FrihetensRegn Skrevet søndag kl 19:46 Skrevet søndag kl 19:46 Snikpellik skrev (9 timer siden): Sier Støre at man ikke skal sette penger på høyrentekonto? Stoltenberg, Brundtland og alle de andre hyklerne på venstresiden tjener seg rik på folks skattepenger helt skattefritt, for så å investere dette videre i utlandet, samtidig som de forteller alle oss andre at vi pent må betale stadig høyere skatter, avgifter, gebyr etc. De sier også at vi ikke skal få lov å nyte private helsetjenester som kan være livreddende, mens de samtidig bruker private aktører selv. En av våre største landssvikere, Gro Harlem Brundtland, som snek Norge inn bakveien inn i EU via EØS uten folkeavstemning, betalte ikke én krone i skatt til Norge mens hun var i utlandet, men hadde ingen problem med å bruke norske offentlige helsetjenester så fort hun trengte det. De er klasseeksempel på "ikke gjør som jeg gjør, gjør som jeg sier". Hadde jeg gjort som en Arbeiderpartipolitiker, altså ikke betalt inntektsskatt, ikke betalt utbytteskatt, utnyttet svart arbeid, kjørt på og skadet biler og stikke av uten å ta ansvar, så hadde jeg etterhvert havnet i fengsel. 5 1
Tussi Skrevet søndag kl 19:52 Skrevet søndag kl 19:52 leticia skrev (7 minutter siden): Mulig de kan komme når valglokalene stenger klokka 21.00, hvis de er ferdig opptelt. det er vel valgdagsmålinger som kommer kl 21, tror ikke de teller forhåndsstemmer før lokalene har stengt. Tror jeg 2
0laf Skrevet søndag kl 19:54 Skrevet søndag kl 19:54 FrihetensRegn skrev (6 minutter siden): En av våre største landssvikere, Gro Harlem Brundtland, som snek Norge inn bakveien inn i EU via EØS uten folkeavstemning, betalte ikke én krone i skatt til Norge mens hun var i utlandet.. Verdt å merke at Jonas Gahr Støre var den som egentlig snek Norge inn i EU, ettersom han var Gro's høyre hånd,og den som fikk til slike avtaler, og han var vel også hennes stabssjef ved WHO i ettertid 4 1
leticia Skrevet søndag kl 19:57 Skrevet søndag kl 19:57 Tussi skrev (8 minutter siden): det er vel valgdagsmålinger som kommer kl 21, tror ikke de teller forhåndsstemmer før lokalene har stengt. Tror jeg Det er ikke tillatt å offentliggjøre resultater fra noen av opptellingene før klokken 21 på valgdagen. Opptelling av forhåndsstemmer - Valgmedarbeiderportalen 1 3
leticia Skrevet søndag kl 19:58 Skrevet søndag kl 19:58 0laf skrev (7 minutter siden): Verdt å merke at Jonas Gahr Støre var den som egentlig snek Norge inn i EU, ettersom han var Gro's høyre hånd,og den som fikk til slike avtaler, og han var vel også hennes stabssjef ved WHO i ettertid Så bra Enda en grunn for å stemme rødgrønt 3 2
Imaginacíon Skrevet søndag kl 19:59 Skrevet søndag kl 19:59 14 minutes ago, leticia said: Mulig de kan komme når valglokalene stenger klokka 21.00, hvis de er ferdig opptelt. Kommer det ikke en valgdagsmåling da?
Karltorbj Skrevet i går, 01:08 Skrevet i går, 01:08 (endret) FrihetensRegn skrev (6 timer siden): Stoltenberg, Brundtland og alle de andre hyklerne på venstresiden tjener seg rik på folks skattepenger helt skattefritt, for så å investere dette videre i utlandet, samtidig som de forteller alle oss andre at vi pent må betale stadig høyere skatter, avgifter, gebyr etc. De sier også at vi ikke skal få lov å nyte private helsetjenester som kan være livreddende, mens de samtidig bruker private aktører selv. En av våre største landssvikere, Gro Harlem Brundtland, som snek Norge inn bakveien inn i EU via EØS uten folkeavstemning, betalte ikke én krone i skatt til Norge mens hun var i utlandet, men hadde ingen problem med å bruke norske offentlige helsetjenester så fort hun trengte det. De er klasseeksempel på "ikke gjør som jeg gjør, gjør som jeg sier". Hadde jeg gjort som en Arbeiderpartipolitiker, altså ikke betalt inntektsskatt, ikke betalt utbytteskatt, utnyttet svart arbeid, kjørt på og skadet biler og stikke av uten å ta ansvar, så hadde jeg etterhvert havnet i fengsel. Du hadde ihvertfall havnet inn, hvis du hadde kjoert en leiemorder paa sivilingenioer, Jan Fredrik Wiborg, som var i ferd med aa avsloere, falske maalinger paa Hurum, for aa faa Gardemoen igjennom. Dette skjedde under Gro's styre. De har vaert veldig flinke til aa dysse denne ned. Burde ikke denne saken naa, blitt etterforsket grundig og belyst skikkelig? Danskene, brukte vel 10 min, foer de konkluderte med selvmord. Endret i går, 02:00 av Karltorbj
Morromann Skrevet i går, 05:49 Skrevet i går, 05:49 FrihetensRegn skrev (9 timer siden): Stoltenberg, Brundtland og alle de andre hyklerne på venstresiden tjener seg rik på folks skattepenger helt skattefritt, for så å investere dette videre i utlandet, samtidig som de forteller alle oss andre at vi pent må betale stadig høyere skatter, avgifter, gebyr etc. Godt poeng. Man skal leve som man lærer. Men hvorfor drar du inn for lengst avgått Gro Harlem Brundtland her? Hun er ikke så spsielt relevant i dagens politiske diskusjon. Men at de lever atskillig fetere enn gründere som de foraktfullt kaller for "rikinger" er i landskapet for projisering. FrihetensRegn skrev (9 timer siden): De sier også at vi ikke skal få lov å nyte private helsetjenester som kan være livreddende, mens de samtidig bruker private aktører selv. Riktig igjen. "Gjør som jeg sier, ikke gjør som jeg gjør". Gro "trodde" tydeligvis da hun var bosatt i Sveits at hun bare kunne reise hjem til Norge for å få "gratis" hofteoperasjon; skjønt som en tidligere statsminister og lovgiver burde hun være den første til å vite at man må være bosatt i Norge for å få subsidiert helsehjelp og ikke drivehelseturisme med norsk pass i den tro at ting er "gratis". https://www.nrk.no/norge/millionregning-for-gros-operasjon_-1.4460420 FrihetensRegn skrev (9 timer siden): En av våre største landssvikere, Gro Harlem Brundtland, som snek Norge inn bakveien inn i EU via EØS uten folkeavstemning, betalte ikke én krone i skatt til Norge mens hun var i utlandet, men hadde ingen problem med å bruke norske offentlige helsetjenester så fort hun trengte det. Slik retorikk tar jeg avstand fra og det gir uhyggelige assosiasjoner når noen trekker frem slike kallenavn som du gjør her. Det går fint an å mislike politikere så mye som kan uten å ty til å gi de samme merkelapper som vidkun quisling. At disse folkene er arrogante, navlebeskuende og maktsyke er helt innafor; for det skal gudene vite at de er men landsforrædere; nei. Forid folk har valgt å stemme på dem. Og da får folk de politikerne de fortjener. Man kan fullt mulig gjøre en innsats for å bruke stemmeretten til å i det minste forsøke å stemme folk man misliker vekk fra makten, slik jeg har forsøkt i år men å ta i gang slike stempler skal man holde seg for gode til. At deres dobbeltmoral når det gjelder skatt og klima er fullstendig uifyselig er helt riktig, men la oss la være å gå helt av sporet i demonisering her. 0laf skrev (9 timer siden): Verdt å merke at Jonas Gahr Støre var den som egentlig snek Norge inn i EU, ettersom han var Gro's høyre hånd,og den som fikk til slike avtaler, og han var vel også hennes stabssjef ved WHO i ettertid Jepp, koffertbæreren tIl Gro; han var vel så vidt jeg vet også rådgiver som supplerte henne med hvordan hun skulle ordlegge seg retorisk. Retorikk og tåkeprat har nå alltid vært den mannens kjennetegn. Støre er vel også arketypen på politikeren med elitebakgrunn som har stjerneklar tro på "globale løsninger" med mest mulig redusert råderett for nasjonalstater og overførelse av m,er makt til globale institusjoner og preget av oppvekst i overklassemiljø og omgangskrets som er av samme type som han selv; styrtrike globalister som ser nasjoanstater som utdaterte og et idealistisk elitestyre på toppen. Jeg tror ikke han drives av grådighet; han er nok formet av de menneskene han har vært omgitt av i hele sitt voksne liv; jeg tror faktisk det er en idealisme her men at hans posisjon som leder av AP ikke har noe med partiets historiske arv å gjøre(åpenbart ikke)men at det er et middel for å nå frem i de kanalene. 3
Morromann Skrevet i går, 05:55 Skrevet i går, 05:55 (endret) Imaginacíon skrev (9 timer siden): Kommer det ikke en valgdagsmåling da? Det er ihvertfall det som har pleid å komme først. Karltorbj skrev (4 timer siden): Du hadde ihvertfall havnet inn, hvis du hadde kjoert en leiemorder paa sivilingenioer, Jan Fredrik Wiborg, som var i ferd med aa avsloere, falske maalinger paa Hurum, for aa faa Gardemoen igjennom. Dette skjedde under Gro's styre. De har vaert veldig flinke til aa dysse denne ned. At det var noe mystisk med dette dødsfallet er hevet over enhver tvil, men å tillegge dette på AP og Gro er for drøyt. Tror nok heller det var private lysky individer med gode advokater og forbindelser til den kriminelle underverdenen som var inne i bildet her. Endret i går, 05:57 av Morromann 2 2
Morromann Skrevet i går, 05:58 Skrevet i går, 05:58 leticia skrev (9 timer siden): Så bra Enda en grunn for å stemme rødgrønt Tenker du da på de rødgrønne partiene Senterpartiet, SV og Rødt som er helt klart imot EU og EØS da?
Karltorbj Skrevet i går, 06:14 Skrevet i går, 06:14 (endret) Morromann skrev (53 minutter siden): Det er ihvertfall det som har pleid å komme først. At det var noe mystisk med dette dødsfallet er hevet over enhver tvil, men å tillegge dette på AP og Gro er for drøyt. Tror nok heller det var private lysky individer med gode advokater og forbindelser til den kriminelle underverdenen som var inne i bildet her. Skulle likt aa vite hvem de to AP politikerene var, som han sa til, at om to dager, (et eller annet viktig moete om dette, som skulle vaere da) saa kan jeg legge frem bevis, paa at jeg har rett. Inf'en om dette, sier bare to AP politikere, ikke navn? I nyere tid, har de nesten, ferdigprodusert en dokumentar om dette, som de i siste oeyeblikk, ikke vil sende allikevel. Hvilke krefter er i sving? Og ja, det var nok ikke Gro eller Samferdselminister Kjell Opseth ( han med der soete, tillitsfulle smilet), som gjorde det. Oppryddingen ble nok utfoert av profesjonelle folk som var langt i fra partiet. Endret i går, 06:50 av Karltorbj
VifteKopp Skrevet i går, 07:21 Skrevet i går, 07:21 Ah, den gode gamle Wiborg-konspirasjonen. Trodde den var debunket for lengst? 2
Karltorbj Skrevet i går, 07:35 Skrevet i går, 07:35 VifteKopp skrev (10 minutter siden): Ah, den gode gamle Wiborg-konspirasjonen. Trodde den var debunket for lengst? Og ikke ferdigbunket. Det ligger mye rart der. Spoersmaal, som man vil ha svar paa. Mener du at svindelen ute paa Hurum ogsaa er en konspirasjonsteori?
VifteKopp Skrevet i går, 07:37 Skrevet i går, 07:37 Karltorbj skrev (1 minutt siden): Og ikke ferdigbunket. Det ligger mye rart der. Spoersmaal, som man vil ha svar paa. Mener du at svindelen ute paa Hurum ogsaa er en konspirasjonsteori? Har du lest Smith-kommisjonens rapport om saken? 1
Karltorbj Skrevet i går, 07:47 Skrevet i går, 07:47 VifteKopp skrev (9 minutter siden): Har du lest Smith-kommisjonens rapport om saken? Nei, skal google den.
Salvesen. Skrevet i går, 07:59 Skrevet i går, 07:59 Fikk nettopp oppfordrings sms fra FrP, er det innafor? Ble såklart rapportert til Telenor som junk🤣
Snikpellik Skrevet i går, 08:04 Skrevet i går, 08:04 Salvesen. skrev (3 minutter siden): Fikk nettopp oppfordrings sms fra FrP, er det innafor? Ble såklart rapportert til Telenor som junk🤣 Ja, det er lov.
Salvesen. Skrevet i går, 08:09 Skrevet i går, 08:09 Snikpellik skrev (5 minutter siden): Ja, det er lov. Selv om jeg har reservert meg for reklame i Brønnøysund?
Kone Skrevet i går, 08:12 Skrevet i går, 08:12 Salvesen. skrev (2 minutter siden): Selv om jeg har reservert meg for reklame i Brønnøysund? Ja, slapp av, du skal ikke dø pga dette. Samme med Politisk reklame i postkassa. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå