Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.


Anbefalte innlegg

 

 

Også ganske enkelt å se at han ikke er natural.

 

Du synes det? Synes ikke han har noe spesielt store skuldre / traps, men kan godt hende han roider.

 

 

Det der er ikke i nærheten av mulig å oppnå naturlig engang.

 

 

Kan du gi meg konkrete eksempler på naturlige og unaturlige? :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

 

 

Også ganske enkelt å se at han ikke er natural.

 

Du synes det? Synes ikke han har noe spesielt store skuldre / traps, men kan godt hende han roider.

 

 

Det der er ikke i nærheten av mulig å oppnå naturlig engang.

 

 

Kan du gi meg konkrete eksempler på naturlige og unaturlige? :)

 

2008 deltok han visstnok i natural bodybuilding 2014 er han pro (alder 25 år)

 

IMG_50190604711860_zpstoupe1od.jpeg

Endret av Dukien
Lenke til kommentar

Sjansen for at han også var "dopet" i 2008 er relativ stor. Jo lavere man går i fettprosent jo verre er det å opprettholde fettfri masse. Det er rett og slett ikke slik menneskets fysiologi fungerer, den på sin side gir fullstendig faen i estetikk. Her skal kroppseget protein bli brytet ned for å danne sukker. Preparater på sin side stimulerer jo proteinsyntesen og ikke bare gjør den mer effektiv og raskere, men også senker behovet for protein. Det er ikke mange som klarer dette naturlig og her er det bare å håpe at man har vunnet i genlotteriet. Så det ligger i ordet her at mange også klarer dette helt fint og naturlig.

Endret av Dukien
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ofre helsen og fremtiden for å dra på seg noe skokrem å stå på en scene. BB FTW

 

Hvis du med BB mener å bli nesten like stor som Ronnie Coleman så er jeg enig. Det lar seg ikke gjøre uten at helsa får en solid trøkk.

Men hvis man vil bli litt større enn en fitnessmodell og velger å ta i bruk litt Equipoise og Masteron så er det svært lite helseskadelig. Winstrol, Trenbolon og Dianabol derimot er ikke bra for kroppen. Det er stor forskjell på anabole steroider, det er ikke så svart/hvitt som det ofte blir fremstilt :). Hvis man vet hva man gjør og styrer unna høye doser av de mest giftige AAS så kan det brukes svært fornuftig.

Lenke til kommentar

I grove trekk så var det ment at dem som smører seg inn med skokrem da gjerne deltar i forskjellige konkuranser og bruker difuse steroider for å komme dit gjerne gjør ett stort offer for 15 seconds of fame.

 

Zyzz, som er en mann jeg finner meget fortreffelig viste jo at livsstilen mange idag idealiserer førte til en forholdsvis tidlig død av .. hjerteinnfarkt?

Jeg har nok ikke mer en basis kjennskap til steroider, men tukle med hormonbalansen for å bli johnny bravo tror jeg ikke er spesielt hensiktsmessig uansett.

Lenke til kommentar

I grove trekk så var det ment at dem som smører seg inn med skokrem da gjerne deltar i forskjellige konkuranser og bruker difuse steroider for å komme dit gjerne gjør ett stort offer for 15 seconds of fame.

 

Zyzz, som er en mann jeg finner meget fortreffelig viste jo at livsstilen mange idag idealiserer førte til en forholdsvis tidlig død av .. hjerteinnfarkt?

Jeg har nok ikke mer en basis kjennskap til steroider, men tukle med hormonbalansen for å bli johnny bravo tror jeg ikke er spesielt hensiktsmessig uansett.

 

Zyzz var et resultat av:

medfødt hjertefeil + kokain + trenbolon

 

Det var ikke anabole steroider alene som drepte han, det var kombinasjonen av alle de faktorene. Ja, Trenbolon er svært uheldig for hjerte- og karsystemet, og ja det var helt klart en medvirkende faktor. Men for at Trenbolon alene skal ta livet av et menneske så må det misbrukes så til de grader. I praktisk bruk medfører det så mange bivirkninger at brukerne ikke orker å bruke høye nok doser til at det skjer. Zyzz var også en YOLO-idiot som aldri gjorde en helsesjekk.

 

Når man leser i avisene om folk som liksom har blitt drept av anabole steroider så er det påfallende hvor ofte det også er narkotika inne i bildet. For eksempel han der Tord som gikk og hengte seg i skogen. Steroider+narkotika. Media og foreldrene sin konklusjon: Steroider drepte vår sønn. Så ble bruk av steroider kriminalisert... Helt utrolig.

 

Det som også er en gjenganger er at det er de som ikke har peiling på hvordan anabole steroider skal brukes som ødelegger seg selv. Selvfølgelig går det til helvete hvis man går av en Tren-kur uten PCT. Da blir det fort depresjon, selvmordstanker, tapt muskelmasse, økt fettlagring og alt det der. Det er ikke sånn anabole steroider skal brukes.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg er av følgende oppfatning, nå skal vi ikke gjøre det her til en narkoitika/steroide diskusjon, men jeg føler jeg har en ganske fornuftig tilnærming.

 

Dem som ønsker å bruke narkotika/steroider og tar valget å bruke det gjør det uavhengig av hvor ulovlig det er. Da spesielt steroider som virkelig kan gi deg store uopprettelige skader burde man klare å tilby via en lege. De som ønsker å ta det tar det jo alikavell.

Lenke til kommentar

Jeg er av følgende oppfatning, nå skal vi ikke gjøre det her til en narkoitika/steroide diskusjon, men jeg føler jeg har en ganske fornuftig tilnærming.

 

Dem som ønsker å bruke narkotika/steroider og tar valget å bruke det gjør det uavhengig av hvor ulovlig det er. Da spesielt steroider som virkelig kan gi deg store uopprettelige skader burde man klare å tilby via en lege. De som ønsker å ta det tar det jo alikavell.

 

Ja, folk driter fullstendig i forbud når man ikke føler man gjør noe galt, det er lav risiko for å bli tatt, og gevinsten oppleves som stor. Et eksempel er sexkjøpsloven som ikke har redusert sexkjøp i det hele tatt. Jeg begynte med anabole steroider omtrent da det ble gjort ulovlig, så det hadde også null forebyggende effekt for meg, jeg hadde bestemt meg uansett.

 

Anabole steroider burde selges på apotek med aldersgrense 18 eller 21 år. Oppfølging fra lege er heller ikke dumt, men hvis det blir for mye tvang så vil folk bare omgå reglene som i dag. Man må få bestemme selv hva man skal bruke, det blir håpløst hvis en 60 år gammel moralistlege som ikke har peiling på dopingmidler skal bestemme dosene for deg.

Lenke til kommentar

Er Tomas Fjeldberg da dopet? Han har sick rå kropp med lav fettprosent

Du ser ganske fort på en persons kropp om han er på eller ei.

 

Det er noen tydelige forskjeller, er nok litt værre om det er småkidsa på 14-16år som hoppet på litt testo e (Ja, det er overraskende mange som faktisk gjør dette!)

 

Skal se om jeg finner noen gode eksempler

Endret av R3pulsive
Lenke til kommentar

Bruk meg :)

 

attachicon.gifmeg.jpg

Kan ganske sikkert si at du ikke er på noe.

 

Eneste tegnene som tyder på at du kunne har vært på noe engang før er skulderen din. Men med tanke på fettprosenten så er det der helt innafor å oppnå naturlig, og jeg ville tro at du var natty. Du har heller ikke mega traps eller insane underarmer sammenlignet med overarm, ser også ut som du lagger litt på øvrebryst ved kragebeinet.

 

(såklart kan alltids ha feil)

 

Noen indikasjoner til at folk kan være på.

 

"Dry" look, ser ut som huden til folk sitter klistret inntil muskelvevet. Meget stor i tillegg til lav fettprosent, 3d skuldre, store traps.

 

Såklart er jo noen mer heldig i gen avdelingen og har naturlige store traps osv.

 

Her er noen bilder av folk som du ser tegnene som jeg beskrev ovenfor.

 

926446_642108122521636_1658542974_n.jpgda15af0ca33011e3b9f2120cbb90aa70_8.jpg

 

 

 

 

 

 

Neste eksempel er en kar jeg ville satset på er 100% natty, du ser at han er shredda og greit med armer. Men skuldrene hans er ikke i nærheten av de ovenfor.

1922058_823424891007450_1466574410_n.jpg

 

Men skal ikke si alt jeg sier er riktig kan ta ett godt eksempel på en som juicet, noen her har sikkert sett han før også. Ikke noe disrespect ovenfor familie osv bare ett eksempel.

 

Denne gutten her ble bare 18år som følge av doping bruk, nå veit jeg ikke hva han tok. Men utifra dokumentaren og det jeg har lest virket det som han var inne på mye. Det som er litt rart er at alle bildene jeg har sett av han kan ikke jeg si at han var noe særlig svær, men kan jo hende familien ville vise fram den naturlige kroppen hans i media. 4157702517.jpg?v=1375779370&cv=137577937

Endret av R3pulsive
  • Liker 1
Lenke til kommentar

R3pulsive : Min tvilling har jo tatt endogene preparater relativt jevnlig i 10 år, de underarmene hans er virkelig gedigne sammenlignet med mine. Faktisk så ser han ut som bodybuilder-versjonen av meg når jeg tenker meg om. Nå har han stoppet å trene men fortsatt blir jeg forbløffet over underarmene hans. For å sette det i perspektiv : På det bildet er jeg 175 CM og veier 73 kg. Min bror er 178 CM og veide 95 kg på det meste. Nå veier han vel 80kg om jeg husker riktig i farten.

Endret av Dukien
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...