Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.


Anbefalte innlegg

Apropos det, så tok jeg 22 reps på 140 kg i knebøy på fredag. Ikke gjør det. Tullball. Gjør bare vondt. Du føler deg ikke sterk etterpå. Alt suger bare. Tre reps er akkuratt passe, fem går i en høyrepøkt.

 

Sjuke mann. Kva løftar du med på ei vanleg 5x5-økt?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

http://youtu.be/fkVMj1WBXmI?t=1m30s

 

Så dypt bøyer jeg vanligvis, regner med at det var omtrent så dypt jeg traff da og. Siden jeg trener for vektløfting og ikke styrkeløft, så tenker jeg ikke på dybden når jeg bøyer, jeg bare går så langt ned som jeg kommer før jeg kjenner at jeg "spretter" opp igjen. Filma ikke på fredag, fordi jeg ikke egentlig hadde tenkt til å ta 22 reps.

Lenke til kommentar

Absolutt ikkje, men at musklar er teikn på intelligens ser eg ikkje heilt. Det er sikkert mange grunnar til at folk trener, men det viktigaste etter mi meining er at trenden er motvekta til overvektproblematikken i dagens samfunn. Me er stillesitjande og har tilgang til billig McDonald's døgnet rundt. Trening og kroppsfokus får folk til å bruke kroppen og kvitte seg med feitt.

 

Å trene tre timar i veka er ikkje nødendigvis nok, men eit steg i riktig retning. Betre kosthald er og ein positiv effekt som ofte følgjer med.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Noen her som har testet yoga?Vurderer å teste det ut pga jeg er så latterlig stiv om dagene. Evt link til et eller annet tøyeprogram, rasket fra fotballen for 10 år siden fungerer heller dårlig.

Anbefaler de her:

:)

 

Hvordan var dybden Boffen? Vært kult å se film, bra styrke!

 

Takker, skal teste den ut imorgen.

Lenke til kommentar

Eg har alltid synest det er kjekkare med triceps enn biceps.


Åh lawdy! Klatra og buldra for første gang i dag, merker at dette trener grepsstyrke for å si det sånn, var ikke barebare å kjøre bil hjem ettetpå. I'm in løøv!

 

Er buldring det å klatre på store steinar?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...