Jump to content
TheDarkSapling - SCM

TDS streamer... [Hvis dere vil, da kan dere velge hva jeg skal spille på søndagen.]

Recommended Posts

Det har seg sånn at jeg elsker å streame på YT kanalen min, og jeg har en sreame kalender. Jeg streamer alltids i helgen.

┌────────┬────────┐

│--------Lør--------│--------Søn-------│

├────────┼────────┤

│---ca - 19.30--│---ca-20.00----│

└────────┴────────┘

Har det sånn at på lørdagen da streamer jeg kun det jeg elsker å spille. Og på søndagen streamer jeg det jeg tror folk vil like, av de spillene jeg har her.

TheDarkSeeds vs Games (TDSvG)

Playlist Of Game

Problemet i noen tilfeller er at jeg har vanskelighet å bestemme hva jeg skal spille/streame på søndagen  på YT-kanalen min. Og jeg tenker kanskje at dere kan hjelpe meg med det.

Så denne tråden fungerer slik:

Velg et spill fra spillelisten/Playlist Of Game min, det spillet som nevnes mest kommer jeg til å spille/streame. :wee: :wee: Hvis noen nevne noe om spill som jeg ikke har i hylla, da vil det bli vanskelig for meg å streame det også. Så det hadde vert fint om dere forholder til det jeg har.  :) 

____________________________________________________________________________________________________________________________

Her er flere linker hvis noen av dere er nysgjerrige.

Diskusjon om/rundt mine Skriverier

Dere er til og med alle hjertelig velkommen til min SCM-Cartel på discord.

https://discord.gg/aR4FBE

Edited by TheDarkSapling - SCM

I dag er det søndag. Som vanlig usikker på hva jeg skal spill/streame på YT-kanalen min i dag. :huh: :huh:  Det kan være at jeg lander på å streame Path Of Exile i denne søndagen også. Hvis det blir veldig stille i denne "leken" da vil det bli sannsynlig for at det blir det spillet. :wee:

Edited by TheDarkSeeds - SCM

Annonse

Nå kommer snart en ny søndag. Hvis dere vil, så har dere fortsatt mulighet i å bestemme hva jeg skal streame på den dagen.  :wee:  :wee:  :wee:  Som vanlig, hvis det blir stille, da vil jeg velge det jeg tror dere vil like. :) :) :)

Men uansett hva gjør eller velger, så er dere hjertelig velkommen til mine YT-streamer. Dere ser nå helt selv hvor lenge dere gidder å se meg spille. Setter stor pris på besøket/tittet uansett hvor lenge det vil vare. :yes: :yes: :yes:

I morn er det søndag igjen. Har noen nye spill i hylla, hvis noe av dere vil at jeg skal sreame, så bare spytt ut hva dere ønsker. :) :)

De spillene jeg snakker om er disse:

1. Gravity Rush 1 og 2
  2. Catherine Fullbodie
  3. Path Of Exile, har jeg jo alt streamet da. :yes: