Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"LAST CHANCE: How Dwayne 'The Rock' Johnson got more STACKED & RIPPED Then Ever Before (Naturally). Here: www.menshealth6.com/learnmore"

 

541591_297882967006483_1333549769_n.jpg

 

Fine kommentarer:

 

"All these people sayin steroids uv obviously never been to a gym and worked hard for a few years dnt hate appreciate his hard work"

"Guys who never workout automatically think when they see a big muscular guy that hes on steroids! It is possible to get that big n lean just by hard work. Sometimes ur genetic make up has an effect on how easy u can get bulky. But it is 100% possible to get that big n lean without steroids, just dep what how determined u r n how much hard work you put in in the gym!!"

"Its funny when someone has built a physique thats impressive everyone who has only seen a gym from the outside instantly becomes an EXPERT on the use of steroids ."

Lenke til kommentar

Du har jo fått svar, men; relevant.

Så er det ikke fett jeg ønsker å forbrenne. Jeg har trent på treningsstudio nå i snart 5 måneder nå, men har bare gjort de helt enkle basis øvelsene. Vanligvis trener jeg styrke en gang i uken og kondis (som regel jogging) en gang i uken. Nå ønsker jeg å få litt mer synlige magemuskler. Såklart, jeg kommer til å fortsette med basistreningen av bryst, rygg, biceps, triceps og de tingene der, men kommer til å ha litt mer fokus på mage. Så jeg prøver på nytt. Har dere noen gode forslag til effektive mageøvelser?
Lenke til kommentar

Hjelper ikke å brenne fett om det ikke er noe under fettet. On the other hand, BASIStrening av biceps og triceps? Wat? Jeg tror du tenker på baseøvelser, og om det ikke er dette du kjører, så anbefaler jeg deg å begynne med dem. De er langt i fra "enkle" ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Er det god gymetikette å si ifra dersom noen har dårlig form/gjør øvelser feil?

 

Jeg tenker sånn at jeg ikke tjener noe på å hjelpe fremmede mennesker. Hvis en person skader seg i knebøystativet, så blir det antakelig en stund til den personen kommer tilbake, og jeg slipper å vente på tur en annen gang. For hver person som skader seg, synker etterspørselen litt.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Jeg tenker sånn at jeg ikke tjener noe på å hjelpe fremmede mennesker. Hvis en person skader seg i knebøystativet, så blir det antakelig en stund til den personen kommer tilbake, og jeg slipper å vente på tur en annen gang. For hver person som skader seg, synker etterspørselen litt.

 

Hjelpes, du er kynisk

Lenke til kommentar

Det hender jeg sier til folk at de må passe på formen sin og heller droppe litt vekter for ikke å skade seg, men man kan ikke hjelpe alle, det hadde tatt for mye tid. Ikke har jeg tid/lyst til å lære andre teknikk når jeg ikke er kvalifisert til å gjøre det heller.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...