Jump to content

Primer4

Medlemmer
  • Content Count

    4171
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

Primer4 last won the day on June 30 2013

Primer4 had the most liked content!

Community Reputation

2701 :)

Profile Information

  • Kjønn
    Mann

Recent Profile Visitors

18960 profile views
  1. Hva med å bare utføre alle bevegelsene dine mer eksplosivt&raskere? Personlig syntes jeg det hørtes tåpelig ut. Jeg hadde mye heller bare tatt 100 burpees i intervaller hver morgen istedefor, tar 10min ca. Og du har lett målbar frmgang. Faktisk, om du absolut vil.gjøre dette vil jeg heller anbefale deg og bare bære rundt på en 20kg kettlebell 24t i døgnet, bare en så du konstant må være bevisst på balanse osv.
  2. Kun prøvd gold standard en gang, da standard sjokolade, syntes den smakte for søt og "kunstig", dog helt ok 6/10, langt ifra bra nok til gjenkjøp og forstår ikke hypen.
  3. Kommer i stor grad ned til hvor trente magemusklene dine er og genetikk i form av muskelfester og hvor kroppen din lagrer fett. mange har vaskebrett på 12% og det finnes lite fasit-svar.
  4. Yes så du bekrefter altså antagelsen min , 3x i uka hadde føltes så tiltaksløst liksom Skal sikte på 300-500 i underskudd og har planlagt/er motivert for 8 uker med diett i første omgang. Er litt redd for styrke i benk og frontpress men blir nok å øke i markløft og bøy over den perioden. Ble plutselig latterlig svak da jeg nådde 75kg sist og har brukt nå ca. to måneder på og gå opp til 77kg (mesteparten veske-gains, carbs&kreatin ftw.) og nådd ca. styrkenivå jeg hadde før krasj-dietten, kan kanskje kalles en slags recomp. tror kroppen er klar for litt tyn igjen.
  5. Diett og treningsfrekvens Liker å trene styrke 5-7 dager i uka (autoregulerer arbeidssettene og endrer volum/assists for å klare opprettholde frekvensen) Men begynner på diett neste uke, er for tiden 77kg/178cm kort og ca. 15% feit, holder også ganske mye vann og har vært på vedlikeholds-kalorier i noen måneder. Sist gang hadde jeg for mye underskudd og i kombinasjon med mengden gikk jeg på en liten smell. Vurderer nå prøve på nytt med mindre underskudd samt. Kun spise karvohydrater i sammenheng med trening, ser mange anbefaler å gå ned på 2-3 økter under underskudd men synes det virker litt trist, da er det nesten mer fristende å bare fortsette med vedlikehold.
  6. Primer4

    Hval-religion

    Leste for ryndt 10 år siden om en norsk parodi-religion med egen lore (Noe om en blåhval? Som var frelseren? osv.) Hvor medlemmene kjempet for å få statlig annerkjennelse/skattefritak men fant ingenting etter ett raskt google-søk. Er det noen her som husker dette eller har mer informasjon?
  7. Vanlig og kun trene for eks. crossfit/bjj/klatring osv. en gang i uka, "8 treninger" for 790 er ikke så sinnsykt avhengig av hvilke aktiviteter det er snakk om, ubegrenset klatring, yoga, kampsport, barrys bootcamp, crossfit osv. timer samt. tilgang på utvalgte treningssenter osv. over hele landet for 1290 eller hva det var virker ganske legit i mine øyne.
  8. Tar 50-100 reps mage med varierende øvelser/intensivitet/vekt på slutten av hver treningsøkt, om man klarer skade seg pga. crunches/leg raises/ab roller osv. så vet man enten ikke hva man holder på med eller så ego-løfter man, har aldri hørt om noen som slitt på seg skader pga for sterk core. Ser ikke hvorfor man man skulle ha som mål og nå det genetiske potensialet av alle muskelgruppene, prioriterer selv treningen ca. 60/40 på ytelse/estetikk og klarer meg fint uten og nå det hypertrofiske genetiske potensialet til quads/glutes/hamstrings. f. eks.
  9. Sa ikke opp 1. oktober nei, skrev under på en 2mnd kontrakt rett etter 3mnd kontrakten min gikk ut så har altså kontrakt fram til 21. des. nå og potensiell oppsigelsestid 31. desember, tviler litt på at kunde har så lang oppsigelsestid om de hadde lyst til å bli kvitt meg. Vil slutte pga. arbeidstider og stressfaktor, men får heller bare ta opp med ledelsen at jeg absolutt ikke har mulighet til å jobbe mer enn angitt i kontrakten og at jeg blir å gjøre det fram til den går ut.
  10. Er foreløpig ansatt på 2 måneders kontrakt men vil bort asap, står ikke nevnt oppsigelsestid noen plass i kontrakten min hos bemanningsbyrået, ei heller er byrået eller kunden jeg er utleid hos fagorganisert, har vært her i 3mnd til dagens dato. Må jeg likevel forholde meg til 1 måneds oppsigelsestid?
  11. Update, kjørte en (kort) sesong på GSX-F600 Etterfulgt av (snart) en hel sesong på GSX-R600 Neste år blir det GSX-R750 K4/K5 eller Aprilia RSV1000R (04-08 begynner blir rimelig nå) Evt. 990 superduke, sv1000s(med eller uten kåpe og clipons) Liker hvordan litt eldre sykler beveger seg såpass lite i verdi, at man kan kjøre en sesong, selge og bytte ut i noe litt dyrere uten å tape mer enn man brukte på vedlikehold/forsikring og omreg.
  12. Trådstarter spør om det er grunn til å mistenke de som er adskillig svakere enn han men ser mye større ut for steroidebruk, ser ikke hvordan det du skrev var relevant for det spørsmålet, derfor spurte jeg deg hvorfor du ble provosert? Som svar til TS er det vanskelig og si ut ifra kun den informasjonen du gir her, muskelfester, struktur på skjellet, fett% og riktig lyssetting kan gi store illusjoner, mens steroider kan være grunnen også.
  13. Hva ble du provosert av og hva svarer du egentlig på her?
  14. Dumbell/ez bar side lateral raises er en selvfølge. Bra holdning og riktige proposjoner mellom traps og side delts er først og fremst hva man kan gjøre selv. Når det er sagt vil gener/skjelettstruktur ha mest og si hva gjelder brede skuldre.
×
×
  • Create New...