Gå til innhold

Playstation 5 - Generell diskusjon


LarZen

Blir Playstation 5 en større suksess enn sin forgjenger?  

718 stemmer

  1. 1. Blir Playstation 5 en større suksess enn sin forgjenger?

    • Ja.
      420
    • Nei.
      96
    • Like stor.
      64
    • Altfor tidlig å si noe om.
      114
    • Vet ikke.
      25


Anbefalte innlegg

Iki skrev (1 minutt siden):

Det er veldig rart at du skriver dette like etter at du har skrevet følgende i en Xbox vs Playstation tråd:

"Men ja ingen vits å konkurrere når Sony ikke har sjanse. De forsøkene de har prøvd på er jo rett og slett pinlig for et så stort selskap.sjeldent jeg har sett et selskap resignere så mye som det Sony har gjort. Klarer rett og slett ikke å lage spill som faktisk fokuserer på gameplay og innhold.. Kjedelig og forutsigbart. På tide å komme med noe nytt nå, Sony"

Til sammenligning kan man jo dra fram ganske mange negative xbox quotes fra deg, men i følge deg selv har du samtlige xboxer og bestilt/fått series x? Så kanskje ikke så veldig rart alikevel? :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ezio skrev (1 time siden):

Fordi det å jobbe i en kjede, med en nokså snill sjef har sine fordeler noen ganger ;) 

I still call bullshit.

Du nekter å stille med noe som nærmer seg bevis. Du har ikke kommentert med noen som helst detaljer om bruken av PS5 eller bruken av DualSense, så vidt jeg har sett, noe sted.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
barezell skrev (40 minutter siden):

Til sammenligning kan man jo dra fram ganske mange negative xbox quotes fra deg, men i følge deg selv har du samtlige xboxer og bestilt/fått series x? Så kanskje ikke så veldig rart alikevel? :)

Jeg er negativ til enkelte egenskaper med xboxen, ja.

Men jeg motsier ikke meg selv slik ezio gjør her.

Lenke til kommentar
afterall skrev (19 minutter siden):

I still call bullshit.

Du nekter å stille med noe som nærmer seg bevis. Du har ikke kommentert med noen som helst detaljer om bruken av PS5 eller bruken av DualSense, så vidt jeg har sett, noe sted.

Ja okei, får håpe det ikke ødelegger dagen din at jeg har PS5 og du har ikke den siden det tydeligvis plager deg sånn. 

"detaljer om bruken av PS5 eller bruken av DualSense" visste ikke at dette var et krav når man fikk konsollen? Så når alle får konsollen sin så skal hele gjengen her gi en analyse av konsollen og kontrollen. Hørtes fryktelig spennende ut, da tror jeg leser/hører på noen litt mindre biased folk som allerede har gjort dette i et par og tusen videoer.

Jeg har allerede kommentert noe jeg, jeg har forresten ikke kommentert noe ang Xbox heller. Noe en del andre også heller ikke har gjort fra den tråden. Så den logikken der er veldig tynn.

Det at jeg ikke beviser noe fordi noen random mennesker på internett ber meg om å gjøre det er rett og slett en prinsippsak. Men du får tro hva du vil du. Jeg kunne virkelig ikke brydd meg. Så du får bare være sur og grinete mens jeg koser meg med å spille på både Xbox og PS ;) 

Endret av Ezio
Lenke til kommentar
afterall skrev (5 minutter siden):

Flott. Inntil videre virker det som om du ikke har en PS5 og DualSense. Jeg utelukker ikke at du har, men dette er helt patetisk å lyve om. Nytt bunnpunkt.

Flott at du har overbevist deg om at det er løgn da om det får deg gjennom dagen. Forandrer fortsatt ikke på at jeg har PS5. Jeg skjønner at det tungt å lese om at det finnes mennesker der ute i verden som får tak i noe før deg, men det er det bare å akseptere.

Det blir jo ikke noe mindre patetisk enn det fordi du ikke får hva du krever. Kan ikke tenke meg hvor ille det må være å være rundt mennesker med slik mentalitet om at enten så beviser du eller så er det løgn. Men det er heldigvis ikke mitt problem.

 

Lenke til kommentar
Ezio skrev (6 minutter siden):

Flott at du har overbevist deg om at det er løgn da om det får deg gjennom dagen. Forandrer fortsatt ikke på at jeg har PS5. Jeg skjønner at det tungt å lese om at det finnes mennesker der ute i verden som får tak i noe før deg, men det er det bare å akseptere.

Det blir jo ikke noe mindre patetisk enn det fordi du ikke får hva du krever. Kan ikke tenke meg hvor ille det må være å være rundt mennesker med slik mentalitet om at enten så beviser du eller så er det løgn. Men det er heldigvis ikke mitt problem.

 

Jeg er egentlig ferdig med dette greiene her, men kan hvertfall utelukke at motivasjonen min er "at det finnes mennesker der ute i verden som får tak i noe før" meg. Jeg har ikke bestilt PS5, og har heller ikke noe hastverk med å anskaffe meg ny konsoll enda.

Jeg krever ingenting. Men det er da himla rart å påstå at PS5-kontrollen er dårlig når en i realiteten ikke har den.

Endret av afterall
  • Liker 8
Lenke til kommentar
barezell skrev (1 time siden):

Garantert at folka her inne hadde hatt helt annen tone om de så hverandre i øynene. Halvparten hadde vel ikke åpnet kjeften en gang og selv den største fanboyen kunne visst seg å være en skikkelig fin fyr.  Sånn erre blitt. 

Hehe! Ja, det er noe med avstand osv. Hadde vært interessant å se :)

Lenke til kommentar
afterall skrev (1 minutt siden):

Jeg er egentlig ferdig med dette greiene her, men kan hvertfall utelukke at motivasjonen min er "at det finnes mennesker der ute i verden som får tak i noe før" meg. Jeg har ikke bestilt PS5, og har heller ikke noe hastverk med å anskaffe meg ny konsoll enda.

Jeg krever ingenting. Men det er da himla rart å påstå at PS5-kontrollen er dårlig når en i realiteten ikke har den.

PS5 kontrolleren er dårligere enn Xbox kontrolleren ja. 
Move on. Eneste realiteten du lever i er i din egen. 

Lenke til kommentar

Det er din mening, og den skal du få ha. De fleste inntrykkene her inne siste dagene sier det motsatte, så det er jo tydelig at det er blandede følelser rundt om. 

Mye tyder i hvert fall på at Sony har gjort noe rett, igjen, med sin PS kontroller :)

Endret av Mala
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Mala skrev (13 minutter siden):

Mye tyder i hvert fall på at Sony har gjort noe rett, igjen, med sin PS kontroller :)

Skulle jo bare mangle så ræva som de andre har vært at den ble bedre.

Xbox på sin side har vært prime helt siden Xbox 360, men noen små justeringer for ytterligere perfeksjon. 

Lenke til kommentar
Iki skrev (26 minutter siden):

Jeg foreslår at alle bare ignorerer trollingen til ezio.

 

Hvilket spill gleder du deg mest til å prøve på PlayStation når du får den?

Det blir Demon's Souls for min del. Er ikke så hypp på Spider-Man, og har knapt spilt det forrige på PS4 😜 Så blir jo fint å kunne spille en forbedret utgave av det på PS5 (regner med det blir enhanced). 

 

Ingen fan av tidligere From Software spill da jeg ikke evner å ha tålmodighet eller skills 😛 Men altså, dette spillet ser jo så voldsomt innbydende og imponerende ut likevel. Så jeg får gi det en skikkelig sjanse. 

Endret av Mala
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Mala skrev (1 minutt siden):

Det blir Demon's Souls for min del. Er ikke så hypp på Spider-Man, og har knapt spilt det forrige på PS4 😜 Så blir jo fint å kunne spille en forbedret utgave av det på PS5 (regner med det blir enhanced). 

Enhanced utgave av Spiderman? Ja, det har de vel kommet ut med.

Raytracing, nye animasjoner, teksturer, 30 eller 60 fps, osv.

 

Sitter å ser LobosJr spille gjennom demons souls nå, ser helt utrolig ut.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...