De eneste som ser på noen som tapere er dem selv.
Folk flest bryr seg absolutt ikke. Enda færre vil noensinne vite noe om dette.
Med mindre du gjør det til personligheten din da, som virker å være en greie.
Hvilke rettigheter mister noen av å ikke ha sex?
En god grunn til dette er nettopp tanken om at noen andre finner seg en kjæreste bare pga utseende eller penger.
Eller for eksempel at man selv er så opphengt i utseende til andre.
Det er ikke å tenke utenfor boksen, det er å bygge en mindre boks inni den første, og så stenge seg alle andre utenfor den.