Gå til innhold

Playstation 5 - Generell diskusjon


LarZen

Blir Playstation 5 en større suksess enn sin forgjenger?  

717 stemmer

  1. 1. Blir Playstation 5 en større suksess enn sin forgjenger?

    • Ja.
      420
    • Nei.
      95
    • Like stor.
      64
    • Altfor tidlig å si noe om.
      114
    • Vet ikke.
      25


Anbefalte innlegg

samco skrev (8 timer siden):

Uff da... kondolerer håper det dær går å skru av kor irriterende etter 15 timers spille økter. På et fps

lite spm er vrr problematikken som Ps5 løst får spill vrr eller har Sony hoppa over dette totalt er litt usikker info.

litt bekymrende info på speks mot 2.1 hdmi tvr ...

https://www.flatpanelshd.com/news.php?subaction=showfull&id=1605081426

Håper virkelig ikke dette stemmer. Ikke engang Dolby Atmos ...

Eller kommer det en Opdatert pro Ps5 som er mere up to 2020 tv spesifikasjoner senere ?

For tilsynelatende å ha fått XSX virker du mer opptatt av å sitte på forum for å kommentere negativt om PS5 enn å tilbringe tid med den nye konsollen din...

Og i Xbox forumet er det en del som klager over overdreven klikking fra kontrolleren, men det er ikke noe problem for deg - faktisk en fordel i forhold til din spillestil (?)
 

Det er lov å være subjektiv, men du må forstå at andre kan mener annerledes enn deg - og at det er greit. 

Hvis min DualSense skrangler når jeg en gang får den i hendene, så er det klart at det kommer til å irriterer meg selv om jeg er fornøyd med PS5 ellers.

Endret av Marcuzani
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ezio skrev (40 minutter siden):

Kraftigere? 

Like kraftig, om ikke kraftigere, skal man basere seg på det vi har sett av tredjeparts spill så langt.

Ezio skrev (40 minutter siden):

 Raskere? På nye spill kanskje, men ikke med mye av betydning.

Mye raskere, ja.

Har en del betydning det.

Ezio skrev (42 minutter siden):

Tidenes launch lineup? Det blir det sagt hvert eneste gang og hvert eneste gang så er det vel knapt 10% av spillerbasen som faktisk ender opp med å kjøpe disse spillene. Folk flest spiller Call Of Duty, Fortnite, Minecraft, FIFA osv.

Dette er spill du får ved launch av ps5 også, så da må det jo være greit nok for deg?

Ezio skrev (43 minutter siden):

Tydelig at generasjonen med enorm Xbox dominans på kontrolleren har satt en støkk i deg.

Dette stemmer ikke.

Flest brukere av Playstation kontrollere, også på PC.

20% ps4 kontrollere på steam mot 19% Xbox one.

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
12 minutes ago, Ezio said:

Fordi det å jobbe i en kjede, med en nokså snill sjef har sine fordeler noen ganger ;) 

Synd, konsollen kunne gått til noen som faktisk hadde kost seg med den, i stedet har den havnet hos en som lar den støve ned og er mer opptatt av å forsure tråden her hvor de resterende 99% gleder seg til torsdag. 

YwriVyousfNhU4J5MWl2kjpy7PX_Uc7REZgoVqjD

Endret av Selvin
  • Liker 6
Lenke til kommentar
56 minutes ago, Marcuzani said:

For tilsynelatende å ha fått XSX virker du mer opptatt av å sitte på forum for å kommentere negativt om PS5 enn å tilbringe tid med den nye konsollen din...

Og i Xbox forumet er det en del som klager over overdreven klikking fra kontrolleren, men det er ikke noe problem for deg - faktisk en fordel i forhold til din spillestil (?)
 

Det er lov å være subjektiv, men du må forstå at andre kan mener annerledes enn deg - og at det er greit. 

Hvis min DualSense skrangler når jeg en gang får den i hendene, så er det klart at det kommer til å irriterer meg selv om jeg er fornøyd med PS5 ellers.

Det er nok bevis på at det ikke er noen spennende spill til den ennå 😛 

Har selv fått XSX men det er PS5 jeg virkelig venter på. Alt "spennende" på XSX har jeg forløpig på PC med 3080.

Endret av Theo343
  • Liker 3
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Selvin skrev (1 minutt siden):

Synd, konsollen kunne gått til noen som faktisk hadde kost seg med den, i stedet har den havnet hos en som lar den støve ned og er mer opptatt av å forsure tråden her hvor de resterende 99% gleder deg til torsdag. 

 

Som faktisk hadde kost seg med den? Så jeg kan ikke kose meg med spill fordi jeg mye heller foretrekker Xbox og synes den har en mye bedre modell og tilbud?. Det er faktisk ikke enten eller, selv om dere fanboys skulle tro det. Å ja det er faktisk lov til å mislike et selskap og flere ting ved konsollen uten at det har noe med noen av spillene å gjøre. En konsoll er mer enn bare de første ukene. 

Støver ned faktisk. Det kommer den bare til å gjøre om det ikke produserer bare nok spill. Men det er heldigvis noen PS4 spill jeg har lyst til å spille som jeg ikke har fått spilt ordentlig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hadde det ikke vert for Spillene på release + spillene som kommer til PS5 så hadde dette vert en gjevnbyrdig konsoll krig...

Men Xbox har null  exclusive spill som er av interesse for flesteparten.... 

PS5 vinner alltid på best spill spør du meg... 

Min mening 🤔

Endret av Queens84
  • Liker 2
Lenke til kommentar
SverreLøk skrev (2 minutter siden):

Da har du vel ingenting i mot å poste et bilde av konsollen med brukernavnet ditt på en lapp også @Ezio?

 

Er det noe siste jeg kommer til å gjøre så er å gi deg brukernavnet mitt eller på noe som helst måte gjør som du sier bare fordi du sier at jeg skal gjøre det.

Du får tro hva du vil, fullstendig irrelevant for meg. 

Lenke til kommentar
Ezio skrev (Akkurat nå):

Er det noe siste jeg kommer til å gjøre så er å gi deg brukernavnet mitt eller på noe som helst måte gjør som du sier bare fordi du sier at jeg skal gjøre det.

Du får tro hva du vil, fullstendig irrelevant for meg. 

Har allerede brukernavnet ditt ettersom det står "Ezio" her.

Men for all del, fortsett å lyg her dersom det hjelper deg med å forsvare kjøpet av Series Xen din ;) 

 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Queens84 skrev (1 minutt siden):

Men Xbox har null  exclusive spill som er av interesse for flesteparten.... 

 

Tja med tanke på at Halo har solgt over 65 mill kopier(uten å ta med alle som har spilt via gamepass over årene). Hvilken andre ekslusive franchie hos PS kan måle seg opp mot det?

 

Lenke til kommentar
Theo343 skrev (1 minutt siden):

Det er nok fordi det ikke er noen spennende spill til den ennå 😛 Har selv fått XSX men det er PS5 jeg virkelig venter på.

Hehe! Trodde flere 1000 titler på Gamepass skulle holde hjulene i gang fram til eksklusive titler? :p Er jo bare å nyte noen gamle 360-spill i mellomtiden vel? 
 

Spøk til side. Jeg skulle virkelig ønske at jeg kunne ha begge konsollene. Kanskje i fremtiden når prisen er litt mer spiselig, og om jeg klarer å smugle den inn i tv-benken :D Du er heldig som får begge. 
 

Jeg har COD, AC Valhalla og Spider man klart til PS5. To av tre finnes på XSX. Synd med screen tearing på XSX, men det tipper jeg de ordner raskt. Poenget er at det er mye bra på XSX. Nok til at jeg hadde fokusert på dem de første dagene etter release enn å henge på et forum for å lage dårlig stemning for de som gleder seg til PS5 release. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
SverreLøk skrev (1 minutt siden):

Har allerede brukernavnet ditt ettersom det står "Ezio" her.

Men for all del, fortsett å lyg her dersom det hjelper deg med å forsvare kjøpet av Series Xen din ;) 

Jeg juger ikke bare fordi du ikke får det du vil ha, men nok en gang det er veldig irrelevant for meg hva du synes eller tror.

Dersom det hjelper å forsvra kjøpet av Series Xen min? Jeg har ikke kjøpt Series X, så slutt å jug.

Lenke til kommentar
9 minutes ago, Marcuzani said:

Hehe! Trodde flere 1000 titler på Gamepass skulle holde hjulene i gang fram til eksklusive titler? :p Er jo bare å nyte noen gamle 360-spill i mellomtiden vel? 
 

Spøk til side. Jeg skulle virkelig ønske at jeg kunne ha begge konsollene. Kanskje i fremtiden når prisen er litt mer spiselig, og om jeg klarer å smugle den inn i tv-benken :D Du er heldig som får begge. 
 

Jeg har COD, AC Valhalla og Spider man klart til PS5. To av tre finnes på XSX. Synd med screen tearing på XSX, men det tipper jeg de ordner raskt. Poenget er at det er mye bra på XSX. Nok til at jeg hadde fokusert på dem de første dagene etter release enn å henge på et forum for å lage dårlig stemning for de som gleder seg til PS5 release. 

Ikke mangler på titler og Gamepass er konge. Men med spennende titler så mener jeg nye eksklusiver man gleder seg til eller eldre eksklusiver man vil spille med skikkelig next-gen patch :) 

Selv blir det OC:Valhalla og COD:BOCW på 3080 her i helgen. Skal nok få opp XSX også i helgen, det er bare ikke noen hast.

Endret av Theo343
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...