Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er dritt lei av de nye medlemmene, var 3 stk som trente noen benk med manualer. Tror de brukte 60% av alle manualene på studio, skrek og smalt de ned i bakken. Ryddet ikke opp en DRITT, er så lei av sånne folk. Tok å sa ifra til sjefen og håper på at de slutter med det snart. Var også en fyr som lastet opp 110 kg på stanga knebøy med pussypad og sko, tenkte at det får gå siden han er så tynn og skal laste så "tungt". Men så går han såvidt ned i kvartbøy, sto å lo litt av han.

 

Mye rart som skjer på studio, her har du en som sto med ez-stang og tok bøy..

 

Fortalte du han at han gjorde feil?

Lenke til kommentar

Tren et helkropps 3 ganger i uka med kcalunderskudd på ca 25kcal x kroppsvekten.

 

Kcal-underskud på 25xKV? Skulle jeg da i så fall hatt et underskudd på over 2200 kalorier???

 

jeg er noob

er det no vits med proteinpulver og sånt for meg? Trener for bedre holdning og rygg.

 

spiser mye egg, er glad i egg. holder det?

 

Spørs hva du vil. Skal du ned i vekt er det en fordel å ha relativt høyt prot.inntak, men dersom du skal bli større og sterkere er det nok med 1.6-1.9xKV ca

Lenke til kommentar

Da kan du bare droppe kun mage-treningsprogrammet ditt med en gang, og sette opp en kostholdsplan istedet. Å trene kun mage dag ut og dag inn er heller ikke særlig bra for holdningen din :)

Tror nok kanskje du har oppfattet meg litt feil (eller jeg har utrykt meg for utydelig... :hm:) Jeg er ikke på noen måte feit og har ikke noe ønske om å slanke meg. Det jeg ønsker er å få mer tydelige magemuskler og kanskje en six-pack på sikt. Det er mulig man må trene noe annet enn bare mage for å oppnå dette. Jeg er helt blank. Det er egentlig derfor jeg kom til denne tråden, for å få litt råd og tips rundt dette... :)
Lenke til kommentar

Tror nok kanskje du har oppfattet meg litt feil (eller jeg har utrykt meg for utydelig... :hm:) Jeg er ikke på noen måte feit og har ikke noe ønske om å slanke meg. Det jeg ønsker er å få mer tydelige magemuskler og kanskje en six-pack på sikt. Det er mulig man må trene noe annet enn bare mage for å oppnå dette. Jeg er helt blank. Det er egentlig derfor jeg kom til denne tråden, for å få litt råd og tips rundt dette... :)

 

Noe du har gjort.

 

Det går ikke an og punkt-forbrenne. Vil du ha mindre mage, er det ikke bare og trene mage. Du kan på ingen måte bestemme hvor fettet skal bort, det er genetisk bestemt. Om jeg trener biceps blir ikke den mindre av og trene den. Skal du ha tydeligere magemuskler må du enten bygge og redusere fett %, eller ligge i underskudd av kcal. Og fokusere mye på en muskel fordi det er der du vil oppnå resultater - vil som sagt føre til dårlig holdning. På samme måte som om noen vil ha større bryst, men gir faen i ryggen = skader over tid, fordi det gir dårlig balanse mellom forside og bakside.

Endret av joakimz
Lenke til kommentar

Kcal-underskud på 25xKV? Skulle jeg da i så fall hatt et underskudd på over 2200 kalorier???

 

 

 

Spørs hva du vil. Skal du ned i vekt er det en fordel å ha relativt høyt prot.inntak, men dersom du skal bli større og sterkere er det nok med 1.6-1.9xKV ca

 

Jepp,21-32 er underskudd 33 ca er vedlikehold og 34-44 er bulk.

Men nå er jo aktiviteten en viktig faktor her, alle disse tallene skal man justere opp ekker ned med 200kcal fra karben hver uke til man finner sitt eget aktivitetnivå.

 

For meg som er student og jobber 4x uka og trener 6x uka er 21kcal underskudd .

Lenke til kommentar

Tror vel kjetil_90 ville gjort styrkedelen av den konkurransen kjedelig for de andre faste i DST hvertfall :)

What? Så utrolig koselig det var å sjekke DST i dag da! Takk :blush:

 

Men, har hatt lite/null økning i styrke det siste året, så mulig noen av dere har tatt meg igjen, hvertfall dratt innpå!

Har vært alt for lite struktur på treningen og alt for lite fokus på gode programmer, pluss en helt drøy gaming-addiction som jeg har klart å pådra meg!

95% av tiden jeg er hjemme så går det i diverse pc spill :p

Lenke til kommentar

Kcal-underskud på 25xKV? Skulle jeg da i så fall hatt et underskudd på over 2200 kalorier???

 

 

 

Spørs hva du vil. Skal du ned i vekt er det en fordel å ha relativt høyt prot.inntak, men dersom du skal bli større og sterkere er det nok med 1.6-1.9xKV ca

Hva er det sistnevnte? Jeg prøver å bli større og sterkere.

 

Er dette programmet bra?

http://www.side3.no/article3089764.ece

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...