Gå til innhold
Spørsmål om koronaviruset? Still spørsmål her ×

Dere som tror på covid-konspirasjoner


Morromann

Tror dere coronapandemien er en iscenesatt bløff?  

722 stemmer

  1. 1. Tror dere coronapandemien er en iscenesatt bløff?

    • Ja
      55
    • Nei
      585
    • Nei, men myndigheter verden over har en hemmelig agenda
      56
    • Vet ikke
      25


Anbefalte innlegg

Betroz skrev (1 minutt siden):

Gjøre menneskekroppen klar for integrasjon med A.I.

Søk etter : transhumanism, så vil du finne en del om dette.

Hva om du faktisk gir en kilde her?

Jeg er mer interessert i å vite hva du faktisk leser for å komme med alle disse meningene enn at jeg skal søke på transhumanism eller hva enn andre dommedags-scenarioer vi har.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
50 minutes ago, Betroz said:

Ja, men det ender ikke der. Vi snakker om nano roboter som kan bygge ting INNE I KROPPEN vår. Så ikke tenk microchips på linje med din Intel eller AMD CPU :wee:

Nanoroboter som de man ser i sci-fi er ikke faktisk mulige. Atomer er for store til at man kan lage tilstrekkelig komplekse roboter som ikke er for store.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
12 minutes ago, Betroz said:

Nå snakker ikke jeg om roboter som har 8 bein og skyter laserstråler heller da :p

Nei, men det du antyder krever mikrobrikker som er små nok til å ikke kunne sees med det nakne øyet.

For å sette det i perspektiv - ett silisiumatom er ca 0,5 nm bredt. Dagens mikrobrikker har gjerne detaljer som er nede i 3-5 nm, altså 6-10 silisiumatomer brede. Og mer avanserte prosessorer er gjerne i området 10 mm x 20 mm. Altså om man går ned til at man lager brikker ved å plassere ett og ett silisiumatom, så vil prosessoren til nanoroboten være 1 mm x 2 mm. Det er stort nok til å være synlig. Det er stort nok til at det vil ha store vanskeligheter med å bevege seg gjennom blodårene. (Til sammenligning er f.eks en rød blodcelle rundt 8 mikrometer, altså mikrobrikken er ca 200 ganger større.) Og dette er jo bare prosessoren. Man må ha et batteri av ett eller annet slag, man må ha motorer og mekanikk, osv, osv.

Jeg kan med ganske stor sikkerhet kunne si at sci-fi nanoroboter vil aldri gjøres til virkelighet. Ikke i år, ikke om en milliard år.

Endret av Espen Hugaas Andersen
  • Liker 3
Lenke til kommentar
fredrik2 skrev (3 timer siden):

Förstår ikke hvorfor de bryr sig om att installera microchip i en befolkning som ändå är döda om 1-2 år på grund av vaksinen. 

Dette gir ferdig registrerte zombier.

Kjøret mot uvaksinerte fortsetter, som en Duracellkanin som trommer og trommer. Nå sier kommunedirektøren i Trondheim:

Sitat

– Jeg har en henstilling til dere som frivillig har valgt ikke å være vaksinert. Jeg ber dere tenke dere om en gang til. En svært stor andel av dere havner på sykehus, sa Wolden. https://www.nrk.no/trondelag/pressekonferanse-i-trondheim_-orienterer-om-koronasituasjonen-etter-strenge-nasjonale-tiltak-1.15772744

Dette må da være en påstand som forbrukerombudet eller noen må gripe tak i. Når man beveger seg fra påstanden "du kan komme til å bli innlagt" til "En svært stor andel av dere havner på sykehus". Begynner desperasjonen å bre seg blant politikerne. 

Endret av Budeia
Lenke til kommentar
1 hour ago, Budeia said:

Dette må da være en påstand som forbrukerombudet eller noen må gripe tak i. Når man beveger seg fra påstanden "du kan komme til å bli innlagt" til "En svært stor andel av dere havner på sykehus". Begynner desperasjonen å bre seg blant politikerne. 

Ja det er full panikk modus om dagen. Jeg kom akkurat hjem fra et kjøpesenter her i Skien, og der hadde de en securitas vakt som gikk rundt og passet på at alle hadde på seg munnbind, men det var ikke det eneste. De hadde en egen person som KUN stod å vasket gelenderet på rulletrappa med antibak... Han stod der da jeg kom og fortsatt stod der da jeg gikk. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
4 hours ago, atleape said:

Sorry om jeg spør noe som helst sikkert du har svart på tidligere, men hvordan er denne pandemien fabrikkert? Hvordan er definisjonen trikset med? Hva er det du/dere har skjønt som vi andre tydeligvis er for dumme til å skjønne?

Pandemi-definisjonen ble endret omkring 2009, da de pushet svineinflu-vacc (i følge selveste Pandemi-Preben Aavitsland den største vacc-skandalen i....en-eller-annen-tidsperiode, husker ikke ordlyden, men det står i Fedrelandsvennen-intervjuet der han forteller at de satt og lo av dødstall-skremmeriet som helsemyndighetene gikk ut med. De lo av det, men gikk ikke selv ut med det).

Hva gjør man når man har forsøkt å skremme befolkningen med farlig  smitte, og veldig få dør?
Jo, man endrer definisjonen ved å fjerne uttrykk som "alvorlig", og "høy dødelighet".

Quote

 

This definition was changed in the month leading up to the 2009 swine flu pandemic, removing the severity and high mortality criteria and leaving the definition of a pandemic as “a worldwide epidemic of a disease.”3

This switch in definition allowed WHO to declare swine flu a pandemic after only 144 people had died from the infection worldwide, and it’s why COVID-19 is still promoted as a pandemic even though plenty of data suggest the lethality of COVID-19 is on par with the seasonal flu.4

 

https://undercurrents723949620.wordpress.com/2021/03/22/the-definition-of-pandemic-has-been-altered/
 

Alt det andre som viser at det er fabrikasjon, krever nok en del egeninnsats hva opplysning angår, og det anbefales å slutte å lese vanlige nyheter, i alle fall for en god stund, og helst med nye øyne.

Dette visste man allerede for godt over ett år siden:  (begynn her)
Proof That The Pandemic Was Planned & With Purpose
https://principia-scientific.com/proof-that-the-pandemic-was-planned-with-purpose/

  • Liker 1
Lenke til kommentar
2 hours ago, Budeia said:

Dette må da være en påstand som forbrukerombudet eller noen må gripe tak i. Når man beveger seg fra påstanden "du kan komme til å bli innlagt" til "En svært stor andel av dere havner på sykehus". Begynner desperasjonen å bre seg blant politikerne. 

Så klart er de litt desperate. Nå er det 375 sykehusinnlagte. Med ca 44% av de sykehusinnlagte som er uvaksinerte og omkring 95% reduksjon av alvorlig sykdom med vaksinene kunne tallet vært mer i området 218 sykehusinnlagte, om bare folk vaksinerte seg.

Folk skjønner ikke sitt eget beste. Og det er svært frustrerende. (Og påvirker oss alle.)

Endret av Espen Hugaas Andersen
Regnefeil
  • Liker 5
Lenke til kommentar
3 minutes ago, Betroz said:

Det som skjer nå ble planlagt lenge før det.

Ja, jeg vet at dette må ha vært påtenkt for minst 10-12 år siden, trolig mye lenger, men detaljene er nok justert mye underveis.
Å bedrive selvstudium på dette feltet er en lang prosess.
Denne kan være en interessant bit.
Dr.Tom Cowan with Stefan Lanka about false virus theory


 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Dreyer ❤️

Det er det samme, gamle kjøret år etter år. "Nå våkner folket!" "Nå rakner samfunnet!" "Folket ser gjennom løgnene og nå skjer det!"

Det skjer aldri noe annet enn at det blir amper stemning i diverse grupper på Facebook.

Det må da være litt frustrerende, på den ene siden har man klokketro på at "NÅ skal alt endre seg! NÅ blir løgnene avslørt!" og samtidig være vitne til at samfunnet bare tikker og går som det alltid har gjort. 

At det dukker opp noen nye videoer med folk som påstår at de har oppnådd et eller annet er jo ... ingenting. Men nok til at Dreyer & co holder det gående litt til. For NÅ skjer det snart!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
clink skrev (9 minutter siden):

Alt det andre som viser at det er fabrikasjon, krever nok en del egeninnsats hva opplysning angår, og det anbefales å slutte å lese vanlige nyheter, i alle fall for en god stund, og helst med nye øyne.
 

Så jeg må slutte å informere meg for å kunne se sannheten? Er det ikke sånn hjernevasking funker også?

Uansett, jeg leste de to linkene dine, og begge scorer ganske høyt på bullshit-indexen. Mitt neste spørsmål lyder da: Hva er det med disse sidene som gjør at du tror på hva de skriver, i kontrast til "vanlige" nyhetskilder som du ikke da tror på, antar jeg? Det kan ikke være bedre kildehenvisning, fordi de har ingen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...