Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.


Anbefalte innlegg

Selv syns jeg en kopp kaffe, en matbit og litt musikk med fart i (eventuelt en motiverende youtube video) er bedre enn noe pre-workout jeg har prøvd. Eneste jeg får ut av pwo er prikkinga i huden, men ikke noe særlig energi.

Da har du ikke prøvd ordentlig PWO. De med beta alanine bullshittet som prikker på huden, så kidsa på 14år tror det funker som faen er bare oppskrytt.

 

Morsomt å se at du tar på deg løfte beltet i garderoben og strammer til alt du makter før du i det hele tatt har kommet deg bort til racket.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har trent Starting Strenght fra januar og ut mai og har hatt en pause i juni fram til nå. Anbefaler dere at jeg fortsetter på Starting Strenght eller burde jeg prøve et nytt program?

 

Har gått fra 60 kg i knebøy til 105 kg. På benken har jeg gått fra 60 kg til 80 kg

Lenke til kommentar

Jeg har trent Starting Strenght fra januar og ut mai og har hatt en pause i juni fram til nå. Anbefaler dere at jeg fortsetter på Starting Strenght eller burde jeg prøve et nytt program?

 

Har gått fra 60 kg i knebøy til 105 kg. På benken har jeg gått fra 60 kg til 80 kg

 

Du er fortsatt nybegynner og programmet virker fortsatt, ergo ikke noe særlig vits i å bytte program.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Selv syns jeg en kopp kaffe, en matbit og litt musikk med fart i (eventuelt en motiverende youtube video) er bedre enn noe pre-workout jeg har prøvd. Eneste jeg får ut av pwo er prikkinga i huden, men ikke noe særlig energi.

Da har du ikke prøvd ordentlig PWO. De med beta alanine bullshittet som prikker på huden, så kidsa på 14år tror det funker som faen er bare oppskrytt.

 

 

Hva er ordentlig pwo da?

Har bare prøvd Jack3d før det ble fyfy og Neurocore.

Jack3d hadde en viss effekt i starten, men synes den flata ut temmelig fort. Neurocore virker som noe tannlegene har skapt for å få flere pasienter med syreskader, ikke imponert.

 

Greien for meg med kaffe og god musikk før trening er det mentale, koffeinet kjenner jeg ikke noe særlig til uansett, så om jeg kan komme i modus "gratis" så ser jeg ikke noe grunn i å bruke penger på pwo ;)

Endret av stizzen
Lenke til kommentar

 

 

Selv syns jeg en kopp kaffe, en matbit og litt musikk med fart i (eventuelt en motiverende youtube video) er bedre enn noe pre-workout jeg har prøvd. Eneste jeg får ut av pwo er prikkinga i huden, men ikke noe særlig energi.

Da har du ikke prøvd ordentlig PWO. De med beta alanine bullshittet som prikker på huden, så kidsa på 14år tror det funker som faen er bare oppskrytt.

 

 

Hva er ordentlig pwo da?

Har bare prøvd Jack3d før det ble fyfy og Neurocore.

Jack3d hadde en viss effekt i starten, men synes den flata ut temmelig fort. Neurocore virker som noe tannlegene har skapt for å få flere pasienter med syreskader, ikke imponert.

 

Greien for meg med kaffe og god musikk før trening er det mentale, koffeinet kjenner jeg ikke noe særlig til uansett, så om jeg kan komme i modus "gratis" så ser jeg ikke noe grunn i å bruke penger på pwo ;)

 

Jack3d, Oxypump, hemopump, dark rage.

 

Nå kan det nevnes at alle de inneholder "ulovlige" stoffer.

 

Jeg føler meg ihvertfall euforisk på de med god musikk og litt mental pump på youtube med litt zyzz, lazar osv.

 

Ofte etter treninger jeg bare ligger i bilen og hører på god sanger mens jeg visualiserer alle målene i livet mitt.

Lenke til kommentar

Såg tidenes outfit på ein type i dag. Shortsen var svært kort, gullfarga og ultrastram (om det finnes eit sånt ord). Ingen hadde hatt problem med å telje seg fram til at alle tre komponentar nedentil var på plass, for å seie det på den måten. :blink:

 

Jeg orker igrunn ikke dømme folk etter utseende, eller hva de gjør på gymmet. Gjør sikkert nok idiotisk selv. Men i dag var den en gruppe på rundt 8 ungvalper på 16/18 år, solariumsbrune til tusen, ikke spesielt bøse, med en ny type singlett, den typen som så vidt går over brystvorta.. Greit nok sikkert digg og trene i, men jeg har null interesse av og se dette når jeg trener.

 

Får vel gå til anskaffelse av skylapper da jeg ennå ikke er stor og skummel nok til og skremme dem vekk enda med drapsblikket mitt.

 

Ble forsesten spurt om og spotte en dude i benk, han slang litt med leppa før han la seg ned på benken, mot valpene, ganske hørbart. Jeg måtte bare smile med..

Lenke til kommentar

Jeg har trent Starting Strenght fra januar og ut mai og har hatt en pause i juni fram til nå. Anbefaler dere at jeg fortsetter på Starting Strenght eller burde jeg prøve et nytt program?

 

Har gått fra 60 kg i knebøy til 105 kg. På benken har jeg gått fra 60 kg til 80 kg

 

Ikke bytt ett treningsprogram som fungerer. I vertfall ikke mens det fortsatt fungerer.

Lenke til kommentar

 

Såg tidenes outfit på ein type i dag. Shortsen var svært kort, gullfarga og ultrastram (om det finnes eit sånt ord). Ingen hadde hatt problem med å telje seg fram til at alle tre komponentar nedentil var på plass, for å seie det på den måten. :blink:

 

Jeg orker igrunn ikke dømme folk etter utseende, eller hva de gjør på gymmet. Gjør sikkert nok idiotisk selv. Men i dag var den en gruppe på rundt 8 ungvalper på 16/18 år, solariumsbrune til tusen, ikke spesielt bøse, med en ny type singlett, den typen som så vidt går over brystvorta.. Greit nok sikkert digg og trene i, men jeg har null interesse av og se dette når jeg trener.

 

Får vel gå til anskaffelse av skylapper da jeg ennå ikke er stor og skummel nok til og skremme dem vekk enda med drapsblikket mitt.

 

Ble forsesten spurt om og spotte en dude i benk, han slang litt med leppa før han la seg ned på benken, mot valpene, ganske hørbart. Jeg måtte bare smile med..

 

Sånne stringers det, ikke akkuratt veldig nytt. Men dødelig stygt om du er så liten at du kan løpe sikk-sakk imellom strålene i dusjen.

Lenke til kommentar

Kom over ein artig sak i ein episode av QI her om dagen.

 

Greia var at kor mykje mat me åt var i ei grad basert på hukommelse, snarare enn kor svolten ein kjente seg. Det vart utført eksperiment på personar med hukommelsestap i form av dårleg korttidshukommelse. Det viste seg at dei fint kunne ete store måltid etter kvarandre, fordi dei hadde gløymd det forrige måltidet. Det vart nemnd at akkurat den testen kunne vere litt tvilsom sidan ein form for hjerneskade kunne påverke meir enn hukommelsen.

 

I eit anna forsøk, gav dei friske og funksjonelle testpersonar tomatsuppe i to forskjellige skåler. Ei stor og ei liten. Det testpersonane ikkje visste, var at dei hadde rigga opp slangar og ventilar til alle skålene, for å kunne tappe eller fylle på suppe som dei ville. Nokre testpersonar hadde liten skål, men endte opp med å ete tilsvarande ei stor skål, og omvendt.

 

Den umiddelbare reaksjonen etter måltidet var i stor grad fysiologisk. Dei som faktisk hadde ete mest, uavhengig av kva dei trudde, følte seg mest mett. Seinare derimot, var testpersonane som hadde ete frå ei liten skål, meir svolten enn dei som hadde ete frå ei stor skål. Uavhengig av kor mykje den enkelte faktisk hadde ete i løpet av sist måltid.

 

Eg er verken ernæringsfysiolog eller psykiater, og skal ikkje påstå det eine eller det andre, men det var ein interessant sak.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Det skal ikke mer til nei, derfor man holder seg til 5 reppere og tenker mer på teknikk en vektene.

Du får håpe det bare er en muskel som har strekk og ikke 4 skiver som gled ut og kappet nervetrådene.

 

Swoosh-effekten er fettceller som tømmer seg for fett og erstatter med vann.

Man veier da ca like mye og vips så forsvinner vannet og volla.

Lenke til kommentar

Er nok bare muskelstrekk, har slitt med dette siden jeg tok en vanvittig trynings på snowboard etterfulgt av rundt 10 tomahawker for noen år siden..

 

Ja, prøver absolutt, men når korsryggen er det svakeste jeg har, og jeg benker mer enn jeg løfter i mark så blir det ikke alltid så lett og undergrave manndommen min...

 

Vurderer gå over til sumo, da det jeg har lest at dette er snillere med korsrygg?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...