Gå til innhold

Trumps krig mot Venezuela

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Fnix skrev (8 minutter siden):

Om jeg var Danmark, ville jeg ha vært alvorlig bekymret for Grønland nå. 

Er ikkje det et problem for heile Nato, minus USA?

• Liker 5
Skrevet (endret)
Fnix skrev (10 minutter siden):

Om jeg var Danmark, ville jeg ha vært alvorlig bekymret for Grønland nå. 

Ja, kun Danmark.. For Danmark er jo ikke medlem av NATO.. Så ingen andre NATO land som trenger å uroe seg i så fall..

Njet

(edit: slått på målstreken... -.-)

Endret av wampster
Skrevet (endret)

Venezuelas president-elect om situasjonen:
Venezuelans, these are decisive hours, know that we are ready for the great operation of the reconstruction of our nation.

Endret av jallajall
  • Hjerte 1
Skrevet
Camlon skrev (4 minutter siden):

Hvorfor er det et dårlig tegn?

Det sier seg selv,han kan påberope seg makten i Venezuela og ta med seg folk i fra russland,han kan fort ha gjort avtaler med russerne.

Skrevet
Jobs skrev (1 minutt siden):

Det sier seg selv,han kan påberope seg makten i Venezuela og ta med seg folk i fra russland,han kan fort ha gjort avtaler med russerne.

Vedkommende er kvinne.

• Liker 3
Skrevet
oddeh skrev (3 minutter siden):

Vedkommende er kvinne.

Vi bruker ikke lenger den betegnelsen. Faktisk så kan vedkommende være hele 79 forskjellige kjønn. 

• Liker 2
  • Hjerte 2
Skrevet
oddeh skrev (2 minutter siden):

Vedkommende er kvinne.

Hva så ? Har du ikke fått med deg at det er likestilling ? Fra spøk til valborg hun kan ha bein i nesa og fort ha gjort noen avtaler med russerne.

Skrevet
Mbappe09 skrev (7 minutter siden):

Dette må jo være en spøk 

Håper det? Russland og USA trenger å settes opp mot hverandre. Utfordre brorskapet mellom Putler og Trumf. 

• Liker 5
Skrevet
Jobs skrev (Akkurat nå):

Hva så ? Har du ikke fått med deg at det er likestilling ? Fra spøk til valborg hun kan ha bein i nesa og fort ha gjort noen avtaler med russerne.

Har da aldri påstått det! Du refererte til vedkommen to ganger som "han". Jeg ville bare presiserer at vedkommende er kvinne. Absolutt ingenting negativt i det.

• Liker 9
Skrevet
oddeh skrev (2 minutter siden):

Har da aldri påstått det! Du refererte til vedkommen to ganger som "han". Jeg ville bare presiserer at vedkommende er kvinne. Absolutt ingenting negativt i det.

Hehe,meget bra.

Skrevet

Et diktatur som har kjørt landet i senk, både økonomisk og sosialt, og som på lik linje med norske politikere har importert islamister, blir styrtet. Da ser vi den samme gamle sutringen fra den norske meningseliten.

• Liker 3
  • Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...