Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

 

Handleddet mitt var ikkje 100% på fleire månader etter håndbak ein lørdagskveld. Never again.

 

Meanwhile, in Murica.

 

Rå video! Anyways, Meanwhile in Norway, 15 kg mer på stanga enn det høyrepsettet til Hulk (dog ingen stopp eller pause) http://youtu.be/ob03y8veorw?t=24s

 

 

15 KG mer - har ikke hulk 20 KG mer?

 

I høyrepsettet kjører vel han med 185 kg? Aner ikke hva han gør på det 2-4 rep settet etterpå.

Lenke til kommentar

Hei.

Jeg har nettopp utformet et nytt treningsprogram, som jeg gjerne skulle hatt litt tilbakemelding på. Jeg har trent i omtrent et år nå, og fant ut at det var på tide å oppdatere treningsprogrammet mitt. Jeg har ikke noe spesielt mål med treningen, men ønsker selvsagt å bli større få mer muskelmasse på sikt.

Er det andre opplysninger dere trenger, oppgir jeg gjerne disse. :)

Takker for svar. :)

 

Treningsprogram 17.04.14.docx

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Påstand i familiemiddag:

Spiser du en liter med is, vil du gå i minus eller null kalorimessig, pga. kroppen må bruke tilsvarende med energi for å varme opp til kroppstemperatur.

 

Jeg syns det høres totalt på jordet ut, da hadde jo alle stappet i seg flere liter med is uka eller evt. kunnet spise det som slankemat :p . Men, jeg er helt baklengs når det kommer til tall og regnestykker.. kan noen sette det opp for meg på en forståelig måte og gi meg et svar som kan argumentere for det motsatte, om det er slik? :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...