Gå til innhold

Trafikalsk klagemur


Opus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Egoistisk er jeg med på, idiotisk å unngå materielle skader vil det naturligvis ikke være.

Det idiotiske ville vært å oppsøke situasjoner som kan medføre skade slik eksempelvis brukeren Evil-Duck gjør.

 

Deg om det, du har ingen rettighet til å dobbelparkere uansett hvor redd du er for bilen din, da for du finne deg i å parkere langt unna for å få en plass for deg selv. Parkere du da slik at det knapt er plass til en bil mellom deg og neste bil må du bare finne deg i risken at du får en annen bil klin opp vedsiden av din egen  :) 

  • Liker 9
Lenke til kommentar

Deg om det, du har ingen rettighet til å dobbelparkere uansett hvor redd du er for bilen din, da for du finne deg i å parkere langt unna for å få en plass for deg selv. Parkere du da slik at det knapt er plass til en bil mellom deg og neste bil må du bare finne deg i risken at du får en annen bil klin opp vedsiden av din egen  :)

Vel, jeg parkerer stort sett omtrent som bilen på bildet jeg har lagt ved.

Da er det umulig å parkere tett inntil bilen min uten å okkupere to plasser selv.

Parkerer du tett inntil kan du være trygg på at jeg bestiller borttauing av bilen, og vær du trygg på at jeg får de til å faktisk ta med seg bilen hvis den da fortsatt står der.. You better hurry.

 

post-219427-0-91423000-1533944537_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Trodde det var ulovlig for private å få andre tauet og at en måtte ta kontakt med politiet først, evnt. parkeringsmyndigheter om bilen står på offentlig område

 

Er det et privat selskap så ville Snylter ha fått bot, men sånn som han snakker så høres det ut som en venn som tauer ulovlig

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Vel, jeg parkerer stort sett omtrent som bilen på bildet jeg har lagt ved.

Da er det umulig å parkere tett inntil bilen min uten å okkupere to plasser selv.

Parkerer du tett inntil kan du være trygg på at jeg bestiller borttauing av bilen, og vær du trygg på at jeg får de til å faktisk ta med seg bilen hvis den da fortsatt står der.. You better hurry.

 

parkingintwospaces-1.jpg

Er du så drittsekk og parkerer som det der fortjener du at noen nøkler bilen din.

  • Liker 6
Lenke til kommentar

Det er vel ikke værre enn å faktisk parkere unna andre biler? Selv er jeg nøye på hvor jeg parkerer, og jeg finner som regel en plass unna andre. Går heller noen meter ekstra enn å få bilen ripa opp av handlevogner, parkeringsbulker osv.

 

Har faktisk sett folk parkere handlevogna si inntil bilen ved siden av :confused:

Endret av Simkin
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Å parkere ett stykke unna for å minimere risken for å få skader på handleturen er selvfølgelig innenfor, noe jeg selv ofte gjør når jeg bruker biler jeg faktisk er redd for å at skal få en liten skade. Har jeg varebilen derimot parkerer jeg  stort sett så nær inngangen som mulig der det er ledig, og ser jeg folk som dobbelparkerer nær inngangen og plassen ellers er relativt full tar jeg meg fint friheten å parkere tett inn til akkurat den bilen såfrem det er mulig :) 

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Det er vel ikke værre enn å faktisk parkere unna andre biler? Selv er jeg nøye på hvor jeg parkerer, og jeg finner som regel en plass unna andre. Går heller noen meter ekstra enn å få bilen ripa opp av handlevogner, parkeringsbulker osv.

 

Har faktisk sett folk parkere handlevogna si inntil bilen ved siden av :confused:

 

Jeg kombinerer dette med å bruke to plasser, må jeg en sjelden gang innom et kjøpesenter parkerer jeg så usentralt som mulig for å slippe andre biler ved siden av meg. Parkerer gjerne på Oslo City siden de har noen plasser som er svært gunstige, det samme gjelder Storo storsenter.

 

 

 

Jeg parkerer alltid så nærme som mulig, med rompa inn, og gjør ikke noe å parkere mellom 2 biler, selv med S8.

 

Aldri opplevd å få noe skader, er det bare jeg som er heldig..? Høres jo ut som man får en ripe så fort man parkerer ved siden av noen.

Høres ut som du er heldig.

Første gangen jeg fikk parkeringsskade satt jeg i bilen da en idiot i en Toyota (selvsagt) slang døra i siden på bilen. Da jeg konfronterte han mente han at det gjorde ikke noe siden jeg hadde gammel bil (en 100% strøken 20 år gammel bil kjørte jeg på det tidspunktet)

 

Det er nok også forskjell på hva vi kaller skade.

I 2013 kjøpte jeg en bil som de fleste nok ville betegne som tilnærmet strøken, halvannen mnd senere ble jeg kvitt de 13 bulkene folk flest ikke så.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...