Gå til innhold

Trafikalsk klagemur


Opus

Anbefalte innlegg

Usikker om denne passer her, eller om den skulle vært i irritasjons tråden, men..

Det er gjenomkjøring forbudt i Olav Tryggvasons gate nå og Adressa har kommet med forslag til hvordan kjøre

 Istedefor å kjøre "rett fram", så må man følge den blå linjen, eller kjøre om Fjordgata

 

post-45261-0-96130100-1533584949_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Her er et par irritasjonsmomenter fra de siste dagene:

1. Folk som kjører i 30 km/t MIDT I VEIEN i 50-sone. La meg ihvertfall få passere (ja, det ligger en bil foran på bildet, men den svinga av lenger bort uten at det hadde noen betydning for bilen foran meg)

post-116700-0-32883400-1533843255_thumb.jpg

 

2. Trailere som "hilser" på kollega i motgående på motorvei. Ikke fett når det er halvmørkt og 12 1000-metere blinker bak deg som om hele Ragnarok utspiller seg 5 meter bak deg. Faen som jeg skvetter når de gjør dette.

 

3. Folk som parkerer som dette.

post-116700-0-36244600-1533843520_thumb.jpg

 

Takk for meg.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Ser flere med nye flotte premium biler som tar 2 plasser med vilje på relativt fulle parkeringspladder for at de ikke skal få en bil vedsidenav. Ser jeg det parkerer jeg gjerne så tett inntil dem om det lar seg gjøre :)

Er parkeringsplassen full, så kjører jeg videre, og derfor har jeg sluttet å handle på City Syd og kjører heller direkte til City Lade

Lenke til kommentar

Ser flere med nye flotte premium biler som tar 2 plasser med vilje på relativt fulle parkeringspladder for at de ikke skal få en bil vedsidenav. Ser jeg det parkerer jeg gjerne så tett inntil dem om det lar seg gjøre :)

Sånne som deg får jeg tauet vekk som følge av at de blokkerer min tilgang til bilen min.

Det er skikkelig populært.

Lenke til kommentar

Usikker om denne passer her, eller om den skulle vært i irritasjons tråden, men..

Det er gjenomkjøring forbudt i Olav Tryggvasons gate nå og Adressa har kommet med forslag til hvordan kjøre

 Istedefor å kjøre "rett fram", så må man følge den blå linjen, eller kjøre om Fjordgata

Spør du meg burde det ikke vært biler innenfor Elgeseterbru og Brattørbrua. Er jo maks 15min å gå ende-til-ende igjennom hele sentrum. Parker utenfor og ta buss, bysykkel eller gå inn.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Skulle kjøre inn på en bensinstasjon og parkere. Har en pimpa BMW bak meg. Jeg slal svinge over og parkere ved siden av en annen bil, da kjører liksom BMWen inn i svingbuen jeg tar, slik at han står foran døren min. Jævla kødd. Vanskelig å forklare men fremfor å kjøre videre eller kjøre utenfor meg, så skulle han faen meg mellom meg og den plassen jeg skulle parkere på. Og dette var inne på bensinstasjonsområdet. Ikke nok med at han er 10cm fra å treffe siden på bilen men han fløyter atpå med. Så stopper jeg og åpner døren, hvor han bare raser videre inn til pumpen hvor han parkerer og går inn.

 

Altså. Jeg kjørte bort til han og spurte hva som feiler og hvorfor han kjører fort og holder på sånn. Fikk bare mumling.

 

Har aldri klart å glemme denne hendelsen. Hvor fette idiot er du ikke når du skal kjøre gjennom og foran en som svinger over til parkeringsplassen. Hadde han truffet bilen så fyf da hadde han hørt det. Han var ikke langt i fra også fløyter han. For en idiot!

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Spør du meg burde det ikke vært biler innenfor Elgeseterbru og Brattørbrua. Er jo maks 15min å gå ende-til-ende igjennom hele sentrum. Parker utenfor og ta buss, bysykkel eller gå inn.

Ser folk tar bussen for å slippe å gå 100 meter..

Har sett folk gå på på samfunnet og gå av på prinsen, og tilsvarende andre plasser

 

Hvordan skal man få varer og funksjonshemmede til byen?

Så lenge det finnes parkeringsplasser i byen så forventes det at det skal gå an å kjøre dit, så før en stenger gatene, burde de starte med å fjerne parkeringsplassene

Lenke til kommentar

Du føler deg truffet forstår jeg riktig?

 

Jeg parkerer slik at det er minst mulig mulighet for skade på bilen min.

 

 

Lykke til med det når du selv har parkert som en idiot :)

Er det idiotisk å gjøre det man kan for å unngå skade på bilen sin? Neppe.

 

Jeg har faktisk sørget for å få gjort det et par ganger, det går nok fint neste gang også.

 

Enda mer problematisk enn nå var det en periode jeg kjørte en bred bil med seriøst tykke dører, stod det noen mindre enn en drøy meter unna var det umulig å komme seg inn i bilen igjen.

Lenke til kommentar

Skulle kjøre inn på en bensinstasjon og parkere. Har en pimpa BMW bak meg. Jeg slal svinge over og parkere ved siden av en annen bil, da kjører liksom BMWen inn i svingbuen jeg tar, slik at han står foran døren min. Jævla kødd. Vanskelig å forklare men fremfor å kjøre videre eller kjøre utenfor meg, så skulle han faen meg mellom meg og den plassen jeg skulle parkere på. Og dette var inne på bensinstasjonsområdet. Ikke nok med at han er 10cm fra å treffe siden på bilen men han fløyter atpå med. Så stopper jeg og åpner døren, hvor han bare raser videre inn til pumpen hvor han parkerer og går inn.

 

Altså. Jeg kjørte bort til han og spurte hva som feiler og hvorfor han kjører fort og holder på sånn. Fikk bare mumling.

 

Har aldri klart å glemme denne hendelsen. Hvor fette idiot er du ikke når du skal kjøre gjennom og foran en som svinger over til parkeringsplassen. Hadde han truffet bilen så fyf da hadde han hørt det. Han var ikke langt i fra også fløyter han. For en idiot!

Brukte du blinklys da?

Lenke til kommentar

 

Jeg parkerer slik at det er minst mulig mulighet for skade på bilen min.

 

 

 

Er det idiotisk å gjøre det man kan for å unngå skade på bilen sin? Neppe.

 

Jeg har faktisk sørget for å få gjort det et par ganger, det går nok fint neste gang også.

 

 

Ja, det er ekstremt idiotisk og egoistisk å dobbeltparkere fordi du tror noen vil smelle døren i bilen din.

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...