Gå til innhold

Fått noen CloudFlare feilmeldinger her på Diskusjon.no i det siste


Anbefalte innlegg

:utakt skrev (26 minutter siden):

Vel, for meg har forumet vært omtrent ubrukelig i dag. Disse cloudflare feilmeldingene kommer annenhvert minutt, og det tar en liten evighet å poste nye innlegg. 

Telia, hvis det har noen betydning. 

Uderzo (annen moderator) sier akkurar det samme som deg. Hos meg derimot, samt hos Hårek, så fungerer det som normalt, og går raskt, og har vært null feilmeldinger her. Jeg begriper ikke hvorfor det rammer så forskjellig. Vi har meldt det videre i alle fall, og venter på bistand. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg bruker en nedlasted Edge nettleser. Har Safari på min Iphone som standardnettleser. Har ikke brukt Safari på lenge, men slettet Edge og åpnet diskusjon.no med Safari, og den fungerer lynraskt nå.

Kan være at det føles som lynraskt, etter en dag med 90's internet. Men den laster smooth bra nå, uten feilmelding. 
 

Så installere nettlesere på nytt? 

Endret av Regardé
Lenke til kommentar

Hei, det ses på problemet. Vi mente vi løste opp i det i går, og det så ut som ting var på bedringens vei fordi vi så mye færre feilmeldinger på vår side, men åpenbart er det fremdeles noe feil her. Som dere selv har vært inne på så fungerer forumet for noen helt fint, mens andre har mye problemer. 

Jeg har vært i kontakt med serverleverandør på nytt for å få hjelp til å se på det igjen. 

Beklager ulempene!

  • Liker 3
  • Hjerte 4
Lenke til kommentar

Men Invision Community, som diskusjon.no kjører på, er da en betaltjeneste, eller "Software As a Service"?

Det er ikke noe man kjører selv på egen server? Det betyr vel det at "det som går å det tekniske" stort sett faller inn under ansvarsområdet til systemleverandøren "Invission Communiry"?

Eller fungerer det slik at man får satt opp en virtuell maskin, der man kan reboote services og slike ting via et betjeningspanel?

Ser at prisnivået er forholdsvis høyt. (Men det kan jo også bli en god del dyrere å kjøre server selv.)

https://invisioncommunity.com/buy

Endret av arne22
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...