Gå til innhold
Spørsmål om koronaviruset? Still spørsmål her ×

Dere som tror på covid-konspirasjoner


Morromann

Tror dere coronapandemien er en iscenesatt bløff?  

722 stemmer

  1. 1. Tror dere coronapandemien er en iscenesatt bløff?

    • Ja
      55
    • Nei
      585
    • Nei, men myndigheter verden over har en hemmelig agenda
      56
    • Vet ikke
      25


Anbefalte innlegg

clink skrev (1 time siden):

Avgjort av forskning?  Nei, avgjort av maktsykt herskerpakk. Hvorfor tror du tusener går i gatene i alle verdens byer om dagen?
Fordi de forlengst har slutta å stole på "forskning", og media propaganda, og dessuten vet hvilke kreftsvulster som egentlig står bak agendaen som ruller ut i alle retninger for å enslave (innelåse) folk med digitalpass - som egentlig er delvis splitt og hersk, delvis storprofitt, delvis psykopati og delvis panikk for å miste den makta de fra før har og neppe ønsker å gi fra seg uten kamp.

Informasjonsmengden tilgjengelig utenfor media er hundre ganger mer enn hva media serverer, og tilsvarende mer troverdig og seriøst.
Strenge straffer for disse galmanns medisinske eksperimentene er hva vi trenger nå, men hvordan går det når hele systemet er rigga mot folket?  Blir spennende tider og trolig blod i gatene. Oppvåkningen er åpenbart enorm, men likevel ikke stor nok.

Kanskje postet jeg denne lenger opp i tråden, men den bør være i nyhetene kommende uker, så det får ikke hjelpe om det blir duplikat.

David Martin-kveld (Rumble-linken er nyest....helt ny, men neppe populær blant plandemikerne)

Dr. David Martin | Exposing the Coup D'Etat & the Plot to Steal America
Published December 11, 2021 27,283 Views
https://rumble.com/vql4ow-dr.-martin.html
https://rumble.com/embed/vnyykq/?pub=he3tj

https://www.bitchute.com/search/?query=david martin expose&kind=video
https://brandnewtube.com/search?keyword=david+martin+
https://www.youtube.com/c/DavidMartinWorld/videos

 

 

 

Du underbygger bare min argumentasjon. Det du kommer med har ingen substans eller troverdighet, du bruker en finansanalytiker/selvhjelper med lang historie med ekstreme konspirasjon teorier som faktakilde. 
 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
16 minutes ago, AndyDufresne said:

Du underbygger bare min argumentasjon. Det du kommer med har ingen substans eller troverdighet, du bruker en finansanalytiker/selvhjelper med lang historie med ekstreme konspirasjon teorier som faktakilde. 
 

Du får snakke for deg selv.
Responsen i kommentarfeltene (Dr David Martin) sier noe helt annet enn du forsøker å antyde. Han har mengder av substans, mens innlegget ditt har null.
Mitt ønske er å vise hva som virkelig skjer, og bidra til å eksponere kriminaliteten som covid-agendan er. På det området er media dødt og fordervet.
Trenger vel ikke spørre om din agenda her.

Endret av clink
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Betroz skrev (42 minutter siden):

Da fikk hylekoret vilja si igjen...

 

4-photo_287@08-12-2021_17-05-23-650x446.jpg

Du har forsåvidt helt rett i akkurat det der. Som sagt så er vi enige i at dette er et sykt og absurd hysteri uten sidestykke i menneskehetens historie; jeg vil påstå at den kollektive mentaliteten ikke har vært så ekstrem siden hekeseprosessenes dager. Men igjen; forskjellen er at du tro det ligger en konspirasjon bak; jeg ser at det kun er et kollektivt massehysteri som har spinnet fullstendig ut av kontroll og politikere som misbruker sin makt; for Norges vedkommende politikere som "vasker hendene sine" ved å legge ansvaret for et skakkjørt helsevesene over på befolkningen fremfor å ta ansvar selv for det de har gjort.

Men dere overdriver dette med vaksiner. I Norge er jo ikke en gang vaksinepass noe de vurderer. Det eneste de gjør er å kriminalisere HELE befolkningen, vaksinert som uvaksinert så dette med vaksinepass er ikke noe annet enn en ikke-sak i norsk sammenheng. Om jeg skal være kopnspiratorisk vil jeg påstå at det er vaksinen som er middelet(gulroten)og ikke målet mens du slik jeg har skjønt mener det motsatte. Vaksinen er en bagatell men den evige gulroten de vifter med for at folk skal få friheten tilbake, mens målet hele tiden er lockdown og ødeleggelse av små og mellomstore bedrifter for at de multinasjonale seksapene skal få tid til å ta over hele greia, slik Word Economic Forum vil. Neida, jeg tror ikke på det, men det virker mer naturlig enn din forklaring om at lockdown er middelet og vaksinen målet. For Norges vedkommende virker det som om det er stikk motsatt ihvertfall.

Lenke til kommentar
3 hours ago, Morromann said:

Men igjen; forskjellen er at du tro det ligger en konspirasjon bak; jeg ser at det kun er et kollektivt massehysteri som har spinnet fullstendig ut av kontroll og politikere som misbruker sin makt

Så hvordan kunne jeg beskrive det som skjer nå flere måneder FØR det skjedde...?

3 hours ago, Morromann said:

Men dere overdriver dette med vaksiner. I Norge er jo ikke en gang vaksinepass noe de vurderer

At jeg overdriver dette med vaksiner....ehhh nei. Da vi to snakket om dette her i 2020, så sa jeg den gang at de vil ikke gi seg med 2 doser, og at ting IKKE vil gå tilbake til normalen etter at 80% av befolkningen var dobbel vaksinert. Vel nå er 3. dosa godt i gang, og den 4. dosa kommer neste år. Mer nedstengning ble det også - og enda mer. Myndighetene følger et script... har du ikke skjønt det nå, så kommer du ikke til å gjøre det heller.

Det kan hende at Norge og flere andre land, hopper over koronasertifikatet innenlands, og hopper rett på den nye digitale ID'n. Altså ingen mellomsteg. Dette er mulig. Resultatet blir akkurat det samme som jeg har snakket om...

Endret av Betroz
Lenke til kommentar

Burde ikke f.eks. norske helsemyndigheter høre på autoriteter som denne?

Ein anerkjent virolog [virusekspert, oms.an.] og tidlegare senioroffiser i Bill and Melinda Gates Foundation åtvara nyleg mot farane med dei eksperimentelle Covid-19 genoverførings-vaksinane, oppmuntra dei som ikkje har teke sprøyta til å «forbli uvaksinerte» og spådde ein uunngåeleg «kollaps av helsesystemet vårt» på grunn av helsekomplikasjonar blant vaksinerte.
...
Å vaksinere barn er «absolutt uakseptabelt!»
...
Oppfriskningsdoser for dei vaksinerte er «absolutt galskap!»
...
Dr. Geert Vanden Bossche, som brukte å arbeide som senior-programleiar for Global Alliance for Vaccines and Immunization (GAVI), og har blitt sett på som ein av dei mest talentfulle vaksineskaparane i verda...

Full artikkel DESEMBER 11, 2021:
https://saksyndig.com/2021/12/11/anerkjent-virolog-atvarar-mot-kollaps-av-helsesystemet-vart-pa-grunn-av-covid-vaksinar/

Samme artikkel står også her, med kommentarfelt:
https://derimot.no/virolog-ekspert-for-guds-skyld-forbli-uvaksinerte/

 

Endret av clink
Lenke til kommentar
clink skrev (15 minutter siden):

genoverførings-vaksinane

Dette er dessverre en løgn som spres fra diverse ekkokammere i denne infodemien. Det henger ikke på greip.

clink skrev (15 minutter siden):

ein uunngåeleg «kollaps av helsesystemet vårt» på grunn av helsekomplikasjonar blant vaksinerte.

Dette har heller ingen rot i virkeligheten. Løgner som spres fra de samme ekkokammerne og løgnfabrikkene.

https://www.faktisk.no/artikler/zl8qr/ingen-grunn-til-a-tro-at-massevaksinasjon-vil-forverre-pandemien

https://www.mcgill.ca/oss/article/covid-19-critical-thinking-pseudoscience/doomsday-prophecy-dr-geert-vanden-bossche

Jeg ser du vil så gjerne tro på slikt vås og trekker til deg sånne ting fullstendig uten kritisk blikk, mens seriøs forskning blir derimot kritisert og latterliggjort (uten faktisk grunnlag). Hvorfor er du så selektivt kritisk? Kan den religiøse (selektive) tilnærmingen til sannhet lure deg trill rundt til å to at opp er ned og ned er opp?

Endret av Simen1
  • Liker 5
Lenke til kommentar
clink skrev (17 timer siden):

Avgjort av forskning?  Nei, avgjort av maktsykt herskerpakk. Hvorfor tror du tusener går i gatene i alle verdens byer om dagen?
Fordi de forlengst har slutta å stole på "forskning", og media propaganda, og dessuten vet hvilke kreftsvulster som egentlig står bak agendaen som ruller ut i alle retninger for å enslave (innelåse) folk med digitalpass - som egentlig er delvis splitt og hersk, delvis storprofitt, delvis psykopati og delvis panikk for å miste den makta de fra før har og neppe ønsker å gi fra seg uten kamp.

Som sagt tidligere: "protester" er ikke likhetstegn med "tror på narrativet til en spesifikk konspirasjonsteori". Man kan godt tro på forskningen, men samtidig oppleve at hensynet til beskyttelse vektes for tungt kontra andre hensyn. Du tar altså andres protester til inntekt for ditt eget synspunkt, uten at du kan underbygge dette videre.

Sitat

Informasjonsmengden tilgjengelig utenfor media er hundre ganger mer enn hva media serverer, og tilsvarende mer troverdig og seriøst.

Ubegrunnet - og svært generell - påstand. Kan du vise til eller selv presentere en (troverdig) redegjørelse for informasjon "utenfor media" du mener er mer troverdig og seriøs enn konkrete eksempler på informasjon servert i media?

Sitat

Strenge straffer for disse galmanns medisinske eksperimentene er hva vi trenger nå, men hvordan går det når hele systemet er rigga mot folket?

Ubegrunnede påstander ettersom du verken presenterer noe godt argument eller bevis for påstanden om at det er "galmanns medisinske eksperiment" eller at "systemet er rigga mot folket".

Sitat

David Martin-kveld (Rumble-linken er nyest....helt ny, men neppe populær blant plandemikerne)

Dr. David Martin | Exposing the Coup D'Etat & the Plot to Steal America
Published December 11, 2021 27,283 Views
https://rumble.com/vql4ow-dr.-martin.html
https://rumble.com/embed/vnyykq/?pub=he3tj

https://www.bitchute.com/search/?query=david martin expose&kind=video
https://brandnewtube.com/search?keyword=david+martin+
https://www.youtube.com/c/DavidMartinWorld/videos

Og nok et eksempel på kildebruken til "alternativ-siden", der det forventes at man skal pløye seg gjennom x antall minutter med videoer som skal vise et eller annet. For det første, skal en kilde underbygge en spesifikk påstand. Og for det andre, er videoer elendige kilder fordi kildegrunnlaget til disse er dårlig tilgjengelig. Hvis Dr. David Martin er en seriøs fyr, burde det ikke være så vanskelig å hoste opp noe skriftlig fra han som underbygger synspunktet ditt.

Betroz skrev (1 time siden):

Så hvordan kunne jeg beskrive det som skjer nå flere måneder FØR det skjedde...?

At jeg overdriver dette med vaksiner....ehhh nei. Da vi to snakket om dette her i 2020, så sa jeg den gang at de vil ikke gi seg med 2 doser, og at ting IKKE vil gå tilbake til normalen etter at 80% av befolkningen var dobbel vaksinert. Vel nå er 3. dosa godt i gang, og den 4. dosa kommer neste år. Mer nedstengning ble det også - og enda mer. Myndighetene følger et script... har du ikke skjønt det nå, så kommer du ikke til å gjøre det heller.

Det kan hende at Norge og flere andre land, hopper over koronasertifikatet innenlands, og hopper rett på den nye digitale ID'n. Altså ingen mellomsteg. Dette er mulig. Resultatet blir akkurat det samme som jeg har snakket om...

Fordi det du beskriver like gjerne kan være et uttrykk for en respons på en faktisk pandemi som man ikke vet hvordan man skal håndtere. Eller, sagt flere ganger tidligere; at tiltak eksisterer beviser ikke noe annet enn at tiltak eksisterer. Jeg trodde heller ikke at pandemien kom til å være over ila. 2021 (jeg øynet dog et håp ifbm. gjenåpningen), uten at jeg kan påberope meg det som noe bevis for noe av det jeg skriver.

Og igjen glemmer du glatt alle de uttalelsene du og andre har hatt om hva som skal skje og hensikten med tiltak som på ingen måte har vært treffende. Det ene er spådommer om fremtiden som er fullstendig virkelighetsfjerne, som disse påstandene om endring av DNA for å integrering med AI. Det andre er påstander feks. om at bruken av masker var ment å skade lunger, sørge for forgiftning, eller å ødelegge barns psykologiske utvikling.

 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
2 hours ago, Betroz said:

Det kan hende at Norge og flere andre land, hopper over koronasertifikatet innenlands, og hopper rett på den nye digitale ID'n. Altså ingen mellomsteg. Dette er mulig. Resultatet blir akkurat det samme som jeg har snakket om...

I tilfelle dere tror jeg dikter dette opp. Videoen beskriver teknologien KUN på en positiv måte, men det gjorde World Economic Forum i sine videoer også. Denne digitale ID'n vil bli utvidet til å inkludere mye mer, som f.eks sosial kreditt systemet. Helt å tråd med WEF sine planer (og de som står bak dem) - "The Great Reset"

 

Lenke til kommentar
16 minutes ago, shockorshot said:

Jeg liker at de som har en konspirasjon om digitalisering, bruker internett og kommenterer på et forum. Sannsynligvis på en smarttelefon.

🤦‍♂️

Du har ikke forstått hva jeg prøver å formidle her. Per i dag kan man velge å legge smarttelefonen igjen hjemme, og man kan velge å betale med fysiske kontanter. Man har den friheten til å velge. Denne friheten blir gradvis, steg for steg, fjernet fra oss. Om noen få år, så vil du ikke engang kunne delta i samfunnet, handle ting osv, uten å ha denne digitale ID'n. ALT du da gjør vil ikke bare bli overvåket av staten, men du kan da bli nektet essensielle ting hvis staten finner det for godt, f.eks som en straff for at du har brukt opp CO2 kvoten din, eller at du legger ut meninger på internett som ikke er godtatt. Kort fortalt : et kontroll system som verden ikke har sett makan til.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Betroz skrev (24 minutter siden):

[..] Man har den friheten til å velge. Denne friheten blir gradvis, steg for steg, fjernet fra oss. Om noen få år, så vil du ikke engang kunne delta i samfunnet, handle ting osv, uten å ha denne digitale ID'n. ALT du da gjør vil ikke bare bli overvåket av staten, men du kan da bli nektet essensielle ting hvis staten finner det for godt, f.eks som en straff for at du har brukt opp CO2 kvoten din, eller at du legger ut meninger på internett som ikke er godtatt. Kort fortalt : et kontroll system som verden ikke har sett makan til.

Da er det merkelig at de innfører GDPR. Det går i feil retning virker det som ..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Betroz skrev (23 minutter siden):

Du har ikke forstått hva jeg prøver å formidle her. Per i dag kan man velge å legge smarttelefonen igjen hjemme, og man kan velge å betale med fysiske kontanter. Man har den friheten til å velge. Denne friheten blir gradvis, steg for steg, fjernet fra oss. Om noen få år, så vil du ikke engang kunne delta i samfunnet, handle ting osv, uten å ha denne digitale ID'n. ALT du da gjør vil ikke bare bli overvåket av staten, men du kan da bli nektet essensielle ting hvis staten finner det for godt, f.eks som en straff for at du har brukt opp CO2 kvoten din, eller at du legger ut meninger på internett som ikke er godtatt. Kort fortalt : et kontroll system som verden ikke har sett makan til.

Ingenting av dette er umulig i dag heller, uten denne digitale ID`n.
Sperrer de f.eks kontoen din så kan du riktignok handle i butikken med kontanter, men dette begrenser seg til de kontantene du har liggende. De er ikke avhengig av en ID på mobilen din for å sperre kontoen.
Det er alt kameraer i alle butikker, ansiktsgjenkjenning er ikke noe stort problem om de ønsker det.
Det er kameraer i alle minibanker.
 

Alt staten har lagret om deg, og det er en hel del, er alt lagret digitalt. Det er ikke slik at staten er avhengig av en QR-kode på mobilen din på noen som helst måte.

  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
1 minute ago, aklla said:

Alt staten har lagret om deg, og det er en hel del, er alt lagret digitalt. Det er ikke slik at staten er avhengig av en QR-kode på mobilen din på noen som helst måte.

Ting har gått for langt allerede, men de planlegger å ta det til et helt annet nivå snart. George Orwell 1984 på stereoider! Alt vil bli styrt at kunstig intelligens (A.I). 

Lenke til kommentar
Betroz skrev (1 minutt siden):

Ting har gått for langt allerede, men de planlegger å ta det til et helt annet nivå snart. George Orwell 1984 på stereoider! Alt vil bli styrt at kunstig intelligens (A.I). 

AI er kult :)
Men vi er nok bare helt i startgropen av AI, ser neppe ekte AI i min levetid.

Men ser ikke helt hvordan Orwell er avhengig av AI, virker heller som om det burde vært motsatt.

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...