Gå til innhold
Spørsmål om koronaviruset? Still spørsmål her ×

Dere som tror på covid-konspirasjoner


Morromann

Tror dere coronapandemien er en iscenesatt bløff?  

722 stemmer

  1. 1. Tror dere coronapandemien er en iscenesatt bløff?

    • Ja
      55
    • Nei
      585
    • Nei, men myndigheter verden over har en hemmelig agenda
      56
    • Vet ikke
      25


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
5 hours ago, Budeia said:

Dette gir ferdig registrerte zombier.

Avfeide dette som et forsøk på humor, men du sikter vel egentlig til Operation Crimson Mist kanskje? Ser det er den store snakkisen de siste par dagene.

https://www.bitchute.com/video/xrjNeQJv9wwK/

Hva med å puste dypt, klaske litt kaldt vann i ansiktet og get real? Eventuelt ta kontakt med profesjonell hjelp? Disse tingene dere tilsynelatende faktisk tror på må jo slite på psyken.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
3 minutes ago, Hugo_Hardnuts said:

De siste sidene i denne tråden er altså som følger: @Betrozpresenterer påstander som hen blir forklart at er fysisk umulige, og drar da en gish-gallop over på et annet tema, og @clinkinnrømmer åpent at hen ikke leser kilder som strider mot eget syn.

Akkurat som flatjordere, kreasjonister, homeopater, konspirasjonsteoretikere og andre folk som abonnerer på pseudo- eller antivitenskapelig tankegang gjør. Det finnes forresten et eget ord for holdningene disse personene uttrykker: misologi.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Gjest 89b49...2a1
Espen Hugaas Andersen skrev (7 minutter siden):

Syns også behandlingen han fikk var uakseptabel. De burde bare droppet å ha han med. Det er ikke mye konstruktivt som kan komme utav å gi slike tullinger oppmerksomhet.

Jeg var enig med deg helt fram til siste setning.

Anonymous poster hash: 89b49...2a1

Lenke til kommentar
33 minutes ago, Hugo_Hardnuts said:

De siste sidene i denne tråden er altså som følger: @Betrozpresenterer påstander som hen blir forklart at er fysisk umulige, og drar da en gish-gallop over på et annet tema

Beklager at jeg ikke oppfyller dine krav til en perfekt mot-debattant og mennesker her. Jeg hadde ikke bookmarka til de kildene om nano, og ikke gadd jeg bruke flere timer på å finne dem igjen, for så at dere avfeier det som tøv og sier "ja men det beviser ikke at det ligger en konspirasjon bak selv om forskere har klart å lage denne teknologien" type standard svar. :roll:

Lenke til kommentar
45 minutes ago, Guest 89b49...2a1 said:

Se på det her..

Og slik behandler man altså folk som er skeptiske til vaksinen?

Vaksine er som alle vet helt frivillig..

men likevel snakkes uvaksinerte til som de var jøder under nazi regimet.

https://www.tv2.no/v/1709872/?fbclid=IwAR1WnFostQ9Jfsqf252HM-j8LNy-CM7H4wN1OEFBjWlxjvSALk7Gq1B-jpo

Anonymous poster hash: 89b49...2a1

Han har jo en bok om biologi i hylla.. Kanskje han skulle vurdere å lese den

  • Liker 1
Lenke til kommentar
24 minutes ago, Guest 89b49...2a1 said:

Jeg var enig med deg helt fram til siste setning.

Anonymous poster hash: 89b49...2a1

Så du mener det kan være veldig konstruktivt å invitere folk som ikke vil forholde seg til fakta og logikk på nyhetene?

Det er litt som å ha en sak om brannsikkerhet, og invitere en pyroman til å ha et motstridende syn på saken, og snakke om hvordan flammer er supert og brannsikkerhet er bare tull. Ingen tjener på det.

Endret av Espen Hugaas Andersen
  • Liker 4
Lenke til kommentar
56 minutes ago, Guest 89b49...2a1 said:

Se på det her..

Og slik behandler man altså folk som er skeptiske til vaksinen?

Vaksine er som alle vet helt frivillig..

men likevel snakkes uvaksinerte til som de var jøder under nazi regimet.

https://www.tv2.no/v/1709872/?fbclid=IwAR1WnFostQ9Jfsqf252HM-j8LNy-CM7H4wN1OEFBjWlxjvSALk7Gq1B-jpo

Anonymous poster hash: 89b49...2a1

Tycker ikke det var noen större problem med den intervjun förutom att de sända den och några lite väl ledande spörsmål. Han er ikke bara noen som er lite skeptiskt til vaksinen men en fullblods antivakser som bland annat har lagt ut en anställnings annons där han skriver att vaksinerade ikke har noen möjlighet att få jobbet som sykkelmekaniker.

Lenke til kommentar

Han måtte stå skolerett for Tv2-kommentatoren, som en barneskoleelev. Tonny, er det en variant av Tony? 

Tallene ingen snakker om, enten fordi man mangler medlidenhet eller fordi man er fullt inne i koronareligionen som sier at enhver vaksineskade er et velegnet offer til koronasystemet. 

https://www.sigridolsen.no/single-post/tallene-ingen-snakker-om-uke-48?fbclid=IwAR3U2nk76rWeEt3dRj3iBxwNSpsBrVlmxi9ATO0DsfRipcWJgaHeT9_qrwg

Godt poeng, at svært mange av de slitne helsearbeiderne har tatt AstraZeneca. Kanskje ikke så lurt å vaksinere de viktige helsearbeiderne tidlig. 

Legemiddelverket har visst ikke begynt med statistikker for dose 3, iallfall hadde de det ikke for noen uker siden. Det blir vel for heftig.

Lenke til kommentar
Gjest 89b49...2a1

Jeg skal fortelle dere litt om min situasjon som vaksine skeptiker, ikke vaksine motstander..

Jeg er en ung mann i starten av 30 årene..

I fjor sommer, midt på sommeren 2020 altså fikk jeg mest sannsynlig det som var corona..

Husker at i litt over en uke så hostet jeg veldig, jeg følte meg i helt rævva form.. som influensa.

Jeg ble bra igjen og ting har gått helt som normalt etter den gang.

Det ble ofte sagt at enten så tar du vaksine eller så får du corona.

Nå som jeg mest sannsynlig har hatt det som var corona (hvorfor skulle jeg ellers bli syk midt på sommeren når jeg ellers aldri er syk), hvorfor ta noe vaksine når kroppen har allerede lært seg dette viruset?

For å bli mindre syk? eller for å ta flere vaksiner?

Her kommer det som gjør at jeg føler meg ukomfortabel med vaksinen..

Igjen.. dette er sikkert noe helt annet enn hva dere føler om det, det er ikke fakta, det er kun slik jeg føler det..

Kan starte med å si at jeg har faktisk ofte mareritt om når jeg får vaksinen satt i meg.. og at jeg er nær ved å dø av den..

Jeg har en utrolig dårlig magefølelse når det kommer til vaksinen..

Jeg føler det er som å putte noe i kroppen som ikke burde være der..

Ikke glem at vaksinen ble utviklet på relativt kort tid og at det fortsatt er en eksperimentell vaksine.

Vaksinen er heller ikke 100% trygg. Folk i Norge (og andre land selvfølgelig) har dødd av å ta den, og disse snakkes det aldri om.

72% av hele landet er ferdig vaksinert og likevel så smittes det på kryss og tvers, men all skyld legges på de uvaksinerte?

Jeg føler vi vet ikke nok om langtidsvirkningene av vaksinen, og at jeg trenger mer tid for å være ikke 99% men 100% sikker.

Jeg er ung og jeg har vært ute å levd helt normalt blant folk uten å bli noe som helst syk, hvorfor skal jeg ta vaksine nå?

En annen ting som skremmer meg er hvordan det blir mer og mer kontroll av samfunnet pga. dette viruset.

Det føles mer ut som koronaviruset og vaksiner var ett eksperiment for å se hvordan mennesker kan manipuleres.

Hvordan er det mulig at med samme korona test de tester på alle, også den helt nye varianten med samme koronatest?

Først sa de alle mennesker må ta vaksinen så skal alt bli bra.. Senere sier de at hvis 80% av mennesker i hele landet blir vaksinert så blir det en immunitet, alt blir bra og ingen skal bli smittet.

Senere..

2. dose

3. dose

4. dose

og aldri blir det slutt på å ta vaksiner..

Koronapass gjelder heller ikke lenger hvis du slutter med å ta resten av doser.

Før sa de at 1 dose gjelder på ett år. Nå sier de at du må ta vaksine etter første halvår.

Men influensa da? det er ingen som plutselig smitter med influensa lenger.. ingen sier noe om dette.

Helt slutt på influensa når koronaviruset kom, veldig interessant. Alle dør bare på grunn av korona om dagen.

Nå forstår dere litt av mitt perspektiv og skepsis, for meg føles det ut som vi lever i WW3 med biologisk krigføring.

Hva er det de ikke forteller oss? Over 70% av alle er vaksinert i landet men likevel må vi stenge helt ned..

Pga. omikron som også skulle være den mildeste og snilleste varianten.. som gir bare milde forkjølelsesymptomer..

og vi må stenge helt ned..

Dette er bare tull og det sprer paranoia og frykt blant mennesker.

Hvis ikke det hjelper slik de lovte med vaksine så har jeg det like greit uten vaksine.

I min familie hadde også min bestefar og nå min far hjerteproblemer..

Jeg vet ikke engang selv om jeg har disse problemene eller om jeg kommer til å få det..

Det er en doctor som rapporterer om høyere risk nå om hjerteinfarkt ved vaksiner.

Dette er relativt nytt materiell fra 25. November 2021 på youtube.

Videoen kan sees her: youtube.com/watch?v=LEBGl8MVE-c

Det blir som jeg nevnte tidligere at vi vet ikke nok på sikt om hva vaksiner gjør, som gjør at jeg er skeptisk når jeg i tillegg har en familie som akkurat også har en medisink historikk for å ha sliti med hjertet.

Hvis det er en risk der, så er det en risk jeg ikke vil ta.

Det er ikke sånn at jeg ikke tar vaksine for å være slem eller fordi jeg er uviten, det er fordi jeg personlig føler meg ikke nok trygg til å faktisk gå å ta den enda..

ikke glem at covid starta for fullt rundt Mars 2020 her i landet, og vaksiner ble utviklet fort og kom relativt raskt på tidslinjen i forhold til der vi er nå, og de har ikke vært ute lenge selvom for de fleste mener jeg at vaksinen er sikkert helt trygg.

Jeg føler bare det er noe annet som skurrer her.. livene våres vil aldri uansett bli det samme som før covid-19 nå.

Så slik dere skjønner, det er ikke bare det at jeg ikke vil ta vaksine.. det er en haug av grunner faktisk..

og mye er fortsatt uklart dessverre.

Anonymous poster hash: 89b49...2a1

Lenke til kommentar
36 minutes ago, Budeia said:

Tallene ingen snakker om, enten fordi man mangler medlidenhet eller fordi man er fullt inne i koronareligionen som sier at enhver vaksineskade er et velegnet offer til koronasystemet. 

https://www.sigridolsen.no/single-post/tallene-ingen-snakker-om-uke-48?fbclid=IwAR3U2nk76rWeEt3dRj3iBxwNSpsBrVlmxi9ATO0DsfRipcWJgaHeT9_qrwg

Eventuelt fordi disse tallene er relativt pene i forhold til antall satte doser? Kanskje fordi alternativet (ingen fungerende vaksine) åpenbart hadde vært langt værre? Ja merkelig det der.

Lenke til kommentar
Skrekkugle skrev (6 minutter siden):

Skriv ut posten din og ta den med deg og spør i vei.

Det anbefaler jeg ikke. Legen vil i korte trekk si "Hold kjeft og ta den".

sarahjoann.thumb.jpg.af7b9dd68df48963e4cca8304242a00a.jpg

I all denne utriveligheten, et bilde fra et juledekorert Oslo. Anledningen er riktig nok ikke uproblematisk,  det var en demonstrasjon mot koronapass og barnevaksiner. Har kopiert bildet fra Facebook, tror personen som tok det heter Westby.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...