TheDarkSycamore - SCM Skrevet 25. august 2019 Rapporter Del Skrevet 25. august 2019 (endret) Det har seg sånn at jeg elsker å streame på YT kanalen min, og jeg har en sreame kalender. Jeg streamer alltids i helgen. ┌────────┬────────┐ │--------Lør--------│--------Søn-------│ ├────────┼────────┤ │---ca - 19.30--│---ca-20.00----│ └────────┴────────┘ Har det sånn at på lørdagen da streamer jeg kun det jeg elsker å spille. Og på søndagen streamer jeg det jeg tror folk vil like, av de spillene jeg har her. TheDarkSeeds vs Games (TDSvG) Playlist Of Game Problemet i noen tilfeller er at jeg har vanskelighet å bestemme hva jeg skal spille/streame på søndagen på YT-kanalen min. Og jeg tenker kanskje at dere kan hjelpe meg med det. Så denne tråden fungerer slik: Velg et spill fra spillelisten/Playlist Of Game min, det spillet som nevnes mest kommer jeg til å spille/streame. Hvis noen nevne noe om spill som jeg ikke har i hylla, da vil det bli vanskelig for meg å streame det også. Så det hadde vert fint om dere forholder til det jeg har. ____________________________________________________________________________________________________________________________ Her er flere linker hvis noen av dere er nysgjerrige. Diskusjon om/rundt mine Skriverier Dere er til og med alle hjertelig velkommen til min SCM-Cartel på discord. https://discord.gg/aR4FBE Endret 6. mai 2020 av TheDarkSapling - SCM 1 Siter Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 25. august 2019 Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. august 2019 (endret) I dag er det søndag. Som vanlig usikker på hva jeg skal spill/streame på YT-kanalen min i dag. :huh: Det kan være at jeg lander på å streame Path Of Exile i denne søndagen også. Hvis det blir veldig stille i denne "leken" da vil det bli sannsynlig for at det blir det spillet. Endret 25. august 2019 av TheDarkSeeds - SCM 1 Siter Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 25. august 2019 Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. august 2019 Hem, da blir det vel Exile, ser det ut som. :hmm: Følg meg gjerne streamene mine, hvis det er interesse for det. Dere ser nå helt selv hvor lenge dere gidder se på. 1 Siter Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 25. august 2019 Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. august 2019 Siter Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 29. august 2019 Forfatter Rapporter Del Skrevet 29. august 2019 (endret) Nå kommer snart en ny søndag. Hvis dere vil, så har dere fortsatt mulighet i å bestemme hva jeg skal streame på den dagen. Som vanlig, hvis det blir stille, da vil jeg velge det jeg tror dere vil like. :) Men uansett hva gjør eller velger, så er dere hjertelig velkommen til mine YT-streamer. Dere ser nå helt selv hvor lenge dere gidder å se meg spille. Setter stor pris på besøket/tittet uansett hvor lenge det vil vare. :yes: Endret 29. august 2019 av TheDarkSeeds - SCM 1 Siter Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 30. august 2019 Rapporter Del Skrevet 30. august 2019 Minecraft, da? Siter Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 30. august 2019 Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. august 2019 Minecraft, da?Den er grei du. ^^ 2 Siter Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 1. september 2019 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. september 2019 Minecraft, da? 2 Siter Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 1. september 2019 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. september 2019 I tillegg setter jeg også pris på variert ønske fra dere, sånn at det ikke blir konstant det samme vær søndag. :wee: Siter Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 7. september 2019 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. september 2019 (endret) I morn er det søndag igjen. Har noen nye spill i hylla, hvis noe av dere vil at jeg skal sreame, så bare spytt ut hva dere ønsker. :) De spillene jeg snakker om er disse: Gravity Rush 1 og 2 Catherine Fullbodie Path Of Exile, har jeg jo alt streamet da. Endret 7. september 2019 av TheDarkSeeds - SCM 1 Siter Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 7. september 2019 Rapporter Del Skrevet 7. september 2019 Gravity Rush 1 Siter Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 7. september 2019 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. september 2019 Gravity Rush 1 Kult 1 Siter Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 8. september 2019 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. september 2019 Gravity Rush 1 2 Siter Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 15. september 2019 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. september 2019 (endret) Nå er det en ny søndag kommet. Noen av mine YT følgere, hva vil dere jeg skal spille i dag? :wee: Endret 15. september 2019 av TheDarkSeeds - SCM Siter Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 15. september 2019 Rapporter Del Skrevet 15. september 2019 Kjør på med Gravity Rush 2 da! Siter Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 15. september 2019 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. september 2019 Kjør på med Gravity Rush 2 da! Null problem, håper du har tid å titte på meg i dag da. :wee: 1 Siter Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 15. september 2019 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. september 2019 Kjør på med Gravity Rush 2 da! 2 Siter Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 21. september 2019 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. september 2019 Hva vil følgere mine se meg spille denne søndagen? :hmm: 1 Siter Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 22. september 2019 Rapporter Del Skrevet 22. september 2019 Catherine Fullbodie Siter Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 22. september 2019 Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. september 2019 Catherine Fullbody eller Duke Nukem 3D. Da dukker det opp et stort spørsmål, hvem av dem får flest stemmer? 1 Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.