går med de rareste outfits. Hun har kroppsfasong som en halvråtten pære med badering. Det er alt fra nettingsinglet over tskjorten, til hotpants-tights.. og basketsko fra Adidas. Hun er så kul at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre ut av meg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...