Gå til innhold

Presidentvalget 2020 - Valguken


Gjest Slettet-404071

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Advokat Sidney Powell: – Kan finne ut at over 80 millioner har stemt på Donald Trump

Trump-advokat Sidney Powell er sikker på at republikanerne vil vinne frem i retten, og at de kan bevise omfattende valgfusk i årets presidentvalg. 
– Trump vant i et valgskred. Hvis vi kommer til bunns i dette, og jeg er sikker på at vi kommer til å gjøre det, så kan vi finne ut at over 80 millioner har stemt på Donald Trump.

https://resett.no/2020/11/19/advokat-sidney-powell-kan-finne-ut-at-over-80-millioner-har-stemt-pa-donald-trump/
 

Det jeg lurer litt på, om det nå var omfattende juks under valget (noe ingenting tyder på at det var), er det bare demokrater som jukser?

  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
1 minute ago, Poor Old Gil said:

Det jeg lurer litt på, om det nå var omfattende juks under valget (noe ingenting tyder på at det var), er det bare demokrater som jukser?

Nei, det er foreløpig avdekket to tilfeller av valgjuks i Pennsylvania, og begge var republikanere. Denne er en av de: https://news.yahoo.com/trump-supporter-arrested-requesting-absentee-234948543.html

  • Liker 1
  • Innsiktsfullt 3
Lenke til kommentar
Poor Old Gil skrev (10 minutter siden):

Det jeg lurer litt på, om det nå var omfattende juks under valget (noe ingenting tyder på at det var), er det bare demokrater som jukser?

Hvis vi legger avvikene fra meningsmålingene til grunn så tyder alt på at evt juks har vært til fordel for republikanerne og Donald.

Lenke til kommentar

Presidenten kan benåde hvem han vil for anklager/dommer avsagt av føderale organer, slik som f.eks FBI/en av United States District Courts, bortsett fra impeachment-saker. Tiltaler/dommer utferdiget av enkeltstater kan han ikke gjøre noe med.

Spørsmålet er vel heller om anklagene mot fyren, valgjuks og forfalskning av underskrift, er føderale. Det virker ikke slik, siden informasjon om saken kommer fra Luzerne County Courts.

  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...