Gå til innhold
Spørsmål om koronaviruset? Still spørsmål her ×

Dere som tror på covid-konspirasjoner


Morromann

Tror dere coronapandemien er en iscenesatt bløff?  

722 stemmer

  1. 1. Tror dere coronapandemien er en iscenesatt bløff?

    • Ja
      55
    • Nei
      585
    • Nei, men myndigheter verden over har en hemmelig agenda
      56
    • Vet ikke
      25


Anbefalte innlegg

3 minutes ago, shockorshot said:

Det at Pål Steigan synes sin egen stolthet er viktigere enn å beklage sin støtte til Pol Pot selv under da killing fields varte, bør fortelle deg alt om hva slags type han er og hvilken troverdighet han har. 

Får i kvalme i munnen av han pga Pol Pot og hans støtte.

Du vet sikkert godt at Pål Steigan har omtalt "sin fortid" fra unge dager, helt åpent mange ganger, men det gjelder jo å stemple ham uten å fortelle hele sannheten. En som forsøker å omtale sannheten og fremlegge kilder er jo plagsom for agendamakerne.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
5 minutes ago, Morromann said:

Vi trenger ikke at noen jursister sprer de villeste av de villeste konspirasjonsteorier når det som skjer er ille nok

Du får minne deg selv på det, den dagen du må scanne inn QR koder overalt og har tatt booster nummer 4, 8, 14 eller hvor mange det ender opp med å bli. Etterhvert vil nålestikket bli erstattet med noe annet, så ikke sikkert du vil trenge mer enn 4 stikk da... På et senere tidspunkt vil QR koder fra mobilen bli erstattet med en microchip i kroppen, da dette vil selvsagt være langt mer enkelt for folk.

Men....hva vet jeg. Jeg er jo bare han konspirasjonsteoretikeren ikkesant :wee:

Lenke til kommentar
10 minutes ago, nomore said:

Når vi først er inne på personer som har noe å tjene på pandemien liksom…

Når media ikke gjør den jobben folk tror, så er alle varslere særdeles velkomne. At de må få igjen noen kroner for sin innsats er helt greit. Tror du ikke han ville tjent langt mer på å gå covidlobbyens ærend, i stedet for å skrive en varslerbok som aldri får omtale i media, og kun mulig å finne for den som er opptatt av sannhet, varsling, dvs dette skitne tema vaksiner?

Han får naturligvis ingen statsstøtte, mens milliardene renner ut til denne korrupte farma-bransjen hele tiden.
Om du skal sette fokus på de som tjener på "pandemien" bør du se på alle andre enn Trond Skaftnesmo.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
10 minutes ago, clink said:

Du vet sikkert godt at Pål Steigan har omtalt "sin fortid" fra unge dager, helt åpent mange ganger, men det gjelder jo å stemple ham uten å fortelle hele sannheten. En som forsøker å omtale sannheten og fremlegge kilder er jo plagsom for agendamakerne.

Gi meg en kilde på at han sier unnskyld for sin støtte til Pol Pot.

Han omtaler fortiden, men sier aldri unnskyld.

Kvalmt.

Endret av shockorshot
Lenke til kommentar
Betroz skrev (7 minutter siden):

Du får minne deg selv på det, den dagen du må scanne inn QR koder overalt og har tatt booster nummer 4, 8, 14 eller hvor mange det ender opp med å bli. Etterhvert vil nålestikket bli erstattet med noe annet, så ikke sikkert du vil trenge mer enn 4 stikk da... På et senere tidspunkt vil QR koder fra mobilen bli erstattet med en microchip i kroppen, da dette vil selvsagt være langt mer enkelt for folk.

Det vil være ganske ueffektivt uansett, denne microchipen vi alle skal få vil være utdatert innen 2-3 år så vil vi ende opp med 40+ microchips i kroppen over en livsstid da? Når alle uansett går rundt med en smarttelefon som sender ut all den mest nødvendige dataen om folks vaner, hvorfor trenger vi da microchips? Jeg skjønner egentlig ikke hva sluttspillet er for den store slemme ulven.

Betroz skrev (9 minutter siden):

Men....hva vet jeg. Jeg er jo bare han konspirasjonsteoretikeren ikkesant :wee:

Men ja.. du er jo det?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
1 minute ago, shockorshot said:

Gi meg en kilde på at han sier unnskyld.

Han omtaler fortiden, men sier aldri unnskyld.

Jeg er ikke i besittelse av kunnskap som tilsier at jeg kan forlange noe unnskyld fra Pål Steigan.
Jeg vet at han driver en nettavis som virker langt mer troverdig enn noen statlig finansiert blekke, fordi han alltid forholder seg til kilder og referanser i sine uttalelser. Når noen kritiserer hans artikler svarer han og ettergår saken, eventuelt korrigerer og gir tilsvar osv.
Han gjør den jobben media skulle gjort, men han er 1 journalist med et lite nettverk. Ikke noe presse-monster med statsfinanser i ryggen.
 

Lenke til kommentar
5 minutes ago, atleape said:

Det vil være ganske ueffektivt uansett, denne microchipen vi alle skal få vil være utdatert innen 2-3 år så vil vi ende opp med 40+ microchips i kroppen over en livsstid da? Når alle uansett går rundt med en smarttelefon som sender ut all den mest nødvendige dataen om folks vaner, hvorfor trenger vi da microchips?

De kan velge å bruke mange ulike teknologier for å oppnå samme resultat, som er total kontroll over mennesker. Ikke sikkert kun ên løsning vil bli brukt heller.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
6 minutes ago, clink said:

Jeg er ikke i besittelse av kunnskap som tilsier at jeg kan forlange noe unnskyld fra Pål Steigan.
Jeg vet at han driver en nettavis som virker langt mer troverdig enn noen statlig finansiert blekke, fordi han alltid forholder seg til kilder og referanser i sine uttalelser. Når noen kritiserer hans artikler svarer han og ettergår saken, eventuelt korrigerer og gir tilsvar osv.
Han gjør den jobben media skulle gjort, men han er 1 journalist med et lite nettverk. Ikke noe presse-monster med statsfinanser i ryggen.
 

Du bør forlange et unnskyld på samme måte som man forlanget et unnskyld av svensker som støttet nazister, etter krigen. Det som skjedde var et holocaust i Kambodsja der nesten 2 millioner ble slaktet.

Men hvor viktig er egentlig et en tredjedels holocaust for integriteten?

Kvalmt. Jævlig kvalmt.

Lenke til kommentar
6 minutes ago, atleape said:

Det vil være ganske ueffektivt uansett, denne microchipen vi alle skal få vil være utdatert innen 2-3 år så vil vi ende opp med 40+ microchips i kroppen over en livsstid da? Når alle uansett går rundt med en smarttelefon som sender ut all den mest nødvendige dataen om folks vaner, hvorfor trenger vi da microchips? Jeg skjønner egentlig ikke hva sluttspillet er for den store slemme ulven.

Mobilen er et frivillig instrument.
Type mobil er et frivillig valg. Hvilke apper man installerer er også et frivillig valg, likeså hvordan man konfigurerer den, og dette kan slås av/på, og styres av bruken selv.
Enkelte som er opptatt av personvern og mest mulig kontroll over eget liv, kan i dag skaffe seg en "de-googled" telefon, hvor apper og avhengighet til det store monsteret er fjernet eller blokkert.

Dagens digitale spor fra unge og gamle er adferdsmat for de store, men ingenting er nok. Mye vil ha mer.

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
6 minutes ago, shockorshot said:

Du bør forlange et unnskyld på samme måte som man forlanget et unnskyld av svensker som støttet nazister, etter krigen. Det som skjedde var et holocaust i Kambodsja der nesten 2 millioner ble slaktet.

Men hvor viktig er egentlig et en tredjedels holocaust for integriteten?

Kvalmt. Jævlig kvalmt.

Jeg kan ikke nok om den tidens storpolitikk og maktsyke til å uttale meg.
Det er helt klart diverse folkemord som er kvalmt, noen mer kjent enn andre.

Det som skjer i dag med en fabrikkert pandemi, triksing/endring av pandemi-definisjonen, "smitte"-mas (uten å sammenligne antall testede), er også kvalmt.  At noen jævler har drept millioner betyr ikke at dagens kvalme skal avsløres.

Endret av clink
Lenke til kommentar
Betroz skrev (12 minutter siden):

De kan velge å bruke mange ulike teknologier for å oppnå samme resultat, som er total kontroll over mennesker. Ikke sikkert kun ên løsning vil bli brukt heller.

Men du tror altså da vi vil ende opp med et stort antall microchips i kroppen vår?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
clink skrev (6 minutter siden):

Mobilen er et frivillig instrument.
Type mobil er et frivillig valg. Hvilke apper man installerer er også et frivillig valg, likeså hvordan man konfigurerer den, og dette kan slås av/på, og styres av bruken selv.
Enkelte som er opptatt av personvern og mest mulig kontroll over eget liv, kan i dag skaffe seg en "de-googled" telefon, hvor apper og avhengighet til det store monsteret er fjernet eller blokkert.

Dagens digitale spor fra unge og gamle er adferdsmat for de store, men ingenting er nok. Mye vil ha mer.

 

Har du det?

Det er vel trygt å si uansett at de færreste har satt seg dypt nok inn i bruken av sin telefon at de gjør slike tiltak, og hvorfor skulle disse maktene bry seg om dataene til de som skjuler det? De får jo data fra milliarder av andre brukere som ikke skjuler det, og dermed har de nok statistikk på folks vaner.

Lenke til kommentar
Betroz skrev (2 minutter siden):

Ja, men det ender ikke der. Vi snakker om nano roboter som kan bygge ting INNE I KROPPEN vår. Så ikke tenk microchips på linje med din Intel eller AMD CPU :wee:

Hva skal de bygge der inne da?

Men helt seriøst, hvor får du all denne infoen fra? Hvis du ikke kan stole på NOEN store mediehus og kan bare finne "alternative news", hvor dypt går kildekritikken din?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
clink skrev (16 minutter siden):

Det som skjer i dag med en fabrikkert pandemi, triksing/endring av pandemi-definisjonen, "smitte"-mas (uten å sammenligne antall testede), er også kvalmt.  At noen jævler har drept millioner betyr ikke at dagens kvalme skal avsløres.

Sorry om jeg spør noe som helst sikkert du har svart på tidligere, men hvordan er denne pandemien fabrikkert? Hvordan er definisjonen trikset med? Hva er det du/dere har skjønt som vi andre tydeligvis er for dumme til å skjønne?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
54 minutes ago, clink said:

Han er inne på temaet "Wakefielded" 2-3 min inn i klippet,, altså folk (leger) som blir forsøkt diskreditert, fratatt legelisens og den slags, fordi de er inne på tema som legemiddelbransjen/B-pharma selv ønsker sensurert. De bruker gjerne alle skitne triks for å stoppe varslere, eller som i Wakefield-saken, en lege som bare stilte spørsmål pga sine funn.
En annen lege ble utsatt for akkurat det samme, i samme sak, men han hadde penger til å kjøre motsak for å renvaske seg offisielt. Slike beløp hadde ikke Wakefield, så hans renvasking ble en lengre vei å gå.

2-3 min inn i Podcasten uten navn og noen minutter videre.
 

Var ju 0 information i de minuterna. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...