Gå til innhold

Presidentvalget 2020 - Valguken


Gjest Slettet-404071

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
ok67 skrev (9 timer siden):

https://sol.no/nyheter/cnn-trump-ansatte-strekker-ut-en-hand-til-biden-i-skjul/73083600

Helt i det skjulte har en gruppe ansatte i Det hvite hus begynt å opprette kontakt med påtroppende president Joe Biden for å sikre en god overgangsperiode.

«Helt i det skjulte», var det vel ikke akkurat ...

Hvor super-hemmelig er denne arbeidsgruppen da, med tanke på at media skriver om de? 🤔

Lenke til kommentar
Snikpellik skrev (41 minutter siden):

Dette er mannen på frontlinjen i Trumps søksmål. Og han sier ingenting av verdi eller som kan underbygges med bevis eller fakta. Spektakulært. Gleder meg til filmen om Rudy Giuliani.

Masse påstander, det meste har vi hørt før. Han høres ut som han ikke har fått med seg alle sakene som enten ble avslått eller avgjort i DT's disfavør. Tenker de å legge inn flere søksmål ?

En annen ting er de groteske påstandene om at softwaren er utviklet av Chavez i Venzuela og at stemmene sendes sendes ut av landet for å telles av et selskap eid av to venezuelanere som er Chavez' allierte. Giuliani lover at vi vil bli overrasket over store overskrifter i morgen.. ;)

 

image009.jpg

Endret av SilverShaded
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Snikpellik skrev (37 minutter siden):

Giuliani bare gir og gir. 

Han sier at mange stemmer ble telt to og tre ganger, men hevder også at en omtelling ikke vil gi noe annet resultat. Jeg kan ikke se at begge deler kan være sant.

Han sier at i en del områder ble det avgitt flere stemmer enn det er innbyggere. Dette må jo være kjempelett å verifisere. Hvis de faktisk har bevis for dette vil det neppe avvises av retten. Men så langt har jeg ikke sett noen bevis.

Resten var stort sett konspirasjonsteorier.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
nirolo skrev (39 minutter siden):

Han sier at mange stemmer ble telt to og tre ganger, men hevder også at en omtelling ikke vil gi noe annet resultat. Jeg kan ikke se at begge deler kan være sant.

Bare hvis de gjentar de samme feilene de gjorde den første gangen (ifølge Guiliani)

Sitat

 

Han sier at i en del områder ble det avgitt flere stemmer enn det er innbyggere. Dette må jo være kjempelett å verifisere. Hvis de faktisk har bevis for dette vil det neppe avvises av retten. Men så langt har jeg ikke sett noen bevis.

Resten var stort sett konspirasjonsteorier

 

.Jeg tror ikke hovedhensikten er til å vinne valget men heller til å delegitimisere Biden hos nok amerikanere slik at han kan tjene penger senere med sin Trump TV og øke muligheten til å bli gjenvalgt.  Kjernevelgerne sine er in denial og akseptere nesten alt han sier, sannt eller usannt.  Mitch Mcconnell forsikrer igjen at det blir lite fremgang for progressiv politikk og  tror ikke misnøye mot staten forbedres slik at Trump har en god sjanse i 2024, særlig hvis mange mener det ble mye valgjuks.

 

Har dere plass for meg i Norge?  Jeg kan litt norsk, elsker gjeitost, og er flink til å gå på ski vet du!  (Just kidding)

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
bshagen skrev (Akkurat nå):

@jjkoggan Velkommen skal du være. Kan du ta med en Subway med meatball marinara? For de får man ikke kjøpt her i Norge :(  

Jeg prøvde å jobbe i Norge da jeg var ung, men fikk ikke  arbeidstillatelse. selv som høyutdannede amerikaner.  Som pensjonist har jeg tenkt meg å kjøpe ei hytta i norge noe sted.... noe anbefalinger?

Selvsagt tar jeg med meatball marinara, hvis du vill men det jeg ville savne mest er Skyline Chili, noe som ikke finnes utenfor Ohio og Indiana, og ble startet av greske innvandrere.  Mike Pence er glad i det også.

https://www.skylinechili.com/

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...